Bölüm 3

51.1K 2.9K 188
                                    

Genç kadın şaşkınca karşısındaki adama baktı.Nida, Umaya bakıp fısıldadı."İşte bu adamdı"dedi arkadaşına.Onur cümlesine devam etti.

"Arabayı ilk ben park etmiştim"dedi.Nida dudaklarını büzüştürdü.Kırmızı ruju göze çarpan Nida tam konuşacakken Umay genç kızın kolundan çekiştirdi. Dakince"Peki tamam özrünüzü kabul ediyorum"dedi Nida.

Onur güldü.Özür bile dilememişti ki. Umay arkadaşıyla beraber çıkışa doğru hızla yürüdü. Bu sırada Nida yine söylenip duruyor kendi kendine aklındaki işkence yöntemlerini ona sayıyordu. "Keşke bıraksaydın kafasını koparsaydım"dedi Nida.

Umay güldü."Boşver yüzücünün arkadaşıysa öyle davranması normal"dedi Umay. Dış kapıdan çıkınca yüzüne vuran esinti Umayın kalbini rahatlattı. İki arkadaş Nidanın arabasına atlayıp stüdyoya gitmeye başladı.

Genç adam arkadaşıyla birlikte soyunma odasına girdi. Seçkin kıyafetlerini üstüne geçirirken Onur kendi kendine söyleniyordu. Adamın aklı az önceki kırmızı rujlu kadında kalmıştı.Adı neydi?Nida.

Onur öksürür gibi yaparak meraklıca arkadaşına "Az önceki kız kimdi?"dedi. Seçkin ufak spor çantasını aldı eline. Mavi gözleri arkadaşını bulduğunda Onur cevabını bekliyordu."Fotoğrafçı kızın ortağı sanırım.Açıkçası ilgi alanıma girmiyor"dedi Seçkin.Odadan çıkan iki arkadaş sakince koridorda yürüdü. Seçkin arkadaşına planlarını anlatmaya başladı.

"Bu yıl en değerli sporcusu seçilmem lazım."dedi. Farklı kulvarlarda çok fazla başarı elde ediliyordu.Ancak katılacağı olimpiyatı kazanırsa bir ilke imza atacak ve kesinlikle en değerli sporcu seçilecekti.

"Dostum çok çalışmalısın. Adaylar fazla başarılı."dedi Onur dış kapıdan çıkıp merdivenlerden indiler. Seçkin hayallerini gerçekleştirmeyi başarmıştı bunu da başarabilirdi. Onur arabasına binip çalıştırdığında Seçkin de çantasını arkaya koyup arkadaşının yanındaki yere oturdu."Rakiplerin motorcular,boksörler,halterciler.Tabi geçen yılın en değerlisi bir basketbolcuydu unutma"dedi Onur.

Genç adam başını salladı."Uygar Türkmen"dedi Seçkin. Milli takımda harika işler başaran bir basketbolcuydu. Ancak şimdi Seçkin daha avantajlıydı.Avrupa olimpiyat birincisiydi.Daha çok çalışırsa bir başka başarıyla yeni hedefi gerçekleşebilirdi.

Umay fotoğrafları banyo ettirmek için karanlık odaya girdi. Odadaki kırmızı ışık çoğu zaman  gözlerini yoruyordu. Nidada o sırada kahve hazırlıyordu. Umay fotoğrafları dikkatlice suya koyup çıkardı. Sonradan fotoğrafları ipe astı. Tüm fotoğraflarda Seçkinin harika pozlarını yakalaması ona derin bir iç çektirdi.

Umay sandalyeye oturup ipe astığı fotoğraflara teker teker göz gezdirdi. Her zaman istediği şekilde çektiği fotoğrafları şimdi neden beğenmiyordu? Bir fotoğrafı ipten çekip aldı eline. Bir süre fotoğrafı inceleyen gözleri bir türlü beğenememişti  çektiği pozu.

Umay fotoğrafı ikiye ayrılıp yırttı. O sırada Nida kahveleri yapmış arkadaşını çağırıyordu. Umay arkadaşını ikiletmeden karanlık odadan çıkıp arkadaşının yanına gitti. Nida gülerek arkadaşına yaptığı kahveyi uzatırken Umay gülümsemeye çalıştı. Nida kaşlarını çatıp dudaklarını büzdü.

"Umay ne oldu?"dedi Nida arkadaşına bakarak. Genç kadın sandalyeye oturup arkadaşına baktı."Çektiğim fotoğraflar... güzel değiller"dedi Umay. Nida arkadaşının omzuna koydu elini. "Saçmalama hepsine yoldayken baktım hepsi mükemmeldi Umay" dedi. Umay başını olumsuzca salladı. Fotoğraf çekerken dikkati dağılıyordu.

Nida arkadaşının makinesini aldı eline. Gülerek Umay'ın bir fotoğrafını çeken Nida arkadaşına çektiği fotoğrafı gösterdi. "Kötü fotoğraf buna denir fotoğrafçı "dedi. Umay gülümsedi. "Gerçekten berbat"dedi arkadaşına. İki arkadaş gülerek kahvelerini içmeye devam etti.

Deniz AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin