Bölüm 17

39.5K 2.4K 171
                                    

Genç kadın yorganı başına kadar çekmiş sıkıntıyla etrafa bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Genç kadın yorganı başına kadar çekmiş sıkıntıyla etrafa bakıyordu. Birkaç gün önce olanlar gözünün önüne geldikçe o an hissetmediği utanma duygusu ve kalbinin sıkıştığını hissediyordu. O gün Seçkin hiçbir tepki vermeden havuzdan çıkmış havlusuna sarınıp mırıldanarak odasına çıkmıştı.

Ondan sonraki çekimlerde, arabada, uçakta, Umay ile konuşmamıştı. Umay geldiğinden beri işyerine gitmiyor evden dışarı çıkmıyordu. Nalan Hanım ise bu duruma ses çıkarmıyordu. Nidayla bile konuşmayarak tüm gününü yatakta geçiriyor sadece yemek yemek için odasının dışına çıkıyordu.

Gözlerini kapatır kapatmaz adamı öptüğü an gözlerinin önüne geliyor derin bir iç çekerek kendine kızıyordu. Bir anlık deli cesareti ile belki de hayatının en büyük hatasını yapmıştı. Yaptıklarından sonra nasıl bir tepki beklediğini bile bilmiyordu. Ancak Seçkinin de kendisine karşı duyguları olduğunu düşünmüştü. Umay bir kez daha yorganına sarılıp tavanı izlemeye başladı.

Seçkin ise Umay'dan çokta farklı değildi. Genç adam birkaç gün önceki cesaret gösterisinden etkilenmemeye çalışıyor, yüzmeye odaklanıyordu. Fotoğrafının çekilmemesine ise ses çıkarmıyordu. Havuzdan çıkıp ayakları suda olacak şekilde havuzun kenarına oturup havlu ile üst tarafını sardı.

'Seni seviyorum' cümlesini çoğu kez duymasına rağmen hiçbiri genç adama bu kadar içten bir duygu akımı hissettirmemişti. Seçkin'in yanına elinde telefon ile gelen Vedat Bey "Umay bugünde gelmedi mi?" diyerek sordu. Seçkin başını olumluca sallayıp rahatsız olmuşcasına havluyu bırakıp kendini tekrar suyun içine soktu. Serdar Bey telefonuna sarılıp ingilizce bir şekilde 'Bugün gelmemiş' diyerek odasına doğru yürüdü. Seçkin dolmaya başlayan havuz ile tekrardan yüzmeye başladı.

Nida sıkıntıyla kum torbasına vuruyor, gözü sandalyede bulunan telefona takılıp duruyordu. Genç kadının yanına gelen Onur sevgilisinden bir terslik olduğunu hemen anladı. "Bir şey mi oldu kıvırcık?"diye sordu samimi bir şekilde.

Nida torbayı yumruklamayı bırakıp dudak büzdü. "Umay birkaç gündür aramalarıma cevap vermiyor. Evlerine gittiğimde ise odasından çıkmıyor"dedi. Onur iki elini göğsünde birleştirip "Sanırım bir şeye kızmış"derken Nida hemen atıldı.

"Bana değil. Seçkin'e"dedi. Onur ilginçleşen hikaye ile başını salladı. "Anlatmak ister misin?"diye sorarak sandalyeye oturdu. Nida ise gülümseyerek eldivenlerini çıkarıp onun yanına oturdu. Derin bir iç çekip sevgilisinin gözlerine bakıp anlatmaya başladı.

Umay çalan telefonu ile doğrulup telefonuna baktı. Müdürü arıyordu. Normal bir şekilde telefonu açıp Vedat Bey'in söylediklerini dinledi. "Umay. Mükemmel bir haberim var. Amerika'dan bir dergi için teklif geldi"dedi Vedat Bey. Umay ise şaşırmış bir şekilde "Gerçekten mi?"diye sordu.

Azarlanmayı beklerken güzel bir teklif ile karşılaşmıştı. "Evet. Sana orada özel bir program verecekler ve dünyaca ünlü mankenleri çekeceksin Umay"dedi Vedat Bey heyecanlı olduğunu sesinin tonuyla belli ederek. "Düşünmen için bir hafta süre verdiler"diyerekte ekledi.

Deniz AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin