Seçkin baktığı altıncı evi de yetersiz görüp iç çekti. Hiçbir ev beklentisini karşılamıyordu. Bir ayı aşkın süredir ev arayan Umay ve Seçkin bir türlü o mükemmel evi bulamamışlardı. Umay elindeki şişedeki suyu başına dikti. "Bu evde değil"dedi Seçkin umutsuzca. Baktığı evlerde havuz vardı. Hepsi de alt kattaydı. Ancak evin geri kalanı Seçkin'e göre küçüktü.
Genç adam çok fazla şey istiyordu. Umay gülümsedi. "Bugünlük son bir eve daha bakalım. Belki hoşuna gider"dedi ve dış kapıya doğru yürüdü. Arabanın kapısını açan Seçkin'e baktı. Giydiği beyaz gömleğin kolları yukarıya doğru hafifçe sıvanmış, havanın soğukluğunu aldırmıyordu. Umay ise kısa ceketine sarınmıştı. Arabaya binen çift umut ediyordu. Bir sonraki ev güzel olmalıydı.
Nida eldiveniyle kum torbasına vururken Onur hemen yanında sevgilisini izliyordu. Nida tüm gücüyle yumruklarını torbaya geçirirken bir yandan da terleşmiş saçlarını geriye doğru attı. Genç kadın iç çekerek "Seninle o gösteriye gideceğim"dedi kararlıkla. Nida tiyatroları çok severdi. Ve bugün oldukça eğlenceli bir tiyatro gösterisi vardı. Onur ise tiyatroları sıkıcı buluyordu. Ancak sevgilisi için bir kereliğine de olsa gidecekti. Onur'un uzattığı suyu kafasına dikip eve gitmek için çantasını toparladı. Duş alıp güzelce giyinmeliydi. "Ben gidiyorum sert çocuk"diyen Nida sevgilisinin yanağına uzun bir öpücük kondurup gülümsedi. Onur sevgilisinin gidişini izledi. Nida tamamen kendisini ele geçirmişti.
Umay açılan kapıdan içeriye girip yavaş adımlarla yürümeye başladı. Seçkin önden gidip alt kata inerken Umay üst kata çıkmıştı. Bir çok odası bulunan evin önüne çıkan ilk odasına girdi. Burası geniş ve aydınlıktı. Üstelik balkonundan manzarası çok güzeldi. Umay gülümseyerek balkonu açıp dışarı çıktı. Gerçekten manzarası çok güzeldi. Hafif esen rüzgardan dolayı dalgalanan saçlarının eşliğinde gülerek ellerini havaya kaldırdı. Sonradan içeriye girip balkonu kapattı. Ferah odadan çıkıp yan odaya geçti. Bu oda da oldukça genişti. Acaba evin kaç odası vardı?
Umay odaları gezip en son banyonun önüne geldiğinde Seçkin ayakkabısı ile ses çıkararak yanına geldi. "Nasıl beğendin mi?"diye sordu Umay'a. Umay gülümsedi. Odaların manzaraları çok güzeldi. "Odalar geniş ve güzel manzaralı Seçkin"dedi banyonun kapısını açıp içeriye doğru adım attı. Odadaki geniş küvete ve aynalara baktı.
Banyo bile genişti. Gülerek sevgilisine dönen Umay "Banyo da çok geniş"dedi ve banyo dolaplarına bakmaya gitti. Seçkin ise etrafa bakarak başını olumluca sallıyordu. "Alalım"dedi adam kararlı bir ses tonuyla. Umay, Seçkin'e doğru dönerek "Gerçekten mi?"diye sordu. Bu evi nedense sevmişti.
"Evet. Havuzu çok güzel. Ve sende sevdin"dedi Seçkin ellerini beline koyup. Evi alması için gerekli iki neden mevcuttu. Umay, heyecanla adamın işaret parmağının ucunu tutup Seçkin'e odaları gezdirdi. En beğendiği odaya geldiğinde Seçkin'i balkona çıkarıp "Manzaraya baksana"diyerek güldü. Seçkin gülümseyerek manzaraya bakarken Umay'a doğru döndü.
"Bu evi kaçırmadan almalıyız"dedi ve içeriye girdi hızlıca. Aşağıya inip bekleyen emlakçıya "Bu evi alıyoruz"dedi. Umay Seçkin'in arkasından gelerek bekledi. "Tabi Seçkin Bey."diyen emlakçı ile el sıkışan Seçkin ile Umay sevinçten uçacaktı.
Nida duşunu alıp saçını kuruladı. Kıvırcıklaşan saçı aynada düzeltip tiyatroya uygun kıyafet aradı dolabında. Nida çoğu kez Onur'un gerçek olabileceğine inanamasa da o gerçekti. Sahte nişan bile yapmışlardı. Nida kıyafetlerini giyip hafif bir makyaj yaptı. Tamamen hazırdı. Geriye Onur'un gelmesini beklemek kalmıştı. Nida telefonunu eline alıp sevgilisine mesaj attı. Aynada saçını düzeltirken gülümseyerek bekliyordu.
Umay karşısında oturan Seçkin'e gülerek baktı. Ev için çok fazla mutlu olmuştu. Şimdi ise çok acıktıkları için genç çift ile bir restauranta gelmiş, menüye bakıyordu. Seçkin yemeğini seçip garsona söylerken Umay da aynısını yaptı. Etraf oldukça doluydu. Masada oturan birçok kişi dönüp Seçkin'e bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Adam
General FictionKalplerden Ritimler Serisi 2- Ünlü basketbolcu Uygar Türkmen'in kardeşi olmak elbette zordu. Umay Türkmen bunu çok iyi biliyordu. Bilmediği şey ise abisini hiçte sevmeyen, kibirli ve bir o kadar da bencil, yüzmede rekorlar kıran milli yüzücü Seçkin...