Bölüm 1

73.2K 3.4K 231
                                    

Genç kadın esen hafif rüzgarda uygun pozisyonunu almıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genç kadın esen hafif rüzgarda uygun pozisyonunu almıştı.Tüm dikkatini uçmaya hazırlanan yapraklara veren Umay fotoğraf makinesinin düğmesine bastı.Kendine göre enfes bir poz daha yakalamıştı. Bomboş parkta yavaş adımlarla yürüdü.Esen hava ve güneş tezatlık yaratırken genç kadın koyu gözlerini yerdeki serçeye çevirdi.

Bir fotoğraf daha çekerken dikkati dağıldı birden."Umay!"diyerek ona doğru gelen yakın arkadaşı Nida buna neden olmuştu. Arkadaşı heyecanla Umayın yanına geldi."Kızım yeni teklifler aldım.Bir olimpiyat yüzme salonunda fotoğraf çekimi yapacaksın.Devamlı bir iş!"dedi Nida gülerek.

Umay da güldü."Düşünsene geleceğin Ryan Lochtesinin, Michael Phelpsinin fotoğrafını çekeceksin."dedi Nida büyük bir heyecanla.Umay arkadaşı kadar heyecanlı değildi.

Nida bunu fark etti."Gerçi abisi Uygar Türkmen olan birinin heyecanlanmaması normal"dedi genç kadın.

Umay arkadaşının ağzını eliyle kapattı."Sessiz ol Nida"dedi.İki arkadaş heyecanla verilen adrese gitmek için arabaya bindiler.Umay arabasını çalıştırırken Nida da GPS'e verilen adresi giriyordu. Radyoyu açmayı da ihmal etmedi.Nida özellikle spor haberlerinin olduğu kanalı açtı.

"Uygar Türkmenin performansı şaşırtıcı derecede mükemmel.Teknik adamlara göre Türkiyenin yetiştirdiği en iyi basketbolcu olma yolunda adım adım ilerleyen başarılı milli basketbolcu NBA de oynama kapasitesine sahip.Uygar Türkmenin gelen teklifleri reddetmesi ise ailesine dayandırılıyor."

Umay gülümsedi.Abisinin hayallerine kavuşması en mutlu olduğu şeydi.Çok çalışmış şimdi ise en iyilerden olmuştu.Nida çocukluk arkadaşıydı. Aile sırlarını çok iyi saklayan Nida'ya minnet borçluydu Umay.İki arkadaş sonradan şarkı açıp dinleyerek istenilen yere geldiler.

Genç kadın gördüğü büyük bina karşısında şaşırdı.Otel gibi bir yerdi burası."Burası olduğuna emin misin?"dedi Umay. Nida başını evet anlamında salladı.Umay Türkmen şimdi heyecanlanmıştı

Nida arkadaşını takip ederken, Umay elindeki fotoğraf makinesine sarılmıştı.Kapıdan girmeden önce içeriye girmekten vazgeçen Umayı, Nida zorla içeri sokmuş ona eşlik etmişti.İyi bir dost olmak böyle bir şeydi.Korktuğu anda arkadaşının yanında olmaktı.

Umay mükemmel büyüklükteki binanın girişindeki sorumlu görevli ile görüştü.Görevli ona gideceği yolu tarif etmiş ve geçişlerine izin vermişti.Umay ve Nida biraz endişeli ve biraz cesaretli bir şekilde ok işaretlerinin ve görevlinin tarif yardımıyla havuzların bulunduğu büyük salona girdiler.

Nida duygularını gizlemeyerek "Harika" derken Umay da salona olan hayranlığını gizlemedi. İleriye doğru birkaç adım attığında ıslak zemin yüzünden kendini yerde buldu.

"Ah!!"diyerek yere düşen Umay bir an öldüğünü düşündü.Abisine bir daha sarılamayacak, büyük abisinin yeni çocuklarını göremeyecek, anne ve babası onun için çok üzülecekti.Ancak onun düşündüğü gibi değildi hiçbir şey.

Deniz AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin