Bölüm 31

37K 2K 118
                                    

Umay öksürerek Nida'ya baktı. "Önemli bir şey değil diyorum Nida"diyerek arkadaşına itiraz etmeye başladı. Birkaç gündür kendini halsiz hissediyordu. Büyük ihtimal üşütmüştü. Annesinin burada olmaması kötüydü.

"Nalan teyze ne zaman gelecek?"diye soran Nida'ya karşılık verdi. "Biliyorsun abimin yanından geldikten bir süre sonra dünürlerinin yanına gittiler."dedi Umay umutsuz bir şekilde. Ailesi bu sıralar oldukça meşguldü. Umay fotoğrafları paketleyip çantasına uzandı.

"Benim işim bitti"diyerek gülümsedi. "Seçkin ile yemek yiyeceğiz"diyen Umay gülümseyen arkadaşına baktı.

"Demek öyle"diyen Nida evlilik hazırlığının telaşından dolayı Umay ile fazla ilgilenemese de ufak taktikler vermeyi ihmal etmiyordu. Umay arkadaşı ile vedalaşarak stüdyodan çıktı. Öksürerek arabaya binip aynada saçını düzeltip arabayı çalıştırdı.

Seçkin yavaşça havuzdan çıkıp havlusuna sarındı. Fotoğraflarını çeken fotoğrafçısı Erdem bey çektiği fotoğrafları genç adama gösterip gitmişti. Bazen Umay'ın fotoğrafçısı olduğu günleri özlüyordu. İç çekerek dolabını açan deniz adam dolaptan kıyafetlerini çıkarıp aynada kendisine baktı. Belirgin kasları, denizi andıran mavi gözleri, çapkın gülümseyişine hiçbir kadının dayanamayacağı açıktı.

Ancak Umay'ın kendisine neden aşık olduğunu merak etmeden duramıyordu. Giyinen adam ıslak saçlarını havlu ile kuruladı. Çantasını alıp kapıyı açtığında karşısında gördüğü yüz ile bir anlığına rahatladı. "Acıktım"diyen Umay somurtkan bir yüz ifadesi takmıştı yüzüne.

Seçkin, Umay'a cevap vermeden yoluna devam ederken genç kadın konuşmaya devam ediyordu. "Nereye gideceğiz? Ne yiyeceğiz?" diye soran Umay'a Seçkin'den "Bilmiyorum"yanıtı geldi. Umay farkında olmadan sertçe öksürdüğünde adam olduğu yerde durdu.

Sevgilisine doğru dönüp hızlı bir şekilde elini Umay'ın alnına koydu. Umay şaşkın bir şekilde bakarken "Umay ateşin var"dedi Seçkin telaşla. Umay gülümsedi. "Bir şeyim yok deniz adam. Biraz üşüttüm sadece"dedi ve sevgilisini rahatlatmaya çalıştı. Seçkin başını olumsuzca salladı.

"Eve gidiyoruz"diyerek hızlı adımlarla çıkışa yöneldi. Umay ise genç adamı takip ediyordu. "Ben iyiyim. Seçkin yemek yiyelim"diyen Umay'ı dinlemeyen Seçkin aceleyle kadını arabaya bindirdi. "Ama arabam?"diye masumca soru soran Umay, Seçkin'e çok tatlı bakıyordu.

"Bir şey olmaz"diyerek kapıyı kapatan Seçkin direksiyona geçip arabayı çalıştırdı. Umay, dudak büzerek camdan dışarıya bakarken Seçkin sevgilisinin ateşini yokladı.

Onur bir elinde eldiven varken diğer eliyle telefonu tutuyordu. Annesi uzun bir süredir onu meşgul ediyordu. "Anne her şey Nida nasıl isterse öyle olacak"diyerek ısrar eden Onur'a annesi isyan ediyordu. "Onur kır düğünü ne demek oğlum? İstemem ben öyle böcekli böcekli düğün."diyen Elçin Hanım ısrarcı davranıyordu. Onur iç çekerek "Anne. Nida öyle istiyor. Bu bizim düğümüz. Her şeye karıştın zaten"diyen Onur son sabır demlerini harcıyordu. Neden onları kendi hallerine bırakmıyorlardı? Elçin Hanım telefonu aniden kapatıp onu sinirlendirmeye devam etti.

Genç adam elindeki su şişesini kafasına dikip sinirlice karşısındaki duvara baktı. Düğün bir aksilik olmadan bitmeliydi. Onur bunu başarabilmeyi umuyordu.

Umay eve girer girmez Seçkin tarafından koltuğa sürüklenmiş, şimdi işte yatar pozisyona geçmişti."Seçkin abartmıyor musun?"diyen Umay'a adam cevap vermeden mutfağa gitti. Umay iç çekerek uzanmaya devam ederken, elindeki ıslak bezi Umay'ın alnına koydu yavaşça.

"Yemek hazırlayacağım ve sende dinleneceksin"diyen Seçkin tekrardan mutfağa geçti. Umay tavana doğru bakarken kendini mutlu hissetmeden duramıyordu. Seçkin'in kendisine verdiği değer gözle görülmeye başlamıştı. Püskül uslu bir şekilde koltuğun tam karşısında otururken doğrulamaya çalıştı. O sırada Püskül havlayarak sahibine durumu bildirip Umay'ı zor duruma sokmayı başardı. Seçkin mutfaktan gelip Umay'ı geri yatırırken Umay püsküle bakıp "Kötü köpek"diyerek dil çıkardı.

Deniz AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin