Genç kadın heyecanla aynadaki kendisine baktı. Nida'nın bakışlarından gelinliği beğendiğini anlıyordu. Selda Hanım "Maşallah çok yakıştı" dedi Umay'a gülerek. Haftaya düğünü olduğuna hala inanamıyordu Umay. Halbuki Seçkin'in peşinden koştuğu zamanlar çokta uzakta değildi.
Seçkin televizyon programına katılacağı için gelinlik seçimine gelmemişti. Ancak böylesi Umay için çok daha güzel olmuştu. İki annesi ve Nida ile hayalindeki gelinliği bulmuştu. Selda Hanım gelinliğin gönderilmesi gereken adresi söyleyip onunla mağazadan çıktı. Nida ve Nalan Hanım çoktan bir başka mağazaya geçmiş, düğünde giymek için elbise aramaya başlamışlardı.
"Başka bir ihtiyacın var mı kızım?" diye soran Selda Hanım'a gülümseyerek "Yok Selda anne" dedi Umay. Her şey tamamlanmıştı. Seçkin yoğun yarışları arasında salonu tutmuş, eksiklerle ilgilenmişti. Aslında Umay'ın gelinlik seçmekten başka bir şey yaptığı söylenemezdi. Nida vitrinde beğendiği elbisenin resmini çekip Onur'a attı. Umay arkadaşının yanına gelip "Bence harika" diyerek gözünü elbisenin üstünde gezdirdi.
Nida gelen mesaj ile heyecanla önce mesaja sonra arkadaşına baktı. "Haydi alalım" diyerek mağazaya giren Nida'nın ardından Umay'da mağazaya girdi.
Seçkin saçını düzelten yaşlı kadına bakıp iç çekti. Burada olmaktansa Umay ile gelinlik seçmeyi tercih ederdi. "Son beş dakika!" diyen ses ile oturduğu koltuktan kalkıp ceketini düzelten Seçkin yavaş adımlarla kameranın yanından geçip sunucunun yanına gitti. "Seçkin" diyerek genç adamın elini sıkan Erkam Bey gülümsüyordu. "Bugün özel sorulara giriş yapabiliriz haberin olsun" diyen Erkam Bey'e memnunca gülen Seçkin ses çıkarmadı. Özel soru sormada herhangi bir sorunu yoktu. Sonuçta bir hafta sonra evli bir adam olacaktı.
Verilen işaret ile Erkam Bey konuşmaya başladı. "Bugünkü konuğumuz dünya,avrupa ve olimpiyat şampiyonumuz Seçkin Altaylı" diyerek Seçkin'i tanıtan Erkam Bey Seçkin ile karşılıklı bir şekilde koltuğa oturdu.
"Hoş geldin Seçkin" diyen adam gülümsüyordu. Seçkin başını sallayarak "Hoş buldum" dedi.
"Evet Seçkin. Bu sıralar sana bazı projelerden rol teklifi geldiğine dair mesajlar alıyorum. Bunun doğruluk payı nedir?" diye sordu sunucu.
Seçkin derin bir nefes alarak "Evet gelen teklifler var" dedi ve devam etti. "Ancak ben tamamen işime yoğunlaşmak istiyorum" diyerek gülümsedi.
"Gelen mesajlara göre hayranların seni ekranda görmeyi çok istiyor" dedi Erkam Bey. Seçkin buna gülerek cevap verdi. "Bir sonraki hedefin ne?" şeklinde gelen diğer soru ile oturuşunu dikleştirdi.
"Hedeflerim aynı. Zirvede olmaya devam etmek istiyorum" dedi Seçkin. Bundan sonra çok daha başarılı olmak istiyordu.
Arka arkaya gelen birçok sorudan sonra "Evet Seçkin. Bildiğim kadarıyla haftaya evleniyorsun"dedi. Seçkin başıyla adamı onayladı.
"Yine gelen mesajlara göre hayranların eşin ile nasıl tanıştığını merak ediyor" diyen adama bakan Seçkin iç çekerek arkasına yaslandı. İki elini birleştirip "Evet aslında bizim garip bir hikayemiz var." dedi Seçkin. Bu tip sorulara önceden cevap vermese de şimdi içinde soruları yanıtlamak için bir arzu vardı.
"Senin için bir sorun olmazsa hikayenizi dinlemek isterim" dedi Erkam Bey elindeki diğer kağıtlara bakarak.
Seçkin "Tabi sorun değil. Umay ve ben yüzme salonunda karşılaştık. O benim fotoğrafçımdı. Gerçekten çok iyi bir fotoğrafçıydı" dedi gülümseyerek. Erkam Bey şaşkınca "Açıkçası meraklanmaya başladım" dedi.
Seçkin gülerek "Bu konu hakkında söyleyeceklerim bu kadar" diyen Seçkin konuyu kapattı. Tanışma hikayeleri böyleydi. Üstelik hikayenin geri kalanı hoş bir hal almıyordu. Genç adam geri kalan soruları cevaplamaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Adam
General FictionKalplerden Ritimler Serisi 2- Ünlü basketbolcu Uygar Türkmen'in kardeşi olmak elbette zordu. Umay Türkmen bunu çok iyi biliyordu. Bilmediği şey ise abisini hiçte sevmeyen, kibirli ve bir o kadar da bencil, yüzmede rekorlar kıran milli yüzücü Seçkin...