Seçkin uykulu gözlerini ovuşturup yatakta doğruldu. Adamın aksine Umay oldukça rahat uyuyordu. Seçkin yataktan kalkıp iç çekerek tişörtünü başından geçirip Umay'a doğru döndü. Umay sırtını Seçkin'e dönmüş bir halde yastığına sarılarak uyuyordu. Ancak yanında Umay uyurken Seçkin'in uyuyabilme olasılığı neredeyse yoktu. İçinde yükselen bir kıpırtı vardı.
Balkonu açıp dışarıya bakan Seçkin Antalya'nın yakan güneşine yüzünü gösterdi. Bir yandan da Umay'a bakıp duruyordu. Balayındalardı. Umay'a bulunduğu kadınsal durumun sorun olmadığını söylese de Seçkin için bu durum büyük bir sorun olma yolunda ilerliyordu.
Dört gündür uyuduğu toplam saat dördü geçmezdi. Çünkü yanında sevdiği kadın uyurken Seçkin ona dokunamamaktan dolayı acı çekiyordu. Düşüncelere dalmışken, Umay yavaşça gözünü açıp gülümseyerek "Günaydın" dedi ve yavaşça doğruldu. Dağınık saçı her sabah olduğu gibiydi.
"Günaydın" diyen Seçkin karısını izlemeye devam ediyordu. "Bu sabah buradasın" dedi Umay ayağa kalkıp üstünü düzeltirken. Seçkin her sabah kafasını dağıtmak için yüzmeye gidiyordu. "Karımla güzel bir kahvaltı edeceğim" diyen adam dolaba doğru ilerledi. Umay, tişörtünü değiştiren Seçkin'e bakmamaya çalışıyordu. Vücudunu uzun süre görmüştü ancak şimdi bulunduğu durum çok farklıydı. Hazırlanarak kahvaltıya inen çift etrafa gülücük saçıyordu.
Nida elindeki teste bakarak beklemeye başladı. Bu sefer hamile olduğunu görmek istiyordu. Onur saçını karıştırarak karısının yanına geldi. "Günaydın" diyen genç adamla ayağa kalkan Nida elindeki çubuğu arkasına sakladı. "Günaydın aşkım" diyen Nida sırıtıyordu. Onur, tek kaşını kaldırarak baktı.
"Ne var elinde?" diyerek eline bakmaya çalıştı. Nida "Yok bir şey Onur" diyerek itiraz etse de Onur elini yakaladığı gibi elindeki testi aldı. Teste bakıp kaşlarını çatan Onur "Nida..." dedi sakin bir şekilde. "Tamam senden habersiz test yaptım" dedi Nida dudak büzüp. Onur gülerek Nida'ya bakıp testi gösterdi.
"Nida hamilesin" dedi genç adam şaşkınlık ve sevinci aynı anda yaşarken. Nida'da aynı şekilde şaşırmıştı. Onur'un elinden testi alıp çift çizgiye bakıp olduğu yerde zıplayıp kocasına sarıldı.
"Hamileyim!" diyerek kahkaha atan Nida, Onur'a sıkıca sarılıyordu. Onur ise gülerek karısına eşlik ediyordu. Genç çift büyüleyici bir an yaşıyordu.
Umay telefonu ile konuşarak Seçkin'i takip etmeye devam ediyordu. Genç adam eğlenecekleri bir aktivite daha bulmuştu. "Size güveniyorum Leyla." diyen Umay'a "İyi tatiller Umay abla" diyen Leyla tam karşısında kendisine bakan koyu gözlere bakmamak için çabalıyordu. Nida ile konuştuğundan bu yana Alper Leyla'da daha derin bir yer edinmeye başlamıştı.
Ancak Alper halinden memnun gibiydi. Güzel bir sevgilisi ve ilişkisi vardı. Leyla onun ilgisi çekmiyor gibiydi. "Ne dedi?" diye soran Alper'e "İşleri bize bıraktı" dedi Leyla. Bilgisayara bakarak dikkatini Alper'den almaya çalışıyordu. "Fotoğraflara su banyosu yaptıracağım" diyerek kırmızı odaya giren Alper ile genç kız tuttuğu nefesini verdi. Hayalleri saçmaydı. Alperle ilgili düşler kurmayı bırakmalıydı.
"Bunu yapacağımıza inanamıyorum" dedi Umay gülerek tulumunu giyerken. Seçkin karısının kaskını takıp tam yanına geçti. Uzmanlar son kontrolleri yaptığında "Hazır mısın?" diye sordu Seçkin. Umay bağırarak "Evet" dedi ve genç çift koşmaya başladı.
Hızlıca koşup kendilerini boşluğa bırakan çift heyecanlanmıştı. Umay kapalı gözlerini açıp yere doğru baktı. Uçuyordu. "Bu harika Seçkin!" dedi genç kadın kocasının kendisine doğru uzattığı eli tutup. Yamaç paraşütü yapma fikri kesinlikle harikaydı. Güzel bir deneyimden fazlasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Adam
General FictionKalplerden Ritimler Serisi 2- Ünlü basketbolcu Uygar Türkmen'in kardeşi olmak elbette zordu. Umay Türkmen bunu çok iyi biliyordu. Bilmediği şey ise abisini hiçte sevmeyen, kibirli ve bir o kadar da bencil, yüzmede rekorlar kıran milli yüzücü Seçkin...