Multimedia: Tanıtım Videosu
Umay dikkatlice yola baktı. Birkaç hafta önceki o öpücük aklına geldikçe ürperiyor, garip hissediyordu. Vücudunda ılık bir dalga hissediyordu. Dikkatlice yola bakan Umay yağan yağmurdan dolayı endişeliydi. Işıklarda durmaya hazırlanan genç kız yavaşça durmaya başladı. İç çekerek akşamın çöküşünü izledi. Seçkin'in yanına gideceği zaman her zaman böyle heyecanlı hissediyordu. Ödül töreninden bu yana Seçkin çokta fazla değişmemişti.
Ancak Umay'a hayalindeki öpücüğü vermeyi geciktirmemişti. Genç kadın mutluydu. Arkadan çalan korna sesi ile arabayı hareket ettiren Umay birden çarptığı şeyin sesi ile durdu. Gözleri irileşmiş bir şekilde arabadan inen Umay telaşla arabasının önüne baktı. Bunu nasıl yapabilmişti?
Seçkin evdeki havuzunda yüzerken oldukça rahattı. Böyle bir eve taşınmakla akıllılık ettiğini biliyordu. Masada çalan telefonu ile havuzdan çıkıp havlu ile kurulanıp. Telefonunu açtı.
"Umay"diyen neşeli sesi sevgilisinin telaşlı sesiyle son buldu.
"Seçkin ben ezdim. Görmedim"diyen Umay endişeliydi. Seçkin havlusu ile üst kata çıktı. "Kimi ezdin Umay? Neredesin?"diyen genç adam hızlıca odasına girdi. Üstünü giydi. Umay nerede olduğunu söylediğinde şaşkınca"Ne?Ne işin var orada?"diyerek aşağıya indi. Saçları ıslaktı ancak umursamıyordu. Arabaya binip iç çeken Seçkin, Umay'ı bir an bile boş bırakmaması gerektiğine karar verdi.
Nida, Onur'un gösterdiği elbiseye baktı. "Harika"diyerek sevgilisini onaylayan genç kadın gülen gözlerle baktı. "Nida çok güzel"diyen Onur sırıttı. Arkadaşının düğününe sevgilisi ile gidecek olması harika bir şeydi. "Sende çok yakışıklı olacaksın"diyen Nida Onur'a bakıp başını öne doğru eğdi. Bu adamın tüm sevgisinin kendisine ait olduğuna hala inanamıyordu. Nida kıyafet poşetini alıp Onur ile mağazadan çıktı. Büyük alışveriş merkezinde yürümeye başlayan genç çift Onur'un ısrarı ile yemek yemek için bir yere oturdu.
"Burası fast food yeri"diyen Nida dudak büzdü. Formunu koruması gerekiyordu. "Ufak bir kaçamaktan bir şey olmaz"diyen Onur göz kırptı sevgilisine. Nida siparişini beklerken fotoğraf çekip bu anları ölümsüzleştirdi. Fotoğraf stüdyosu her gün büyüyor, ünleniyordu.
Seçkin Altaylı'nın sevgilisinin fotoğraf stüdyosuna gelmek için herkes can atıyordu. Onur iç çekerek sevgilisine baktı. "Nida"dedi sakince. Nida masum bakışlarını sevgilisine yolladı. Onur'un bakışları genç kadının kıvırcık kahve saçlarından yüzüne doğru giderken "Biz neden evlenmiyoruz?"dedi Onur birden. Bir yılı aşkın bir süredir birliktelerdi. Nida şaşkınca ona bakarken yavaşça yutkundu. Neden evlenmiyorlardı?
Umay oturduğu yerde duramıyor, sürekli geziniyordu. Açılan kapıdan çıkan adama bakıp "İyi olacak mı?"diye sordu duygusal bir ses tonu ile. O sırada gelen Seçkin nefes nefese Umay'a baktı.
"Umay"diyen genç adam sevgilisinin yanına gelip doktora baktı. Neden buradaydı? "Ön bacakta ufak çatlaklar var"diyen adamla Seçkin camdan içeriye doğru baktı. Yatan koyu kahve renkli köpek tüm telaşını bir anda döndürmüştü.
"Ancak burada kalamaz ne yazık ki"diyen veteriner iç çekerek gitti. Umay köpeğin bakım merkezlerine gideceğini biliyordu. Ona iyi bakılmayacağını da biliyordu. Umay camdan içeriye bakıp "Onu görmedim bile çok yağmur yağıyordu"diyen Umay Seçkin'e baktı. "Bir köpeğe çarptığını söylemeliydin"dedi Seçkin köpeğe bakıp. Ön bacağından biri sarılıydı.
"İyileşmesi için dinlenmesi gerek. Sokakta dinlenemez"diyen Umay dudağını büzdü. Aklına gelen fikir ile Seçkin'e bakıp "Ona baksam mı?"dedi heyecanla. Ancak annesi aklına geldiğinde heyecanı birden söndü. "Annem hayvanlardan nefret eder"diyen Umay dudağını ısırarak köpeğe bakmaya devam etti. Seçkin, ona baktı. Suçlu hissetmesini anlıyordu. Umay tekrardan Seçkin'e baktı. "Seçkin sen bakmaya ne dersin?"dedi bir umutla. Belki onu ikna ederdi. Seçkin şaşkınca"Ben mi?"diye sorup ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Adam
General FictionKalplerden Ritimler Serisi 2- Ünlü basketbolcu Uygar Türkmen'in kardeşi olmak elbette zordu. Umay Türkmen bunu çok iyi biliyordu. Bilmediği şey ise abisini hiçte sevmeyen, kibirli ve bir o kadar da bencil, yüzmede rekorlar kıran milli yüzücü Seçkin...