Bölüm 21

44.4K 2.4K 199
                                    

Seçkin geçirdiği şoktan hızlıca kurtularak tam karşısında duran Umay'a doğru yürüdü. Onca insanın arasından ona yürümek o kadar zordu ki.

Yakasını,kolunu tutan insanlardan sıyrılan Seçkin, Umay ile karşı karşıya geldi. Derin bir nefes alan adam ellerini sıkıp aklındakileri toparlamaya çalıştı. Onu burada görmeyi hiç beklemiyordu. Umay ise Seçkin'i görmeyi deli gibi istese de şu an bunun tam tersini istiyordu.

Gözlerine bakarken bile içinden ona sıkıca sarılıp bırakmamak geliyor,onu hala sevdiğini, zor gördüğü gülüşünü özlediğini söylemek haykırmak istiyordu. Umay zor da olsa arkasını dönüp masasına doğru ilerlerken Seçkin kalabalıktan sıyrılmış,koşar adımlarla Umay'a doğru yürüyordu.

İki ay. İki ay boyunca önce habersizce gitmesine seyirci kalıp sonra onu arayamamanın öfkesini içinde biriktirmişti. Çalan müziği aldırmayan Seçkin, Umay'ın kolunu yakaladığı gibi onu durdurdu. O sırada Umay iç çekerek gözlerini kapattı. Seçkin'in bulunduğu yere doğru dönüp konuşacakken "Dans edelim"diyen Seçkin ile kalabalıkta dans eden insanların arasında kayboldular.

Nida gülerek Onur'a "Tahminlerin doğru çıktı" derken Onur bir elini cebine koymuş bir eliyle Nida'nın elini tutarken "Aslında Seçkin açık bir defter gibi"diyerekte güldü. Nida sevgilisine eşlik edip arkadaşlarını izlemeye devam ederken hesaba kalmadıkları önemli bir konu olduğunu unutmuşlardı.

Seçkin, Umay'ın elini tutup diğer eliyle de belini kavrayıp dans etmeye başladı. Seçkin'in gözleri Umay'ın üzerindeyken Umay etrafa bakıp ona bakmamaya çalışıyordu. "Aslında konuşmanı özledim"diyen Seçkin'in sesi rahatlıkla duyuluyordu. Bu cümle Umay'ın kendisine bakmasını sağlamasa da Seçkin gülümsedi.

Umay yere bakarken "Seni aramayı istedim"dedi Seçkin bu sefer. Umay bu cümleyle birlikte başını kaldırıp Seçkin'e baktı. Sürekli merak ettiği konuya gelmişti. "Bir kere arayabilirdin"dedi Umay hayal kırıklığını belli eden sesiyle. Seçkin kaşlarını kaldırıp "Numarası olmayan birini nasıl arayabilirdim?"diye sordu. Umay hazırlıklı gibi hızlıca soruyu yanıtladı. "İsteseydin bulurdun"dedi ve elini kurtarıp gitmeye yeltendi.

Ancak Seçkin ne zor tuttuğu o eli bırakmaya ne de onun gitmesine izin verdi. Umay tekrardan daha sert bir şekilde Seçkin'e doğru çekilirken bu sefer uslu durup hareket etmedi. Çünkü hareket ederse bir kez tadına vardığı o dudaklara tekrar ulaşıp tekrar bağlanacaktı.

"Pişmanım"dedi Seçkin açık sözlü davranarak. En kötü ihtimal Umay tekrar giderdi ve bir daha onu göremezdi. Umay konuşmazken Seçkin devam etti. "Seni tanıma şansını kendime vermediğim için pişmanım. Ama en çok"deyip durdu Seçkin ona bakmayan yüzü çenesinden tutup kendine çevirdi. "En çok sana git dediğim için pişmanım Umay"dedi Seçkin. Umay'ın hafızasında o an canlanırken Seçkin konuşmaya devam ediyordu.

"İnan bana gideceğini bilmiyordum. Bilseydim-"derken Umay sözünü kesti. "Peşimden gelir miydin?"diye sordu Umay. "Yarışını bırakıp gelir miydin?"dedi özlediği maviliklere bakarken."Hayır"dedi Seçkin iç çekip sözüne devam etti.

"Ama seni ikna etmek için her şeyi yapardım."diyerek sözünü bitirdi. Biten şarkı ile Umay kendini çekip karşısındaki adama baktı. Herkes yerine otururken Umay da kendi masasına doğru yürüdü. Seçkin onu takip ederken genç kadının kolunu tutup çıkışını bildiği yere doğru sürükledi.

"Seçkin! Bıraksana. Nida ve Onur'a ayıp oluyor"dedi Umay sürüklenirken."Merak etme onlar yaşadıklarımı biliyor. Sende öğreneceksin"dedi ve binanın merdivenlerinden yukarı çıktı.

"Öğrenmek istemiyorum."dedi Umay kolunu kurtarmaya çalışırken. Seçkin kapıyı açıp Umay'ı çekip kapattı. Terasa çıkan çift rahat rahat dertleşebilirdi. "Neler oldu biliyor musun?"dedi Seçkin ceketini çıkarıp gördüğü ilk sandalyeye astı. "Onur gittiğini madalya töreninden hemen önce söyledi ve o andan itibaren yaşadıklarımdan haberin var mı?"dedi Seçkin sakin olmaya çalışırken. Umay olduğu yerde dururken Seçkin ile hiç bu türlü konuşmamıştı.

Deniz AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin