Bölüm 13

39.1K 2.3K 78
                                    

Nida bardaktaki meyve suyunu içip arkasına yaslandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nida bardaktaki meyve suyunu içip arkasına yaslandı. "Sonra ne oldu?" diye sordu merakla. Onur bir kolunu koltuğa dayayıp gülerek sözün devam etti. "Sonra hoca beni sınıftan attı. Kabul ediyorum saygısız bir öğrenciydim" dedi genç adam. Nida gülerek söze başladı. "O zaman bende bir anımı anlatacağım" dedi elindeki bardağı masaya bıraktı.

"Umay ile liseye kadar aynı sınıftaydık. Bir gün sınıfta bir kız Umay'ı ittirip yere düşürdü. Umay'ın bacağı paramparça olmuştu" duraksayıp devam etti Nida."Bende kızı tuvalette yakalayıp dövdüm. Sonrasında kız okulunu değiştirdi."dedi Nida komik bir anını hatırlayıp.

"Umay'ı çok seviyorsun"dedi Onur ona bakarken.

"O benim çocukluk arkadaşım. Sahip olmadığım kardeşim. Seçkin ve sen öyle değil misiniz?" dedi Nida başını koltuğa dayayıp.

"Seçkin ve ben çok daha farklıyız. Seçkin aşırı gerçekçi biri. Bazen bu canımı sıkıyor ama eşsiz bir arkadaş" dedi Onur gülerek. Nida boş bardağını adama gösterip meyve suyu doldurmak için ayağa kalktı. Onur genç kadın mutfağa giderken ayağa kalkıp bir müzik CD'si açtı. Müziğin sesini kısıp yerine oturan Onur kendini rahat hissediyordu.

Seçkin çalışanlardan arka arkaya gelen sorulara cevap verdi. "Kaslarım eve gidince sızlıyor"dedi kolunu hareket ettirip. Umay yemeğini yiyip sohbete dahil olmazken anlamsız bir şekilde canı çok sıkılmıştı. Arada Nida'dan gelen mesajlara cevap veriyor,sonrasında yemek yiyip arkadaşlarıyla konuşuyordu.

Bugünün güzel olması gerekiyordu ancak Seçkin geldiğinden beri ilgi odağıydı. Genç kadın uzağında oturan kızların fısıltısını duyuyordu. Umay yemeğini bitirip meyve suyunu içti. Arkasına yaslanıp masadakileri dinleyip kollarını göğsünde birleştirdi. Çaprazında oturan deniz adam eğleniyor gibiydi.

Umay bir süre Selin ile sohbet etti. Arada gelen mesajlarla telefonuna bakmayı da ihmal etmeyip, birden sıcak basmış gibi hissetti. Elini yelpaze gibi kullanıp hava yaparak ayağa kalktı Umay. Lavaboya doğru yürüdü. Aynada kendine bakan Umay yüzüne su çarptı. Bir süre bekleyip tekrardan ateşini kontrol edip, düşmeyen ateşiyle telaşlanmaya başladı.

Umay'ın gözüne kollarındaki hafif kızarıklıklar takıldı. "Fıstık" dedi genç kadın şaşkınca. Hızlıca lavabodan çıkan Umay oturduğu masaya yürüdü. Çantasını toplamaya başladı. "Gece çok güzeldi. Herkese teşekkürler ama gitmem gerekiyor"dedi aceleyle.

Toparladığı çantasını koluna takan Umay müdürüne başıyla selam verip restauranttan çıktı. Temiz havayı içine çekerek restauranttan uzaklaşan Umay koluna baktı tekrardan. Omzuna dokunan el ile olduğu yerde durdu. Genç kadın arkasını döndü. Seçkin'in bakışları onun üzerindeydi. "Ne oldu?"dedi aniden giden Umay'a.

" Yok bir şey. "diyen Umay tekrar dönecekken adam bunu engelledi. Genç kadının kolunu tutup dönmesini engelleyen Seçkin elinde hissettiği kabarcıklara doğru çevirdi bakışlarını. "Alerji. Yemekte fıstık varmış" dedi Umay yenilgiyi kabul ederek.

Deniz AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin