Oczami Kim_Yoni:
-Serio jedziesz do taty? - zapytał się Tae, kiedy wyszliśmy ze szpitala.
-No przydałoby się, ale nie chce mi się teraz~ - jęknęłam.
-To co robimy, Skarbie? - zapytał przysuwając mnie do siebie.
-Nie wiem... A co byś chciał?
-Ja tylko o jednym marzę~ - rzekł uśmiechając się znacząco.
-Po moim trupie zboczeńcu!! - krzyknęłam wsiadając do samochodu na fotel kierowcy.
-A czy ja coś powiedziałem? - zachichotał wsiadając na fotel pasażera.
-Robiąc pedoface możesz myśleć tylko o jednym - mruknęłam odpalając silnik.
-No ale Ty nie wiesz o czym pomyślałem, Skarbie.
-No nie wiem.. To o czym pomyślałeś?
-O tym, żeby pojechać do Ciebie, położyć się na łóżku i wtuleni w siebie obejrzymy jakiś fajny film~ A później pojedziemy do Twojego taty. Co ty na to?
-Tylko leżeć? - dopytałam wyjeżdżając z parkingu.
-Tylko, chyba, że chcesz czegoś więcej~ - powiedział niskim głosem. Mogę się założyć, że przygryza wargę, skubany!
-Powiedz jeszcze coś, a wysadzę Cię na środku ulicy i zostawię na pastwę fanek, które Cię rozpoznają, bo nie masz maseczki. - ostrzegłam zmieniając bieg.
-No dobrze.. - burknął, a ja się uśmiechnęłam.
I jak go tu nie kochać? Taki kochany.
-Co będziemy oglądać? - zapytał po chwili.
-Nie mam pojęcia.. - odpowiedziałam skręcając w lewo na skrzyżowaniu.
-A jaki gatunek?
-Hm.. - zamyśliłam się patrząc dalej na drogę. - Szczerze, to obejrzałabym jakiś film animowany.. - zaśmiałam się sama z siebie po powiedzeniu tego na głos.
-Okej! - krzyknął entuzjastycznie. - To może "Zwierzogród"? - zaproponował z uśmiechem.
-Ooo, tak, tak! - zgodziłam się od razu. - Nicki jest taki uroooczy~ Jak miałeś czerwone włosy, to tak bardzo mi go przypominałeś - wyznałam zatrzymując się na światłach. - Mój lisek~ - potargałam mu włosy.
-Urocza jesteś, Skarbie~ -rzekł i pocałował mnie w policzek.
Po około 20 minutach jazdy zaparkowałam samochód na podjeździe przed moim domem. Wyszliśmy z pojazdu, przeszliśmy przez trawnik i weszliśmy do domu po uprzednim otworzeniu drzwi kluczem. Zdjęliśmy buty i od razu skierowaliśmy się do mojego pokoju na piętrze. Zgarnęłam laptopa z biurka i usiadłam na łóżku obok Tae. Oparłam się plecami o klatkę piersiową chłopaka, a on mnie objął ramieniem. Znalazłam szybko film i go włączyłam. Położyłam laptopa na podkładce na łóżku i wtuliłam w pierś Tae, który pocałował mnie w skroń.
Cały film oglądaliśmy w skupieniu. Czasami wymienialiśmy parę zdań na temat filmu i pośmialiśmy się z takiego Flasha czy żartów Nicka.
-Szczwany królik - szepnął mi do ucha na co zachichotałam.
-Głupi lisek~ - odgryzłam się.
-Oj, ja wiem, że mnie kochasz - powiedział nachylając się nade mną.
-Prawda, kocham Cię - szepnęłam, a chłopak połączył nasze usta.
Ułożyłam ręce na jego karku i przyciągnęłam go bliżej siebie. Mruknęłam mu w usta, czując jego rękę pod moją koszulką. Muskał moją wrażliwą skórę brzucha, co doprowadzało mnie do dreszczy przeszywające całe moje ciało. Wplotłam palce w jego jedwabne włosy, ciągając co jakiś czas ich kosmyk. Przeniósł swoje usta na moją szyję, zaczynając ją całować czułam kolejne fale dreszczy. Jeździł ustami po mojej skórze, gdy nagle zadzwonił mój telefon. Chłopak zaklął cicho pod nosem, a ja wzdychając cicho podniosłam się do siadu i przyjęłam połączenie łącząc ponownie usta moje i Tae.
CZYTASZ
"Zawróciłaś mi w głowie!" kth
Fanfic[Zakończone] W TRAKCIE POPRAWY Dziewczyna, która straciła matkę bardzo cierpi... Kto by nie cierpiał? Trzy przyjaciółki, które zawsze przy niej są. Ojciec pracoholik... Nigdy nie znajduje dla niej czasu. Wakacje i nie ma co robić. Telewizor, kompu...