Umay sıkıntılı bir şekilde Nida'ya baktı. "Bugün olmamalıydı Nida" dedi mutsuz bir şekilde. Üzerindeki gelinlik ile iki yana yürüyüp duruyordu. "Umay yapabileceğin bir şey yok" dedi Nida sakince. Olduğu yerde durup arkadaşına doğru döndü. "Düğünü iptal edelim" dedi genç kadın aklına gelen ilk fikri söyleyip.
"Umay saçmalıyorsun" dedi Nida ve gülümseyerek baktı arkadaşına. "Bugün senin en mutlu günün sakin ol" dedi ve açılan kapıyla birlikte kapıya baktı. Uygar şık takım elbisesi ile içeriye girerken Nida odadan çıktı.
"Abi" diyen Umay'ı inceledi Uygar. Kahve saçlarına tutturulan duvak ve bembeyaz gelinlik Uygar'ın her zaman kardeşine dediği 'melek' gibi görünmesini sağlamıştı. "Çok güzel olmuşsun meleğim" diyen Uygar içten bir şekilde gülümsüyordu. Umay da abisine karşılık verip gülümsemeye devam ediyordu. "Çok heyecanlıyım" dedi Umay gülen gözlerini abisinin gözlerine dikip. "Sakin ol" dedi Uygar ve açılan kapıdan içeriye giren eşine döndü. Kızı ile birlikte odaya giren Yazgı "Halasını görmek istedi" diyerek Sevda'yı Uygar'a uzattı. Sevda babasının kollarındaki yerini alıp gülümserken Umay yeğeninin yanağına öpücük kondurdu. "Birazdan başlayacak" dedi Yazgı ve Uygar'a çıkması gerektiğini söyledi. Uygar iç çekerek odadan çıkarken, Umay aynaya dönüp kendisine bakmaya devam etti.
Kapının tekrardan açılması ile "Ne unuttunuz?" diye sordu Umay. "Gelinimi" diyen sesle arkasını dönüp siyaha bürünmüş Seçkin'e baktı. Seçkin, Umay'ı sonunda görebilmenin mutluluğunu yaşarken kadın heyecanını dindirmeye çalışıyordu.
"Çok heyecanlıyım Seçkin" diyen Umay elini yüzüne götürüp derin bir nefes verdi. Seçkin aynaya bakarak kravatını düzeltti. "Emin ol bu kravat ile tüm gece nasıl geçecek onu düşünüyorum" dedi Seçkin kravatından rahatsızlık duyduğu belliydi. Umay ise topuklularını gösterip "Bunlardan berbat olamaz" dedi gülerek.
Müziğin çalması ile Seçkin, Umay'ın elini tutup "Gitme vakti" dedi. Umay çiçeğini eline alıp açılan kapıdan dışarıya çıktı. Kendilerine bakan gözlerin arasında ilerlemeye başlayan çift etrafa gülücük saçıyordu. Patlayan flaşlar ve alkışlar daha da heyecanlanmasına neden oluyordu. Değişen müzik ve çalmaya başlayan Seçkin ve Umay'ın seçtiği şarkı ile dans etmeye başladı çift.
Seçkin'in mavi gözlerine bakan Umay adam ile ilk kez düzgünce dans ettiğini fark etti. Seçkin ile birçok şey yapmışlardı ancak tamamen mutlu olduğu bir dans bunlardan biri değildi. "İyi dans ediyorsun" dedi Seçkin karısına gülümseyerek. Umay Seçkin'in kulağına yaklaşıp "Sende fena sayılmazsın" dedi.
Seçkin mavi gözlerini Umay'a dikip "Oldukça iyi bir dansçıyım hayatım ve sana bunu göstereceğim." dedi. Umay gülerek Seçkin'e bakarken etraflarının dans eden çiftlerle dolu olduğunu fark etmesi uzun sürmedi.
Nida, Onur ile genç çiftin hemen yanındaki yeri alırken Umay gülerek arkadaşına baktı. Birçok eski arkadaşı da düğününde ona eşlik ediyordu. Umay'ın iki abisi de dans ederken Seçkin, bir an kardeşinin olmayışına üzüldü. Gece boyu oynayacaklarını düşününce kardeş önemliydi.
Seçkin eğer bir gün baba olursa çocuğunu yalnız bırakmak istemiyordu. Elbette her şeyin zamanı vardı. Umay ile bu konuları konuşacağı zamanda gelecekti. Bir süre oynayan Umay ve Seçkin yorulmuş bir şekilde masalarına oturdu. Umay bardakta duran suyu tek dikişte bitirirken Seçkin, boynunu sıkan kravatı çıkarıp atmak istiyordu. İç çekerek birbirine bakan çift gülerek bakışmalarına devam etti. Umay onun derdini anlarken, Seçkin de onun derdini anlamıştı.
Birden çalan oyun havası ile genç çift tekrardan oturdukları yerden kalkıp oynamaya başladı. Telefonların patlayan flaşları eşliğinde oynamaya başlayan Seçkin, tam karşısındaki gelininin gülen yüzünü inceleyip duruyordu. Belki de hala evlendiğine inanamıyordu. Bilmiyordu ancak Umay'ın bugün göz kamaştırıcı olduğu bir gerçekti. Seçkin onun gelinliğini bu sabah görmüştü. Ve Umay'a yakışan tek gelinliğin üstündeki gelinlik olduğuna karar verdi. Kollarını saran dantelli kısımlar gelinliğe şıklık katıyordu. Uzun, duvağı ise tamamen Umay'a uygundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Adam
General FictionKalplerden Ritimler Serisi 2- Ünlü basketbolcu Uygar Türkmen'in kardeşi olmak elbette zordu. Umay Türkmen bunu çok iyi biliyordu. Bilmediği şey ise abisini hiçte sevmeyen, kibirli ve bir o kadar da bencil, yüzmede rekorlar kıran milli yüzücü Seçkin...