Umay gülümseyerek telefondaki arkadaşıyla konuştu. "Evet geldim Nida. Aşırı yorgunum" dedi kendini yatağa atmış uzanırken.
"Neler oldu anlatsana kızım" diyen Nida heyecanlıydı.
"Yengem harika biri. Abimin aldığı yüzüğü görmeliydin. İkisine baktığımda resmen biz aşığız diyorlar. Üstelik yengemin annesiyle annem çok iyi anlaştı. Sanki kız istemeye değil altın gününe gittik gibiydiler." dedi Umay gülerek.
"Düğüne bende geleceğim"dedi Nida çocukça bir sesle.
"Sen ne yaptın?"diye sordu Umay derin bir iç çekip. Nida bu soruyla heyecanlandı.
"Aslında sen gitmeden önce...Onur" diyerek sustu. Nida söyleyemeyecekti.
"Ne yaptı?Söylesene Nida" dedi Umay yatakta doğrulup. Nida dudağını ısırıp sözüne devam etti. "Biz dondurma yiyerek yürüyorduk ve bana çıkma teklifi etti. Daha doğrusu 'Benimle ciddi düşünür müsün?' dedi." dedi Nida hızlıca.
Umay gözlerinin büyümesini engelleyememiş "Oha sen ne dedin?" diyerek yataktan fırlamıştı. Nida gülümsedi. "Düşünürüm...dedim" diyerek sırıttı Nida. "Yani siz şimdi?"diyerek çığlık attı Umay. "Nida daha önceden söylemeliydin" diyerek arkadaşını azarladı Umay. İki arkadaş eğlenceli vakitler geçirirken Nida çok mutluydu.
Seçkin arkasına yaslanıp yan koltukta oturan arkadaşına döndü. "Her şey iyi, güzel,hoş ama bu kız senin zengin olduğunu öğrenecek o zaman ne yapacaksın dostum?"dedi Seçkin alaycı bir tavırla. Onur derin bir iç çekti. "O zamana kadar bana aşık olacak" dedi Onur rahat bir şekilde. Seçkin alaycı gülümsemesine devam etti.
"Bu arada Uygar Türkmen evleniyor duydun değil mi?"dedi Onur Seçkin'i bilgilendirip."Evet haberim var."dedi Seçkin moralsiz bir şekilde. "İyi bir aile kurması ona artı puan getirecektir"diyerek mırıldandı Onur. Seçkin umursamazca "Yanlış. İyi bir aile kurması performansını düşürecektir" diyerek kendini tatmin etti. İki arkadaş uzun süre konuştu. Seçkin performansını arttırmalı az kalan sürede bol bol moral depolamalıydı.
Ertesi gün Seçkin erkenden havuza gelmiş, antrenmanlarına başlamıştı. Genç adamdaki azim ve hırs onu zirveye taşıyacaktı. Ancak her şeyin fazlası zarardı. Seçkin kendini suya bırakıp kulaçlar atarken aklı bir sürü şeyle meşguldü. Babası haklı mıydı? Belki de sıradan bir hayata sahip bir iş adamı olmalıydı. Ancak gbunu ne zaman düşünse içi bunalıyor,boğuluyordu. Seçkin ailesinin beklentilerini hiçbir zaman karşılayamadığı için kendine kızmayı bırakmalıydı.
Umay annesinin birkaç ikazından sonra yatakta doğrulmuş saate bakıp yataktan kalkmıştı. Dağılmış saçlarını tarayıp kendine kıyafet seçip, işlerini tamamlayıp kahvaltı sofrasına oturdu. Babası gazete okurken annesi çayları koyuyordu. Böyle güzel bir aileye sahip olmak Umay'ı her zaman şanslı hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Adam
Ficción GeneralKalplerden Ritimler Serisi 2- Ünlü basketbolcu Uygar Türkmen'in kardeşi olmak elbette zordu. Umay Türkmen bunu çok iyi biliyordu. Bilmediği şey ise abisini hiçte sevmeyen, kibirli ve bir o kadar da bencil, yüzmede rekorlar kıran milli yüzücü Seçkin...