Arabasını park ettikten sonra inerek etrafına bakındı. Gözleri etrafta ona dair görüntü ararken gördüğü her siyah giyimli kısadan biraz uzun erkeği KyungSoo zannederek yaklaşacak oluyor yanıldığını farkedince içinden kendine kızıyordu. Herkes nasıl ona benzeyebilirdi ki? Birisinin KyungSoo ismini seslenmesi ile anında o tarafa döndüğünde, bir liselinin arkadaşı ile atıştığını görünce kaşlarını çatıp kollarını bağdaşlayarak arabasına yaslandı.
Omzunda hissettiği el ile aniden sol yanına döndüğünde onu görünce heyecanla yaslandığı yerden doğruldu. Krem keten pantolon ve yeşil tişört giyinmiş gence şaşkınlıkla gülümsedi. Siyah hiç bu kadar aldatıcı olmamıştı." Erken mi geldin?"
" Sanırım."
" Çok beklemedin umarım. "
" Yok hayır."
Jongin diğerinden gözlerini alamazken ona dair beğenisini de dilinde tutamayarak düşürmüştü.
" İlk defa siyah değilsin."
KyungSoo mahcubiyetle gülümserken başını eğip kaşlarını hafifçe kaldırırak utangaç bakışları ile mırıldandı.
" Aslına bakarsan siyahlarım yıkanmamıştı. Annemin işi bunlar da. Siyahlarıma garezi var biraz."
" Annenin zevki güzelmiş doğrusu. Yeşil de sana güzel olmuş."
" Teşekkür ederim."
KyungSoo Jongin'den kızaran yanaklarını saklamak için elindeki poşeti diğerine kaldırıp gösterdi.
" İçeceklerimiz."
Jongin şaşkınlıkla poşeti indirip diğerinin gözlerine baktı.
" Bir yerlere gideceğimizi sanıyordum."
" Evet bir yerlere gideceğiz."
Jongin arabasına yöneldiğinde KyungSoo onu durdurdu.
"Yürüyerek."
" Peki. Ama arabayı düzgün bir yere parkedeyim. Ceza yemeyelim."
Jongin KyungSoo'ya göz kırptığında diğeri onu uyardı.
" Hatırlatma istersen."
Jongin arabasını parkedip KyungSoo'ya döndü.
" Eee nereye gidiyoruz?"
" Kafa karışıklığını çözebileceğimiz bir yere."
" Öyle bir yer var mı ki?"
" Çözülmeyecek bir karışıklık mı ki?"
"Ihmm. Bilmiyorum. Ama sana güveniyorum."
Birbirlerine gülümseyerek geçtikleri yollar boyunca sınavlardan, notlardan, KyungSoo ve ailesinin dükkân işlerinden, Kyungin ve iş yoğunluğundan, eğitim sisteminin eksikliklerinden, gelişen teknolojiye rağmen insanların yaşadığı iletişim kopukluklarından konuştular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...