Oczami Kookie_1997:
Zanim się obejrzyłem już wsiadaliśmy do wagonika. Można było wyczuć strach Moniki na kilometr. Objąłem ją ramieniem kiedy tylko wagonik ruszył, a ona nie czekając wtuliła się we mnie. Uśmiechnąłem się mimowolnie.
-Nie bój się, jestem z tobą - szepnąłem jej do ucha.
Podniosła na mnie wzrok.
-Nie musiałaś się zgadzać... - mówiłem dalej.
-Ale - zaczęła lecz jej przerwałem.
-Nie ma żadnych 'ale'. Za niedługo wysiądziemy to pójdziemy na kawę.
-Kakao - poprosiła. - Nie lubię kawy.
-To na kakao. - zgodziłem się.
Pogłaskałem ją po włosach, a ona wróciła do poprzedniej pozycji. W sumie to przejazd minął mi spokojnie i zaraz już się kończyła trasa. Wysiedliśmy z wagonika i stanęliśmy na chwilę z boku.
-Idziemy na kakao - powiedziałem uśmiechnięty do Moniki.
-Mhm - mruknęła i ruszyliśmy na przód.
Nie chciała się ode mnie odkleić, ale mi to nie przeszkadzało. Poszliśmy do najbliższej kawiarni. Zamówiłem Monice kakao tak jak chciała, a sobie wziąłem macchiato. Rozmawialiśmy spokojnie, a kelnerka przyniosła nam zamówienie.
-Um... Przepraszam - zaczęła nieśmiało kelnerka - Jesteś Jungkook z BTS, prawda?
-Eh, tak... - westchnąłem drapiąc się po karku.
-Mogłabym prosić o autograf? - zapytała z szerokim uśmiechem.
-Pewnie - odpowiedziałem.
Dziewczyna dała mi karteczke i długopis. Szybko się podpisałem i uśmiechnąłem. Podałem jej tą kartkę z długopisem a ona dalej nie odeszła.
-Jesteście parą? - zapytała.
-Ym...- zerknąłem na Monikę, która siedziała ze spuszczoną głową. - Nie... Ona jest moją daleką kuzynką. - odpowiedziałem w końcu.
-Rozumiem - burknęła cicho - Ładnie razem wyglądacie... - powiedziała i odeszła.
Naprawdę?
Naprawdę ładnie razem wyglądamy?
--------------------------------------------------------------------------
Dobra, na szybko dopisałam :3
Wieczorem (raczej późnym) pojawi się rozdział w "Hoseok&Hahoon"
Gwiazdkujcie, komentujcie~
Saranghae yo~
~Kim_Yoni
CZYTASZ
"Zawróciłaś mi w głowie!" kth
Fanfiction[Zakończone] W TRAKCIE POPRAWY Dziewczyna, która straciła matkę bardzo cierpi... Kto by nie cierpiał? Trzy przyjaciółki, które zawsze przy niej są. Ojciec pracoholik... Nigdy nie znajduje dla niej czasu. Wakacje i nie ma co robić. Telewizor, kompu...