¤·XIX. éj: A kegyetlen valóság ·¤

446 33 2
                                    

- Hát, hol is kezdjem?- sóhajtott mélyet Ashley, és a szőnyeg mintás, kör alakú részét vizslatta. Úgy tűnt számomra, hogy ő maga se tudja mennyit mondjon el nekem, főleg, hogy ez engem elég nagy részben érint. Valahogy áttudtam érezni a helyzet súlyosságát, amit a vállán hordozott, ezért megértően vizslattam minden rezdülését.

- Az elején.- próbálta Vale oldani a feszültséget a társaságon, ami kissé nehezére esett, mert senki nem mosolyodott el a megjegyzésén. Ashley- től persze megkapta azt a szúros pillantást, amit használni szokott, mikor felidegesítik. Ezért le is hervadt Vale arcáról a mosoly, mikor meglátta Ashley reakcióját.- Én is elmondhatom ha akarod, ha nehezedre esik.

- Semmi nem esik nehezemre.- szegi fel a fejét.- Grace- nek tudnia kell az igazságot, mert nagyobb veszélyben lesz, ha tudatlan marad.

- Oké, oké... ne harapd le a fejem- nyugtatgatta Vale.

- A történet, ahol minden kezdődött 3 évre visszavezethető. Akkoriban jöttem ide először és ismerkedtem össze Katie Wisloe- val, akiről annyit hallhatsz mostanában. Katie majdnem ugyanúgy nézett ki, mint te csak neki félhosszú, szögegyenes haja volt, kék szemekkel, és talán egy kicsivel testesebb, mint te. Igazából lényegtelen hogy nézett ki, de elmehetnétek egymás testvérének simán. Elég nehéz lenne őt behatárolni személyiségileg. Mondhatnám, hogy emblematikus szerepet töltött be az iskola életében, de ezzel keveset mondanék.- néz az ablak irányába.

- Ő volt a legtüneményesebb, legkedvesebb önfeláldozólány az Akadémián, bár a magánéletében minden volt csak felhőtlen boldogság nem.- szólt közbe Vale.

- Míg itt mindenki szerette odahaza nem foglalkoztak vele, és nem szerették, bár mindig mondta, hogy szeretik, de ezt senki nem vette be. Saját magát áltatta, mert elakart menekülni a valóság elől. Mindenki tudta, hogy az Akadémia a valódi otthona. Azon töprengtünk sokszor Valellel, hogyha elvégeztük az iskolát, akkor hárman kibérelünk egy lakást, így együtt maradnánk a végzős évek után is. Ezt a tervünket nem is tudtuk neki elmondani.- odament az ablakhoz Ashley, és próbált lenyugodni. Még mindig gyászolja... annyira sajnàlom.

Àtérzem Katie érzéseit, amiket akkor érzett, mert én is hasonlókon mentem keresztül, de szerencsére tudtam mibe menekülni. A tánc sok mindenbe segített nekem, amiért mind a mai napig hálás vagyok...

- Akkoriban ismerkedett össze Raider- rel, akivel nem épp mindennapi volt a kapcsolata.- mosolyodott el Vale.

- Hát nem épp.- fordult felém Ash.- Mindenbe bántotta Raider, mert tetszett neki, de Katie se volt rest soha. Visszakapta Raider, amit eddig nem tapasztalt még beszólásokat is, főleg, egy lánytól. Hatalmas törést mért akkor ez az egójára, ami el is kellett neki. Raider volt, van, és szerintem lesz a legvonzóbb, legjóképűbb srác az Akadémián.

- Èn is próbálkoztam nála,  de nem jött össze, mert nagyon bunkón viselkedett akkoriban a lányokkal. Ha volt egy csaja, akkor azt egy két napon belül dobta se szó se beszéd. Egy igazi Casanova a sràc mind a mai napig.

- Istenem, Vale!- forgatja a szemét Ash, de közben mosolyog.

- Most mi van?? Ne mondd azt, hogy  te másképp gondolod. Te nem így vélekedsz, Grace?- szögezte hozzám hirtelen a kérdést.

Hát...- találom meg a hangom.-  Én is azt hittem, hogy ilyen, de mikor... inkább hagyjuk.

- À... igen. Raider csókjai ritkaszámba mennek az utóbbi időben, de te megkaptad. Szerencsés vagy.- jön oda hozzám, és elkezdi babrálni a hajam.

- Eltértünk az eredeti témánktól. Szóval, így ismerkedtek össze, amiből hamarosan szerelem lett, de még mielőtt ez beteljesülhetett volna eljött a végzet. Valahogyan összeismerkedett az Éjjeli tagozat leghelyesebb srácával, aki első találkozás óta igényt tartott rá valami miatt, amit nem értettünk. Ian Crewello volt az, aki rosszat akart neki első perctől kezdve. Igazából még akkor nem gyanakodtunk, de mikor folyamatosan Katie- vel akart lenni, és nem riadt vissza semmitől a célja elérésében figyeltük minden rezdülését. Katie sokszor mondta, hogy volt egy lány Ian életében, akit úgy szeretett, hogy még az életét is feláldozta volna érte. Valami okból kifolyólag a lány eltűnt egyik napról a másikra, ami miatt sokáig mély gyászban élt.- a szívem megállt egy ütemet, mikor eljutott a tudatomig, hogy miről beszél. A szám elfehéredett, és csak halkan tudtam megszólalni meglepő módon.

- És... mi történt?- kérdeztem.

- A csaj személyiségéhez akarta hasonlítani Katie- t. Egyszer meg is kérte, hogy táncoljon neki, mint régen. Persze azt se tudta mit tegyen szegény. Sose táncolt. Utána gyengült a vonzódásuk, és akkor megtalálja az igaz szerelmet Raidernél. Akkor fog 180 fokos változást venni Raider viselkedése is, mert Katie megváltoztatja. Ez volt a boldog időszak neki, míg nem jelent meg a gonoszság démona.- komorul el ismét.- Ian valamilyen úton- módon rájött, hogy itt valami gàz van. A haragja elkerülhetetlen volt, de nem vettük sajnos figyelembe mint azt kellett volna. Katie rengetegszer felriadt éjjelente, mert rémálmai voltak. Azt mondta Ian dühős, és valami szörnyűség fog történni.
Csak legyintettem rá, mert azt hittem, hogy a bűntudat beszél belőle a megcsalás miatt, de az volt a furcsa, hogy még Raider se tudta megnyugtatni valamiért, de mondom későn kapcsoltam ez miatt, amit sajnálok mind a mai napig.
Mikor egyik éjjel felriadt megijedtem, mert nem szokott sikongatni és jajveszékelni. Próbáltam nyugtatgatni, de folyamat azt ismételgette, hogy Ian a fejében van és mindenről tud. Életemben először nem tudtam mit kell tennem.
Hirtelen felállt az ágyról, és csakúgy pizsamában kirohant kollégiumból. Utána futottunk Valellel, de nem tudtuk beérni. Az Éjjeli tagozathoz menekült, ahol rángatta a kaput, hogy végre az kinyítodjon. Próbáltuk visszatartani, de mikor a szemembe nézett láttam, hogy nem ugyanaz a személy, mint, aki volt. Ellökött minket, és kinyílott előtte az ajtó, amin beakart menni, de előtte ráemelte a tekintetét ránk, ahol látszott rajta a bűntudat. Sírva kért minket, hogy hagyjuk őt, és mondjuk meg Raidernek mennyire szereti, de nem tehetett mást. Az élete értelme marad míg a világ a világ. Ráncigáltuk a kaput, de nem nyíllott.
Abban a pillanatban tudtam, hogy soha többet nem látom őt.
Raider azóta a nap óta minket hibáztat, hogy miért nem tudtuk megállítani. 2-3 hétig nem tudtunk róla semmit, de egyik nap jött a hír, hogy meghalt. Az Éjjeli tagozat mellett találtak rá..- gördült le egy könnycsepp az arcáról.- Innentől kezdve ismered a történetet.

- A kedélyek lecsillapodtak az idő múlásával. A sebek megmaradtak, és gyötört emlékek formájában időzödnek fel nap minden órájában, percében, másodpercében. Raider megváltozott teljesen. Többet nem nézett más làny után. Megfogadta, hogy megtalàlja Katie gyilkosát bármiáron. Mindenki tudta, hogy Ian volt, de senki nem tudta rábizonyítani a tettet. Ezért is utàljuk annyira azt a tagozatot.- fonogatta a hajam Vale.

- Aztán jöttél te, és mindent megváltoztattál a suli életében. Mindenki meglátta benned Katie-t, ami engen is elgondolkodtatott, és megörültem, hogy végre lesz valaki, aki hasonlít Hozzá, de ugyanakkor félteni kezdtelek, mert ha Ian meglát abból nem származhat jó neked, mint Katie- nek. Próbáltalak óvni tőle, de nem sikerült.- az arcán a csalódottság látszott. Ash tényleg megakart védeni.

- De miért akartad ezt tenni?- fogtam meg a kezét , és szeretetteljesen néztem rá.- Ian sose bántana engem. Szeret...

- Ezzel akar beetetni, hogy önként ad oda magad neki. Jegyezd meg jól egy életre, hogy egy vàmpírban sose bízhatsz, mert csak egy valamire kellesz neki, és az az ereidben képződött vér, ami egy vámpírt egy emberhez vonzana. Ez az egyetlen ok. Nem a szeretet. Ők azt se tudják mi az. Êlettelen kis szardarabok, akik megkeserítik az emberek életet, mert csak ehhez értenek.

- Te nem  ismered.- hadonásztam a kezemmel. Nem akartam elhinni, amit mondott, mert Ian pont nem így viselkedett velem. Szeret engem... nemcsak a vérem kell neki, ugye?- Ő nem ilyen.

- Miért? Te ismered őt talán  1 hét után?- néz rám szigorúan.- Ezt te se gondolhattad komolyan.  Mi van a kezeden?

- Semmi.- nézek rá.

- Mutasd csak.- bármit mondtam volna rá ő megfordította a karomat , és ledöbbent, amit a jelemet nézegette.- Ez mikor került rád, és miért nem szóltál nekem erről?!

- Nem tudom... nincs emlékem róla, és nem is tulajdonítottam neki akkora jelentőséget.- néztem kétségbeesetten.

- Hatalmas jelentőséggel bír, Grace.- mondta elfuló hangon Vale.

- Mondjátok már ki! Basszus az én életemről van szó.- csattantantam fel.

- Hatalmas veszélyben vagy a jel miatt. Ezáltal megpecsételődött a sorsod... Ian jól mondta a múltkor. Röpke 4 hét múlva Grace végzetes tetett fog végrehajtani, amiben senkise fogja tudni megállítani...

Ballada: A beteljesülés alkonya/ Befejezett/Where stories live. Discover now