Genç kadın sakince eldivenlerini düzeltti. Siyah eline yapışan eldivenler her zaman hoşuna gitmişti. Nida karşısındaki adamı dinlemeye başladı. Genç adam Nidayı spor salonunun en uç köşesine kimsenin gelmeyeceği yere götürmüş, antreman yaptırıyordu. Buradaki tek kızdı ve herkesin ona bakması hem Nidayı hem Onuru rahatsız ederdi. Onur bunu biliyordu.
Onur kadının bildiği hareketlerin üstünden geçti. Şimdi sıra yeni hareketler öğrenmeye yeni bir tempo tutmaya gelmişti. "Önce kum torbasıyla gücünü kontrol etmeye çalış. Diğer öğrencilere bakıp geleceğim"dedi. Yerdeki havluyu alıp omzuna attı. Nida "Başka hoca yok mu Onur Bey?"dedi yalancı bir gülümsemeyle. Onur düşünür gibi yaptı. "Hayır.Yok"dedi ve yanından ayrıldı. Nida söylendiği gibi kum torbasında antremana başlarken Onur bu sahneyi görüp sırıtarak diğer öğrencilerin yanına gitti.
Umay çaresizce patronunu dinliyordu. "Çektiğin fotoğraflar harika Umay."dedi patronu öncelikle genç kadın buna sevinmiş mutlu olmuştu. Ancak sonrasında gelen istek onu düşünmeye itmişti. "Seçkin bildiğin gibi şehir dışındaki bir çok turnuvaya gidecek. Fotoğraflarını senin çekmeni istiyorum. Tabi senin için sorun olmazsa Umay"dedi Vedat Bey. Umay'ın yüzündeki gülümseme birden solup yerini kararsız bir yüz ifadesine bıraktı.
Genç kadın bundan emin değildi. Kibirli birinin yanında olmak istemiyordu ve genç adam kimseyle fazla diyaloga girmiyordu. Sıkılacağına emindi. "Bunu düşünmem lazım Vedat Bey"dedi Umay. Patron ona gülümsedi. "Bunu senin kariyerin içinde önemli Umay.Haftada sadece iki gün. Umarım gitme kararı alırsın"dedi Vedat Bey. Umay gülümsemeye çalışarak "Umarım"dedi patronuna ve odadan ayrıldı. Umay için yine düşünme vaktiydi.
Nida kum torbasıyla fazla oyalanmış, dikkati dağılmıştı. Genç kadın isyan edecekken Onur havlusuyla ve suyla geldi yanına. Nida elini beline koyarak ona baktı. Genç kadım 'sonunda gelebildin' bakışlarını atarken adam umursamadan işine odaklandı.
"Evet şimdi tekme çalışması yapacağız."dedi. Nidanın yüzünü şeytani bir gülümseme kapladı. "Tekmede iyiyimdir sert adam"dedi.
Onur 'görelim o zaman' bakışını attı. Genç kadın derin bir nefes aldı. Kıvırcık saçlarını topuz yapan Nida sadece hafif bir göz makyajı yapmıştı. En doğal haliyle duruyordu. Adam üstündeki kapşonunu çıkardı. Giydiği sporcu atleti kaslarını belli etmekle kalmıyor kadına görsel bir şölen sunuyordu. Nida ağzını kapamak için kendini zorluyordu. Buna şaşırmaması lazımdı. Onur spor eğitmeniydi. Kaslarının olması üstelik kol kaslarının olması çok normaldi. Gözlerini birkaç saniye kapalı tutup açtı ve harekete geçti.
Sağ ayağı ile adamın karnına vurmaya çalıştı. Ancak Onur iki eliyle ayağını engellemiş ondan daha iyi bir hareket beklentisindeydi. Nida yine sağ ayağı ile adamın sağ tarafına vurmaya çalıştı. Bu sefer kendini yerde buldu. Belinde hissettiği acıyla mırıldandı. Onur genç kadın yerdeyken ayakta ona doğru eğildi.
"Nereye vuracağını bu kadar belli etme vahşi kız. Daha iyisini yapabilirsin"dedi. Genç kadın bu adamdan çekeceğini şimdiden anlamıştı.
Seçkin havlusuyla iyice kurulanıp soyunma odasına girdi. Dolabındaki spor çantasını aldı. İçindeki kıyafetlerini çıkardı genç adam. Öncelikle eşofmanını giydi. Saçlarını kurulamaya devam ederken tiz bir ses duydu kapının dışından. "Müsaitsen girebilir miyim?"diyen ses adamın kaşlarını çattı.
'siz' ekini kullanmayan kapıdaki kişi genç adamı meraklandırdı. "Gir" dedikten sonra merakla kapıya baktı. Umay isteksizce adamın yanına geldi. Kolundaki fotoğraf makinesine sıkıca tutuyordu. "Müsait olduğunu sanıyordum"dedi genç adama çıplak üstünü göstererek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Adam
Ficción GeneralKalplerden Ritimler Serisi 2- Ünlü basketbolcu Uygar Türkmen'in kardeşi olmak elbette zordu. Umay Türkmen bunu çok iyi biliyordu. Bilmediği şey ise abisini hiçte sevmeyen, kibirli ve bir o kadar da bencil, yüzmede rekorlar kıran milli yüzücü Seçkin...