Umay yemeğini bitirdiğinde sofrayı kaldırmak için Onur'a ısrar etse de o buna izin vermedi. Onur ve Nida konuşarak sofrayı kaldırırken Umay ve Seçkin ise salona geçmiş,sessizlik içerisinde Nida ve Onur'un gelmesini bekliyorlardı.
Onur'un kahkahası ve Nida'nın gülüşü duyulduğunda Umay, kendini fazlalık gibi hissetmeden edemedi. Seçkin koltukta rahat bir şekilde oturmaya başlayıp masadaki kumandayı eline aldığında Umay onu izledi. Seçkin oldukça rahat bir şekilde hareket ediyordu.
Nida, Onur ile konuşarak bulaşıkları makineye diziyordu. "Yemekleri beğendiler" dedi Nida gülümseyerek. "İkimizin şah eseri" dedi Onur tabağı Nida'ya uzatırken. Nida kıvırcık saçlarıyla adamı büyülerken Onur ile yemek yapmak, şu an bulaşıkları dizmek, Nida'ya farklı geliyordu.
Bunları önceden Umay ile yapıyorken bugün Onur ile yapmış bu sebepten dolayı farklı hissetmişti Nida. Kendini istemeden de olsa Onur'a yakın hissediyor, genç adam ile iyi geçindiği için mutlu oluyordu Nida. Onur ise Nida ile istediği yakınlığı yakaladığı için güzel bir tebessümle yardımlaşarak işleri halletmeye devam ediyordu.
Umay Seçkin'in açtığı habere bakıp sessizliğini korurken Seçkin içindeki merak duygusunu bastırmakta oldukça zorlanıyor dilinin ucuna kadar gelen soruyu sormamak için kendini oldukça kasıyordu. Seçkin birden kendine kızdı. Neden bunu düşünüyordu? Haftalar öncesinde olan bir olayı sormanın saçma olduğuna karar verdi. Umay'ın farklı bir fikre kapılacağından emindi. Seçkin habere bakmaktan çok kendisiyle çatışırken Umay ilgisini çeken habere bakıyordu. Onur ve Nida'nın gelmesiyle koltuğun diğer ucundaki Seçkin'e baktı göz ucuyla. Seçkin dalgın bir şekilde televizyona bakıyorken Umay onun ne düşündüğünü merak ediyordu.
Genç kadının bir yanı yarışları diğer yanı kariyerini diyorken Umay'ın kalbi Seçkin'in kalbinde bir kadının yatıyor olması fikrine ihtimal vermek istemedi.
İşleri bitiren Onur ve Nida mutlu bir şekilde salona geldi. Onur arkadaşının yanına otururken Nida'da tekli koltuğa oturdu. Onur sol tarafında oturan Umay'a baktı. Genç adam sonradan arkadaşı Seçkin'e bir bakış attı. Onur sessizliği bozmak için aklına gelen ilk fikri duraksamadan söyledi. "Seçkin'in Avrupa Şampiyonasını kazandığı yarışı izlediniz mi?" diye sordu Onur.
Umay, Nida'ya baktı. Nida izlemiş olsa da Onur'un yapmak istediğini anlamış, başını 'hayır' anlamında sallamıştı. Onur koltuktan kalkıp televizyon dolabının altındaki CD leri karıştırmaya başladı. Seçkin arkadaşına bunaltan bakışlarıyla bakarken Umay heyecanlanmıştı. Onur bulduğu CD'yi oynatıcıya takıp kumandayı eline aldı. Televizyonun ayarlarına girin birkaç tuşa basan genç adam CD'nin açılmasıyla tekrardan koltuktaki yerini aldı.
Umay'ın elleri terlemiş,dikkatini yeni başlayan yarışa vermiş, yüzücülerin atlayış pozu almalarına bakıyordu. Anlatan Türk spikerin heyecanı da sesinden belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Adam
Fiksi UmumKalplerden Ritimler Serisi 2- Ünlü basketbolcu Uygar Türkmen'in kardeşi olmak elbette zordu. Umay Türkmen bunu çok iyi biliyordu. Bilmediği şey ise abisini hiçte sevmeyen, kibirli ve bir o kadar da bencil, yüzmede rekorlar kıran milli yüzücü Seçkin...