Umay sabah haberlerinde duyduğu harika müjde ile sabahtan beri telefonuylaydı. Abisinin Yazgı'ya evlenme teklifi edişi her yerde konuşulurken Umay abisinin daha önceden haber vermemesine bozulmuştu.
"Abilerin birtanesi evleneceğini bana söylemiyor. Magazinlerden öğreniyorum"dedi Umay abisine telefonda. Uygar kardeşinden özür dilemeye devam etti.
"Umay dünden beri yeterince trip attın meleğim"dedi Uygar gülerek. Umay yine de abisiyle eğlenmekten mutlu oluyordu. "Birkaç güne Yazgı'nın ailesiyle tanışacağım. Sonra Konya'ya geleceğim."dedi Uygar kardeşine Konya'ya gitmesi gerektiğinin sinyallerini verirken.
"Yüzücüden izin alıp Konya'ya gelmek. Harika bir gün beni bekliyor"dedi Umay umutsuzca. Abisi tarafından teselli edilip görüşmesi bitince Seçkin'den nasıl izin alacağını düşünüyordu. Umay dalgın düşüncelerle arabasından indi. Fotoğraf makinesini koyduğu çantayı alıp derin bir nefes alarak büyük binadan içeriye girdi.
Aklında Seçkin'e diyeceklerini düşünüp tartışıyordu kendi kendine. Bir süredir genç adamla araları bozuktu. Umay Onur'un evindeki nazik Seçkin'i özlüyordu. Seçkin'in sık kullandığı havuzun kenarına adım adım yaklaştı Umay. Öncelikle müdürüne gitmeye karar verip, Seçkin yüzerken ona gözükmeden müdürün odasına koşar adımlarla gitti. Kapıyı tıklatıp içeriye girdi Umay. Vedat Bey'in güler yüzüne bakıp koltuğa oturdu hızlıca.
"Bir şey mi oldu Umay?"dedi Vedat Bey elindeki kalemi bırakıp. "Aslında...bir haftalık izin isteyecektim"dedi Umay gözlerini Vedat Beyden ayırmayarak. "Tabi ki kızım. Bence bir sakıncası yok. Sen yine de Seçkine de sor. Fazla fotoğrafçı değiştirmeyi sevmiyor o yüzden Seçkin onaylarsa izne çıkabilirsin" dedi Vedat Bey Umay'ın yüzünü düşürecek sözleri söylerken.
"Peki teşekkür ederim müdürüm"dedi genç kadın yavaş adımlarla odadan çıktı.
Nida spor salonuna yeni gelmiş, kendi yerine geçip antremanına başlamıştı. Onur onun uzağında Nida'dan küçük öğrencilerini çalıştırıyordu. Onur'un gösterdiği hareketleri yapan minikler genç adamın gülümsemesine sebep oluyor dolayısıyla Nida'ya keyifli bir şölen sunuyordu. Onur'un gözleri arada Nida'ya çarpıyor onun utanarak başını başka bir yöne çevirmesine neden oluyordu.
Bu hareket hem Onur'u hem de Nida'yı gülümsetirken genç adamın kalbi alev almış yanıyordu. Uzun zaman sonra böyle hissetmesi genç adam için bir ilkti.
Seçkin bir süre yüzdükten sonra havuzdan çıkıp Umay'ın uzattığı havluya sarındı. Çıplak ayaklarıyla yürüyerek soyunma odasına yöneldi. Umay adım adım Seçkin'i takip ediyordu. "Seçkin"diyerek genç adamın durmasını sağlayan Umay tüm cesaretini toplamış derin bir nefes almıştı. Seçkin, Umay'a doğru dönmüş onun diyeceklerini bekliyordu.
"Bir büyüğümüze kız istemeye gideceğiz. Bir haftalık bir izin istiyorum. Müdüre söyledim ama-"derken Seçkin başladı söze. "Bir hafta çok uzun hafta sonu şehir dışında olacağız biliyorsun"dedi genç adam oldukça sakin bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Adam
Ficção GeralKalplerden Ritimler Serisi 2- Ünlü basketbolcu Uygar Türkmen'in kardeşi olmak elbette zordu. Umay Türkmen bunu çok iyi biliyordu. Bilmediği şey ise abisini hiçte sevmeyen, kibirli ve bir o kadar da bencil, yüzmede rekorlar kıran milli yüzücü Seçkin...