Okej to tak... Pewna urooocza dziewczyna nominowała mnie do '15 faktów ot obie', i no cóż, choć za zwyczaj się w takie rzeczy nie bawie, to tym razem postanowiłam nagiąć trochę moich zasad. Dziękuje za nominacje xxElenaiii. A więc zaczynamy....
1. Od niedawna ma 17 lat.
2. Korzystam ze stronki Wattpad od roku, może dwóch lat.
3. W listopadzie 2015 roku, zaczęlam czytać opowieści typu Dramione, co sprawiło, że zapałałam szczerą miłością ddo tych opowiadań. Pod koniec listopada, zaczełam pisać własnę Dramione, które stałos drugą opowieścią mojego sutorstwa. Inspiracją dla tego opowiadania stała się moja siostra, która dzięki mnie,(się nie chwaląc) również zaczęła czytać Dramione.
4. Jestem z natury leniwa. Nie sprawdzam rozdziałów, które wstawiam. Wiem, że pierwsze rozdziały są tak zapełnione błęami, że większość ludzi, nie stara się dowiedzieć, co jest dalej. Dlatego szanuje tych czytelników, którzy bądź co bądź dali radę dotrwać ze mną tak daleko. I mimo wszytko moja książka zdowbywa z każdym dniem czytelników, co mnie niezmiernie cieeszy.
5. Zajmuje się ogólnie pisaniem. Lecz nie jest to moją jedyną pasją. Uwielbiam rysować, malować na płutnie. No oczywistą rzeczą jest, że uwielbiam również czytać.
6. Mam zróżnicowany gust muzyczny, jednak jedno jest pewne... Kocham 5 seconds of summer!!! To też ta miłość do 5sos'ów zainspirowała mnie do napisania kolejnego opowiadania Fanficion, tym razem na podstawie mojego ulubionego zespołu. 'The Only Reason', piszę od jakiś trzech może czterech dni, lecz mimo wszytsko to opowiadanie liczy sobie już jakieś sześć rozdziałów, czy coś. Kuje wenę puki gorąca XD. Postać głównej bochaterki rónież jest sugerowana moją ulubioną siostrą. *.*
7. Wspominałam, że jestem leniwa? To też jestem bardzo leniwa. Na tyle, że już teraz nie chce mi się wymyślać kolejnego faktu o mnie... Ugh...
8. Uwielbiam jeść.- To chyba najważniejszy fakt jaki powinniście o mnie wiedzieć. Bez pizzy nie podchodź! Btw. Nienawidzę owoców na pizza'ie. Dlatego hawajska to dla mnie zmora, pomidor i cebula też odpada. Nie znosze cebuli.
9. Lubie często farbować włosy. Czuje się wtedy jak główna bochaterka jakiegoś opka z Luke'iem Hemmings'em! Może to durne, ale tak już ze mną jest. Byłam już blondynką, brunetką, szatynką, ciemną brunetką, rudą. Miałam również czerwone włosy. Tak się składa, że w chwili obecnej ciemną blondynką z fioletowymi końcami włosów.
10. Chyba najważniejszy fakcik... KOCHAM LUKE'A HEMMINGS'A!
11. Mieszkam w Niemczech od jakiś dwóch lub trzech lat.- Czy to się liczy? Powiedzcie, że tak bo jak już wspominałam, jestem zbyt leniwa, by coś wymyślić. Zakładam, że tego 'nie rozdziału' równiez nie sprawdzę przed jego publikacją. Nie przejmuję się tym zbytnio głównie dlatego, że wątpie by ktokolwiek z was czytał te głupoty, które przyszlo mi wypisywać o prawie 4 w nocy. Boże zmiłuj się nade mną.
12. Moim ulubionym kolorem jest niebieski, a zwierzęciem jest pies. Może i okleane, ale to kolejna rzecz którą się nie przejmuje.
14. Jestem baaaardzo leniwa... Tak bardzo, że pominęłam punkt 13, a ty drogzi czytelniku, który pastanowiłeś/aś to przeczytać, zapewne nawet nie zauważyłeś/aś jego braku. :')
15. Mówie (co przwda nie idealnie ale jednak) w czterach językach.
- polskim
- niemieckim
- angielskim
- rosyjskim.
To tyle więcej nie udało mi się wykombinować! Proszę bez zażaleń, jeśli ktoś w ogóle czyta te bzdety. Miłego... Hmm poranka, no bo cóż, już 4.00 rano... Cóż ja też pognębie ludzi. Bo mogę! Więc nominuje Trampek69, _Red_Ash_18_, i może revelia.
Dobrano, lub Dzień dobry. Jak kto woli ;)
Zwolennicy
CZYTASZ
Dramione - Tylko Ciebie Chce, Granger!
FanfictionUczucie które nigdy nie miało prawa zaistnieć. Hermiona i Draco Nikt się nie spodziewał, że z czasem połączy ich więź. Draco prosi znienawidzoną przez siebie Gryfonkę o pomoc. Ta z początku nie chętnie podchodzi do całej sytuacji, jednak po dłuższ...