Seçkin kulaklığını takıp omzundaki havlusuyla birlikte soyunma odasına yöneldi. İstanbul'dan geleli haftalar olmuş, aklı soramadığı o soruda kalmıştı. Umay neden o gece gelmemiş ertesi gün Seçkin'e bir açıklama yapmamıştı. Aklındaki soruyu hiç sormasa da bir yanı cevabı merak ediyordu.
Dolabından kıyafetlerini çıkardı. Seçkin kıyafetlerini giyip aynada kendisine baktı. Sarı saçlarını karıştırıp düzeltti. Kapı tıklatılıp Umay içeriye süzülüp, hafta sonu gidilecek yer için Seçkin'e soru sormaya hazırlanırken, Seçkin soyunma odasındaki televizyondan gelen ses ile dikkatini televizyona verdi.
"Evet sayın seyirciler milli basketbolcu Uygar Türkmen erişilmesi zor bir rekora imza attı. Geçtiğimiz günlerde Basketbol Süper Liginin asist rekorunu kıran genç basketbolcu sevincini şu kelimelerle ifade etti."
Umayın da dikkatini çeken habere genç çift ilgiyle bakmaya başladı. Umay Seçkin'in yüzündeki ifadeye bakıp dikkatini genç adama kulağını ise televizyona verdi. Seçkin kaşlarını çatmış televizyona bakarken Umay sırıtan bir yüzle Seçkin'in kıskanç yüz ifadesine bakıyordu.
"Sen...Uygar Türkmen'i mi kıskanıyorsun?"diye sordu Umay birden. Seçkin, ona doğru çevirdi başını." Hayır.Neden kıskanayım?"dedi televizyonun kumandasına uzanıp televizyonu kapattı.
"Başarılı "dedi Umay bu sözüyle Seçkin'in alaycı gülümsemesine maruz kaldı.
"Farkında mısın bilmiyorum ama Avrupa Şampiyonu olan tek türküm" dedi Seçkin ona bakarak. Umay başını salladı."Evet ancak başarılı olmak sadece hedeflerin gerçekleşmesiyle olmaz. Uygar ve seni ayıran önemli bir fark var"dedi Umay gülümseyerek. Abisinin kişiliği Seçkin'i geride bırakıyordu. Bir sporcu sadece oyunuyla değil karakteri ve davranışlarıyla da belli olurdu Umay'a göre.
Seçkin merakla "Ne farkı?" diye sordu. Uygar'dan daha iyi olduğunu biliyordu. Bu kendini beğenmişlik olsa da Seçkin ilkleri yaşatan bir adamdı. "Onu da sen bul deniz adam." dedi Umay gülümseyerek. "Deniz adam?" dedi Seçkin şaşkın bir ifade ile. Umay bu soruya cevap vermeyi atlayıp "Hafta sonu nereye gideceğimizi sormak için gelmiştim" dedi. Seçkin derin bir nefes verdi. Umay bugün neden böyle davranıyordu?
Onur sırıtarak aldığı karar karşısında Nida'nın fikrini duymaya hazırlanıyordu. Nida, Seçkin ve Nida'nın yakın arkadaşı Umay ile akşam yemeği yemek istiyor,herkesi evine çağırmak için girişimde bulunuyordu. Nida anında bu fikri benimsemiş Onur'a cevabı gecikmemişti. Stüdyodaki Nida spor salonundaki Onur'a mesaj çekti. Olumlu olan mesajından sonra hızla Umay'ı aradı.
Oldukça heyecanlanmış,arkadaşından 'evet' yanıtını duymak için can atar hale gelmişti. Bir kaç kez çalan telefon sonunda açıldığında "Umay lütfen akşam bir işinin olmadığını söyle"dedi Nida hızlıca. Umay kekeleyerek"Y-Yok. Heyecan yaptım Nida ne oldu?"diye sordu Umay arkadaşına.
"Onur beni,seni ve Seçkin'i yemeğe davet etti"dedi Nida neşeli bir sesle. Aldığı yanıtla ağzı açık kalan Umay arkadaşının neşeli sesi karşısında kelimelerini dikkatli seçmek zorunda kaldı.
"Sen,ben ve Seçkin Onur'un evinde yemek yiyeceğiz?"dedi arkadaşını tekrarlayarak.
Nida "Evet"dedi hızlıca. "Sence yeni aldığım üstü mü giymeliyim yoksa özel zamanlarda giydiğim siyah üstü mü?"diye sordu Nida bir yandan fotoğraflarla uğraşarak. Umay kısa sürede arkadaşına cevap verdi."Yeni aldığını.Değişiklik iyi olur"dedi arkadaşına. Umay, Nida'nın Onur için hazırlanmasına şaşırsa da akşam Seçkin'in Nida'ya karşı olan tavrını merak ediyordu.
Onur Seçkin'in"İstemiyorum dostum.Tüm gece sıkılamam"ısrarlarına karşın onu ikna etmeye çalışıyor,Nida'ya evini tanıtacak olmanın heyecanını yaşamak istiyordu. "Yemek yedikten sonra gidebilirsin. Seçkin bunu benim için yap Nida ile bir şeyler olduğunu biliyorsun"dedi arkadaşıyla açıkça konuşarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Adam
Ficção GeralKalplerden Ritimler Serisi 2- Ünlü basketbolcu Uygar Türkmen'in kardeşi olmak elbette zordu. Umay Türkmen bunu çok iyi biliyordu. Bilmediği şey ise abisini hiçte sevmeyen, kibirli ve bir o kadar da bencil, yüzmede rekorlar kıran milli yüzücü Seçkin...