Wykończysz Mnie, Malfoy.

9.1K 464 129
                                    

Hermione nawiedził ten sam sen, który śnił jej się gdy leżała w skrzydle szpitalnymPrzerażał fakt z jakim utęsknieniem, czekała na moment w którym Draco pochyla się nad nią by pocałować. Wszystko przebiega tak samo jak za pierwszym razem. Jak w scenariuszu. Powtarzające się sceny, cały czas na nowo puszczanego filmu. I ból, za każdym razem gdy w koszmarze dotykała przekletej biżuterii. Obudziła się z krzykiem na ustachktore przygryzła tak mocno, że poczuła gorzki smak krwi. Czemu ona? Spojrzała na zegar, który mieścił się na szafce nocnej. Jest ledwo po piątej rano, już nie zaśnie...
Wstała i po cichu poszła do łazienki, skoro i tak nie spała to postanowiła zrobić coś pożytecznego dla samej siebie. Nalała wody do wanny i wlała swoje ulubione płyny do kąpieli o zapachu egzotycznych owoców. Czas pozbyć się trosk. Przez moment pożałowała, że nie wzięła książki, apropos gdzie się podziała jej książka "Romeo i Julia"? Nie widziała jej odkąd... Spała wtulona w Malfoy'a na kanapie. Poczuła przyjemny dreszcz na to wspomnienie. Trzymał w ramionach i nie powiedział nic na temat tego, że spał ze szlamą. Rozmyślała tak przez dłuższy czas. Sama nie wie jak długo siedziała w wannie, myśląc o swoim wrogu. Ale gdy po chwili woda zaczęła robić się coraz chłodniejsza, umyła szybko włosy w truskawkowym szamponem. Po czym postanowiła, że czas wyjść...

***

Nie mógł zasnąć, więc wziął do ręki jej książkę. Zabrał ostatnio gdy szła w samym ręczniku do swojej sypialni. Nie rozumiał więzi dwojga kochanków o których czytał. Było dla niego jasne, że skoro się kochali to chcieli być razem, no ale skoro obie ich rodziny tak się nienawidziły czy warto było do tego dążyć?

Dramione - Tylko Ciebie Chce, Granger!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz