Azt hittem, hogy az élet csak a boldogságról, a szerető családról, és igaz barátokról szól... Mindenem megvolt; amit bárki más kívánhat. Tehetség, támogató szülők, igaz barátok, és egy pasi...
De az életem egy szempillantás alatt àtváltozott egy rémálommá.A szüleim mániákusnak hisznek, a pasim megcsal a legjobb barátnőmmel, és a barátaim elfordulnak tőlem.
Mitha egy rossz filmben lennék, ahonnan nincs visszaút csak a keserű rémálom...A nevem Grace Witney. Egy àtlagos 17 éves lány vagyok, akinek az életében a tánc hatalmas szerepet töltött be.
Egèsz életemben a táncért küzdöttem magam, hogy minél jobb és eredményesebb legyek. Órákat gyakoroltam, hogy mikor a richmondi Nemzeti Balett- hoz akarok felvételizni felvegyenek. 15 évesen ez az álmom valóra vàlt. Elég magas pontszámmal fel is vettek, ami az iskola történetének fordulópont volt, mert azelőtt senkise kapott akkora pontszámot, mint èn.
Nagy volt akkortájt az öröm nálunk.... Ès mégis... itt kezdődtek a próblémák.Sohase voltam megelégedve a külsőmmel egész eddigi életem során. Mindig a tükör előtt álltam ès néztem a testem különböző pontjait, de a rengeteg edzés se hozta meg a kívánt hatást. Felesleges kilókat láttam magamon.... Akkoriban anorexiás voltam, amit nem akartam beeismerni sokáig. Önértékelési problémával küzdök mind a mai napig..
Szépen lassan beindult a karrierem, mert majdnem minden darabban, amit előadtunk én táncoltam a főszerepet.Persze, a dicsőségnek is ára volt. Az eddigi barátaimnak hitt emberek elfordultak tőlem, miután én vittem minden sikert. Az se segített a helyzetemen, hogy Miss Fate állandóan velem példálózott és különórákat adott.
Akkor fogdtam fel, hogy csak kemény munkával érhetek el valamit.
Így nem érdekelt semmi ès senki csak a balett.A magányomat hamar felváltotta az öröm, mert megismertem a legjobb barátnőmnek hitt lányt; Tara Wisley- t, aki végre nem úgy tekintett rám, mint vetélytársára , hanem, mint barát. Persze sülve- főve együtt voltunk, és én vakon hittem neki, mikor meséltem Jack -ről, aki a pasim volt akkortájt. Nem fogtam fel akkor, hogy a tanácsai mindcsak azért voltak, hogy szét züllesszenek minket egyszer és mindenkorra.
De... egy szép nap pont szemtanúja voltam a megcsalásomnak. Onnantól kezdve minden kötelet és kapcsolatot megszakítottam velük, és csak a táncra fókuszáltam,ami mindig is a menedéket biztosította számomra.Egyszer Apu észrevette, hogy csak gyümölcsőket eszek rendes kaja helyett, így ráálllított a mérlegre, hogy nézze mi a helyzet... Akkor 40 kg- t nyomtam 16 évesen. Sürgősen pszhiolúgos vitt, akiről azt hitte segít... Nem jött össze. Egy komplett idegroncsot csináltam a nőből, amit nem bánok, mert egy bunkó arc volt.
Ennél a pontnál sokkaltak be a szüleim, mikor is arra az elhatározásra jutottak, hogy kiIratnak a Tàncakadémiáról a beleegyezésem nélkül. Mikor megtudtam kiabáltam velük, aminek az lett a vége; hog megkaptam életem első atyai pofonát. Azóta nem szólok hozzájuk, ès nem is jöhetnek be a szobámba.
Holnap utazunk Jacksonville mellé; ahol a híres Kéttornyú Akadémia található... Oda fogok járni....
Innen kezdődik az én fenekestül felfordult életem...
YOU ARE READING
Ballada: A beteljesülés alkonya/ Befejezett/
VampireMi történik, ha szüleid úgy döntenek egy nap,hogy kiíratnak abból az iskolából, ahova nagy munka árán juthattál csak be? Ez történik a 17 éves Grace Witney-vel, akinek az élete csakis a tánc körül forgott , mindaddig, míg szülei nem íratják ki a ric...