Umay gördüğü büyük kolinin yanına gidip elindeki bıçak ile üstündeki bandı kesti. Yavaşça koliyi açıp içindeki fotoğraflara, plaket ve madalyalara baktı. Seçkin koltuğun örtüsünü açarken, Umay eşyaları dolapları yerleştiriyordu. Yeni ev oldukça geniş olduğu için yer bulmak zor olmuyordu.
Genç kadın salona geçip koltukların düzenine baktı. "Seçkin büyük koltuk ile küçüğün yerini değiştir"diyerek Seçkin'in dediğini yapıp koltukları değiştirmesini izledi. Umay gülümseyerek onaylarken Seçkin iç çekti. Umay'ın bulunduğu yere doğru yürüyerek "Ben biraz yüzeceğim"diyen rahat bir şekilde spor çantasını alıp alt kata indi.
Umay ise sırıtarak çantasındaki fotoğraf makinesini alıp evin resimlerini çekmeye başladı. Seçkin'in madalyalarını oldukça güzel bir şekilde çeken Umay gülümseyerek üst kata çıktı. Kapalı kolilerin arasından geçip en sevdiği odaya gelip balkon kapısını açtı. Manzaranın resmini çekip gülümseyen Umay mutlu bir şekilde arkasını dönüp fotoğrafa bakarak kapıya yöneldi. "Bu odayı çok sevdin"diyen Seçkin ile olduğu yerde durup başını kaldıran Umay gülerek "Manzarası çok güzel"dedi samimi bir şekilde.
Seçkin birkaç adım atıp Umay'ın tam karşısına geldi. Ona doğru biraz eğilen Seçkin "Ama burası benim odam"diyerek geri çekilip etrafa baktı. Umay da bununla birlikte etrafa bakmaya başladı. Üstleri naylon serili olan yatak, dolap ve birçok eşya vardı odada. Mırıldanarak Seçkin'e döndü. "Bir daha girmem"diyip acele ile hareket ederken Seçkin kahkaha attı.
Umay odadan çıkıp aşağıya inerken utandığını itiraf etti kendine. Seçkin'in eski evini mutfak dışında bilmezken şimdi yatak odasına kadar girmişti. Seçkin elinde havlu ile inerken Umay kolilerle uğraşmaya başladı. Eline aldığı fotoğrafı silerek yerleştirirken Seçkin gülerek alt kata indi. Umay bununla birlikte derin bir nefes alıp yerleştirdiği yerlerin fotoğrafını çekmeye devam etti. Kesinlikle çok eğlenceli bir işti.
Nida heyecanlıydı. Ringe çıkmış karşısındaki rakibine bakarken bir yandan ısınıyordu. Etrafta kimse yokken Onur, Nida'nın hünerlerini görmek için ufak bir dövüş düzenlemişti. Nida ile kendisi dövüşecek, sevgilisinin eksikliklerini ölçecekti. "Hazır mısın?"diye soran Onur'a başını olumluca sallayıp onay verdi. Ortaya gelen iki rakip yumruklarını konuşturma vaktinin geldiğini anladı. Nida ilk yumruğu Onur'un koluna doğru atarken bu yumruk Onur'a ufak bir sinek ısırığı gibi gelmişti.
"Daha iyisini yap"diyen Onur'a bakan Nida hırslı bir şekilde tekrar ve tekrar vurdu. Onur sonradan gelen yumrukları beğenip gülümserken Nida terlemiş ve yorulmuştu. "Tamam bu kadar yeter"diyerek eldivenlerini çıkarıp Nida'nın yanına gitti. Havluyu sevgilisine uzatıp onu izlerken iç çekti.
Kendini oldukça geliştirmişti. Nida terini silip Onur'a doğru döndü. Sevgilisinin yanağına öpücük bırakıp dinlenmeye çekilirken çok ama çok mutluydu.
Seçkin kulaçlarını hızlandırıp nefes alışverişini düzene soktu. Sudan kafasını çıkarıp havuzun kenarlarına dokunduğunda duyduğu ses ile tekrardan yüzmekten vazgeçti. "Yemekler geldi"diyen Umay yüzündeki gülümseme ile sevgilisine bakıyordu.
Seçkin çenesinden damlayan sularla birlikte yavaşça havuzdan çıktı. Havlusunu alıp üst kısmını kurulayan Seçkin merdivenlerden çıkan Umay ile hareketlendi. Deli gibi acıkmıştı. Hızlı adımlarla merdivenden çıkıp, Umay'ın salondaki masaya hazırladığı sipariş edilen yemeklere baktı. Umay yere oturup koltuğa yaslanırken Seçkin çıplaklığını havlu ile örtüp Umay'ın yanındaki yerini aldı.
Umay pizzayı onun önüne çekerken, kendisi tostunu aldı. Seçkin dilimlenmiş pizzanın tadına bakıp mırıldandı. Genelde sipariş yemek yemezdi. Ancak şuvan yediği yemek Umay ile olunca bunun pekte önemi kalmıyordu. "Sadece tost ile doyacak mısın?"diye sordu Seçkin sakince. Umay gülümseyerek Seçkin'in dağınık saçlarından başlayıp gözlerine indirdi bakışlarını. "Çok bile gelecek"diyen Umay evde tek kurulu şey olan televizyonu çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Adam
Fiksi UmumKalplerden Ritimler Serisi 2- Ünlü basketbolcu Uygar Türkmen'in kardeşi olmak elbette zordu. Umay Türkmen bunu çok iyi biliyordu. Bilmediği şey ise abisini hiçte sevmeyen, kibirli ve bir o kadar da bencil, yüzmede rekorlar kıran milli yüzücü Seçkin...