Umay o günden iki hafta sonra Amerika'ya gitmiş işinden düzgün bir şekilde ayrılmıştı. Şimdi ise stüdyoda kalan yeni gelen işleriyle uğraşıyor, Nida ile eğleniyordu. "Tamam Onur'un ailesi çok farklı. Bunu kabul ediyorum. Ama zaten Onur'un ailesi ile arası iyi değil"dedi Nida dudak büzüp.
"Nedenini öğrenebildin mi?"diye sordu Umay merakla.
"Sanırım eski nişanlısı ve meslek seçiminden dolayı hala birbirlerine kırgınlar"dedi. "Eski nişanlısı?"diye sordu Umay.
"Biliyorsun Onur sert görünüşlü biri ama normalde yumuşacık bir ayıcık. Nedense bu konuyu bana anlattığından beri ona bunu sormaya korkuyorum"dedi Nida iç çekerek.
"Seçkin enişte ne yapıyor?"dedi Nida hevesle. Umay bilgisayarına dönüp soruyu görmezden geldi. Nida'nın ısrarı ile "Yedi ay sonraki sporcu seçimleri için hazırlanmamı söyledi şimdiden"dedi Umay "Gerçekten huy olarak değişse de kişiliği değişmiyor"dedi Umay gülümseyerek. Ancak Umay onu böyle seviyordu zaten.
"Yengemin hamile olduğunu billiyorsun abim umarım katılır "dedi Umay. Çalan telefonu ile bilgisayardan bakışlarını alıp telefonu eline aldı."Alo"diyerek telefonu açan Umay'a "Yemek yemeye ne dersin?"diyen Seçkin'in sesi karşılık verdi. Umay gülümseyerek "Nedense çok yoğunum"dedi ve Nida'ya baktı. "Öyle mi? Nedense bana hiç öyle gelmedi"dedi Seçkin stüdyonun kapısından girip Umay'a doğru yürürken.
Umay öne doğru çıkıp Seçkin'e bakarken adam da değişen en büyük özelliğin sürpriz yapıp durması olduğunu düşündü. "Merhaba Nida"diyen Seçkin Nida'yı selamlayıp Umay'a döndü.
"Demek yoğunsun Umay Hanım"dedi Seçkin etrafa imalıca baktı. "Biraz oyun oynayacaktım"dedi suçlu olduğunu kabul ederken. "Benden kaçıyorsun"dedi Seçkin kollarını göğsünde birleştirip. Umay kaşlarını çatarak sevgilisine baktı. "Senden kaçmıyorum."dedi ve o da ellerini göğsünde birleştirdi. Seçkin onayladığı düşüncesiyle güldü.
"Pekala yemeğe gitmeye ne dersin?"dedi erkeksi sesiyle. "Dengesizin tekisin"dedi Umay çantasını masadan alırken. Nida önündeki ateşli çifte bakarken gülmeden duramadı. Umay ve Seçkin Nida'ya döndüğünde "Sevgili değil kanlı bıçaklı töre liderleri gibisiniz"dedi Nida karnını tutup gülerken.
Seçkin, Umay'a bakıp iç çekerken Umay dudağını ısırıp ona bakıyordu. Tatlı tabloya şahit olan Nida sustu. "Hadi yemeğe gidin. Burası bende"dedi ve ayağa kalktı. Onur'u arayıp yemek getirmesini söyleyebilirdi. Seçkin, Umay'a yol verip onu izledi.
Umay arabaya doğru geldiklerinde durarak Seçkin'e doğru döndü. "Gerçekten kanlı bıçaklı gibi miyiz?"diye sordu masumca. Seçkin gülerek ona bakarken iki haftadır güzel vakit geçirdiklerini düşündü. Yemekleri birlikte yiyor, bazen koşu yapıyorlardı. Genelde Umay'ın stüdyosuna geliyor burada fotoğraf çekiliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Adam
General FictionKalplerden Ritimler Serisi 2- Ünlü basketbolcu Uygar Türkmen'in kardeşi olmak elbette zordu. Umay Türkmen bunu çok iyi biliyordu. Bilmediği şey ise abisini hiçte sevmeyen, kibirli ve bir o kadar da bencil, yüzmede rekorlar kıran milli yüzücü Seçkin...