Kıyafet odasında gömleğini çıkarmış giyebileceği rahat bir tişört ararken gözleri diğerinin tişörtlerine kaydı. Çoğunluğunu hâlâ siyahların oluşturduğu tişörtlerin arasında yer yer mavi, beyaz , yeşil ve bir de ona zorla aldırttığı bordo tişörtü tuhaf bir şekilde sevimli duruyordu. Tişörtlerden birini alıp üzerine tuttu, aynada duruşuna baktı. Kendisinden bir karış kadar kısa ve omuzları da biraz daha dar olmasına rağmen bedenleri neredeyse aynıydı. Merakla bordo tişörtü giyindi. Aynada kendini bir daha süzdü. Üzerine tam olmuştu. O halde pekâlâ kendi tişörtleri de KyungSoo'ya tam olabilirdi. Bordo tişörtü çıkarıp tekrar yerine koydu. Aklına gelen fikirle kendi tişörtlerinden birini alıp odaya geçti. Masasında notlarını düzenleyen gencin yanında durdu.
" KyungSoo bunu dener misin?"
KyungSoo gözlüğünü indirip kendisine uzatılan tişörte baktığında diğerinin üstünün çıplak olduğunu farkedince başını anında çevirdi.
" Ne-Neden deneyecekmişim?"
" Sende nasıl duracağını merak ediyorum."
KyungSoo eli ile ona gitmesini işaret ederek söylendi.
" Şimdi ders çalışıyorum."
" Ya hemen burada giy, beş dakikanı almaz."
" Burada mı? Olmaz burada."
Jongin kızaran kulaklara yaklaşıp fısıldadı.
" Damadım benden utanıyor mu yoksa?"
KyungSoo hırsla başını çevirmesiyle burunlarının temas ettiği , nefeslerinin birbirine karıştığı bir yakınlığın içine düşmüştü. Gözleri diğerinin gözleri ile bir kazanın eşiğindeki dudaklara kaydığında yutkundu. Jongin'in elindeki tişörtü alıp sandalyesini geri çekerek tuzak gibi olan yakınlıklarını bozdu. KyungSoo kıyafet odasına gittiğinde Jongin deli gibi çarpan kalbinin üstüne yumruk yaptığı eli ile bir kaç darbe vurdu.
" Çok yakındı, çok yakındı."
Kalbindeki heyecan her vuruşta damarlarından bütün vücuduna yayılırken bir kahkaha attı.
" Neye gülüyorsun?"
Jongin arkasını döndüğünde üzerindeki tişörtü çekiştiren genci görünce şaşkınlıkla gülümsedi.
" Olmuş mu?"
" Bu tişört bu kadar güzel miydi yaa!?"
Jongin KyungSoo'ya yaklaşıp tişörtün omuzlarını ve katlanan kollarını düzeltti.
" Bedenlerimiz aynı. Birlikte giyinebiliriz."
KyungSoo Jongin'in çıplak göğsünün yakınlığından bir adım geriledi.
" Buna gerek yok."
" Ben seninkilerden giymek istiyorum."
" Giyebilirsin."
KyungSoo tekrar kıyafet odasına yöneldiğinde Jongin onu kolundan yakalayıp durdu.
" Bari bu kalsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...