Bölüm 28

40.7K 2.1K 196
                                    

Multimedia: Tanıtım Videosu

Seçkin kıyafetini düzeltip aynada kendisine baktı. Tam yanındaki uzun boylu adama bakış attı. Genç adam yılın sporcusu ödülü için İstanbul'a gelmiş, Umay'ı da yanına getirmişti. Umay hem Seçkin ile geldiğinden hem de yengesinin son dönemlerinde yanında olduğu için mutluydu.

"Az bir süre kaldı"diyen Uygar merdivene doğru bakıp iç çekti. Kadınlar kesinlikle geç hazırlanmayı seviyordu. Ancak Seçkin şaşkındı. Umay genelde hızlı davranırdı. Merdivenden gelen ayak sesi ile iki genç adam merdivenlere bakmayı sürdürdü. Yazgı şişkin göbeğini tutarak inerken, Umay yengesine yardım ediyordu. Sonunda indiklerinde Uygar eşinin koluna girmiş, Umay ise Seçkin'in yanındaki yerini almıştı.

"Hazır olduğunuza göre gidiyoruz"diyen Uygar evden eşiyle çıkıp arabaya yöneldi. Umay ise evin dış kapısını kapatıp sevgilisine döndü. Kesinlikle harika görünüyordu. "Abim ile nasıl bu kadar iyi anlaşıyorsunuz?"diye sormadan duramadı Umay. Seçkin ise gülümseyip kirli sakalını okşadı. Soruyu yanıtlamadan Umay ile arabaya yöneldi. Genç çift dün akşam uçak ile gelmişlerdi. Umay abisinde kalırken, Seçkin otelde kalıyordu.

Uygar'ın arabasında ön koltuğa oturan Seçkin pişmandı. İnsanları tanımadan onlarla ilgili karar vermek çok aciz bir durumdu. Umay yengesinin yanına,arka koltuğa otururken elini Yazgı'nın karnına koyup minik yeğeninin hareket edişini hissediyordu.

Umay bir süre sonra Nida ile mesajlaşıp gülerken Yazgı'da mesajları okuyup ona eşlik ediyordu. Seçkin ve Uygar ise araba modelleri hakkında tartışıyor, yorum yapıyorlardı. Seçkin kravatını az da olsa gevşetip dışarıya bakarken, Uygar arada aynadan Yazgı'yı kontrol ediyordu.

"Yakında euroleague maçın var"diyen Seçkin, genç adamın maçlarını takip ettiğini gösteriyordu. Uygar sırıtarak"Hatırlatma heyecanlanıyorum"diyerek arabayı sürmeye devam etti. Yavaş yavaş park yerine girip dikkatlice arabayı park etti. Arabadan inmeden önce"Hamileler beklesin ben indireceğim"diyerek güldü. Umay gülerek yengesine bakıp arabadan indi.

Seçkin de inerek ceketini düzeltti. Umay'ı tekrar baştan aşağıya süzdü. Sevgilisinin kahve tonlarındaki saçı topuz haldeyken boynu apaçık ortadaydı. Koyu mavi uzun elbisesi, parlayan ufak taşlarıyla göz alıcıydı. Umay kesinlikle mükemmeldi ve çok yakışan bir çift olmuşlardı.

Girişe doğru yürüyen çiftler patlayan flaşlara poz vererek içeriye geçti. Yazgı oldukça heyecanlıydı. Büyük salonun girişinde Uygar'ın elini tutan Yazgı gülümseyen gözleriyle arkadaşı Aysu'yu aradı. Umay ve Seçkin ise kendileri için ayrılan yerlere oturup heyecanla beklemeye başladı. Umay ise gerçekten çok heyecanlıydı.

Etrafta birçok ünlü sporcu vardı. Abisi ya da Seçkin ödül aldığı zaman çok ama çok sevinecekti. Seçkin Umay'ın kulağına yaklaşıp "Bak şurada oturan en dişli rakibim"diyerek Umay'ın ilgisini çekti. Önde oturan adama bakan Umay "O kim?"diyerek sordu.

"*Devrim Uğurlu"diyen Seçkin iç çekti. "Türkiye'nin ilk formula 1 sürücüsü" Umay dikkatlice adama bakarken Seçkin rahatsız bir şekilde "Neyse ki ben kazanacağım"diyerek Umay'ın dikkatini çekmeye çalıştı. Genç kadın gülerek sevgilisine dönüp "Tabi ki sen kazanacaksın deniz adam."diyerek hırslı bir şekilde baktı. Abisi ya da Seçkin bu ödülü almalıydı.

Bir süre sonra açılış töreni konuşması ile ödül dağıtımı başladı. İlk olarak 'Yılın Antrenörü' ödülü verilirken salonda alkışlar koptu. Geçen yılın ve bu yılın en iyi antrenörleri konuşma yaparken Umay keyifle dinledi konuşmaları. Acaba Seçkin konuşma hazırlamış mıydı? 'Yılın Spor Adamı' ve 'Yılın Takımı' ödülleri verildiğinde Umay çok mutlu olmuştu. Yılın takımı abisinin basketbol takımıydı. Kaptan olarak kürsüye çıkan Uygar, diğer takım arkadaşlarını tebrik ederek ödülü aldı.

Deniz AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin