Bölüm 41

31.1K 1.6K 150
                                    

Umay dikkatlice bilgisayara bakıyordu. Fotoğrafları shoplayıp kocasının yanına geri dönecekti. İşini unuttuğunun farkında değildi. Bu aralar çok yoğundu ve Seçkin'de ona hiç yardımcı olmuyordu. Fotoğrafla uğraşırken birden duyduğu "Umay" sesiyle yavaşça arkasına döndü.

Yatakta uyuyan Seçkin gözlerini ovuşturuyordu ona bakıyordu. Bu manzara Umay için harikaydı. "Birazdan geleceğim aşkım" diyen Umay bilgisayara geri döndü. Ancak Seçkin uykulu sesiyle "Gel buraya uyuyamıyorum" dedi.

Umay işine devam ederken genç adam yataktan kalkmış, karısının yanına gelmişti. Umay'ı kollarıyla sarıp kulağına eğilen Seçkin "Gel buraya" diyerek eşini sandalyeden kaldırdı. "Seçkin birkaç fotoğrafı halletmem gerekiyordu" dese de adam onu aldırmadan eşini kucaklayıp yatağa geri döndü.

Umay yatağa uzanmış bir halde üstündeki Seçkin'e baktı. "Rahat durmayacak mısın?" diye sordu kocasına. Seçkin başını olumluca sallayıp Umay'a sıkıca sarılıp kendini yatağa bıraktı. Onu göğsüne doğru çeken Seçkin "Sakın gideyim deme" diyip gülümseyerek gözlerini yumdu.

 Onu göğsüne doğru çeken Seçkin "Sakın gideyim deme" diyip gülümseyerek gözlerini yumdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umay'da gülümseyip kocasına sarıldı. Seçkin'in yüzüne doğru bakıp gözlerinin yavaş yavaş kapanmasına izin verdi. Kalbi huzur doluydu.

Leyla sabah erkenden stüdyoya doğru yol almıştı. Her gün erkenden kalkıp stüdyonun karşısındaki kafeye gidiyor, Alper'i izliyordu. Kendini sapık gibi hissetse de işten ayrılalı bir ay olduğunu da aklında bulunduruyordu. Nida'nın dediğine göre Alper yakında ona gelecekti.

Ancak Leyla, Alper'in aklında olduğuna dahi inanmıyordu. İç çekerek her zamanki yerine oturdu. Gözlüğünü takıp şapkasını başına geçiren Leyla gelen garsonlar çay siparişi verip camdan dışarıya bakmaya başladı.

Çantasından kitap çıkarıp masaya koyan genç kadın yavaşça başını sağa doğru çevirip stüdyoyu izledi. "Neden hala gelmedi?" diyerek kendi kendine konuşan Leyla, sabırsızca bacağını sallamaya başladı.

"Çayınız" diyen kişiye doğru dönen Leyla gördüğü yüz ile adeta dondu. "A-Alper" derken önüne çayını koyan Alper, Leyla'nın karşısına oturdu. Genç adam gözlerini Leyla'ya dikti. Leyla ise gözlerini

Alper'den kaçırıp "Şey...Ben bir arkadaşımla buluşacaktım" dedi zorla yutkunarak. Alper sessizce bakmaya devam ediyordu. Leyla bu sessizliğin karşısında telaşlanıp "Seni izlediğim falan yok. Birazdan arkadaşım gelir" dedi gözlerini devirerek.

Alper arkasına yaslanarak "Arkadaşın gelene kadar sana eşlik edeyim" dedi. Genç kadın itiraz edecekken "Nasılsın?" diye sordu Alper.

Leyla sakinleşip "İyiyim. Sen?" diye sordu. Alper başını olumluca salladı. "İyiyim" dedi gülümsemeye çalışarak. Alper'e bakmamaya çalışarak çayını içmeye başladı.

Umay, ceketini giyip neredeyse uykulu gözleriyle Seçkin'e baktı. "Akşam gideriz Seçkin" diyerek uykusuna geri dönmek istediğini belirten Umay'ın çabası yeterli değildi.

Deniz AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin