Kilka słów ode mnie na początek xD
Rozdział jest ze sceną erotyczną, +18, blablabla..
I tak go przeczytacie XDDD chyba, że ktoś serio nie lubi, to toleruję ♥Pod rozdziałem są informacje dot. mojej działalności podczas nadchodzącego miesiąca ;3
Enjoy, wiewióreczki 🐿️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oczami słodka_wiśnia:
Po powrocie z potańcówki postanowiłam wziąć szybki prysznic. Po oznajmieniu tego Sudze i przeliterowaniu mu, żeby nie wchodził do łazienki, bo będzie spał na kanapie, udałam się do wcześniej wymienionego pomieszczenia, by się odświeżyć. Po szybkim prysznicu, zawiniłam ciało w ręcznik i zaczęłam poszukiwać koszulki i spodenek do spania. Byłam pewna, że je tu zostawiałam... Kiedy przeszukałam całe pomieszczenie bez rezultatów, pomyślałam, że cichaczem przejdę do pokoju, zgarnę coś z szafy i wrócę do łazienki.
- Mam nadzieję, że ten niewyżyty cukierek śpi.. - mruknęłam do siebie idąc korytarzem.
Weszłam po cichu do pokoju i zobaczyłam leżącego na łóżku Sugę. Odetchnęłam z ulgą i podeszłam do szafy, w celu znalezienia jakiejś koszulki. W końcu wzięłam koszulkę Sugi i bieliznę. Odwróciłam się i chcąc wrócić do łazienki wpadłam na kogoś. Przestraszona podniosłam wzrok do góry i zobaczyłam uśmiechniętego Sugę. Zbliżył się do mnie i nachylił, by połączyć nasze usta w pocałunku pełnym pasji. Odwzajemniłam pocałunek, ale po chwili odsunęłam się od chłopaka, by udać się z powrotem do łazienki. Jednak chłopak miał inne plany.
Wyrwał mi z ręki koszulkę i bieliznę i rzucił na podłogę. Chwycił mnie za nadgarstki i pociągnął w stronę łóżka.
- Co Ty robisz? - zapytałam, chcąc się wyrwać.
- To co chciałem zrobić już nie raz. - mruknął pchając mnie na łóżko i zawisając nade mną.
- Suga, uspokój się..
- Nie jesteśmy pod wpływem alkoholu, więc jesteśmy świadomi i możemy się kochać. - szepnął mi do ucha, po czym przygryzł jego płatek.
- Ale.. - zaczęłam, jednak Suga skutecznie zamknął mi usta pocałunkiem od razu go pogłębiając.
Chłopak zjechał dłońmi na moje uda i jedną z nich wsunął pod ręcznik. Mruknęłam cicho jednak on nie zwrócił na to większej uwagi. Zaczął gładzić wewnętrzną stronę moich ud przyprawiając mnie o dreszcze. Wrócił dłońmi do moich rąk i ułożył je nad moją głową. Poczułam jak moje nadgarstki są otulane jakimś materiałem, jednak nie przejmowałam się tym zbytnio, ponieważ teraz interesowały mnie jego idealne usta. Przeniósł usta na linię szczęki i dekolt zostawiając po sobie ścieżkę mokrych pocałunków i kilka krwistoczerwonych malinek. Chciałam wpleść palce w jego włosy, jednak zrozumiałam, że ten debil mnie przywiązał do łóżka. Zaczęłam się szarpać, a ten zaprzestał pieszczot i popatrzył na mnie z szelmowskim uśmieszkiem.
- Seksownie tak wyglądasz, wiesz? - zapytał oblizując wargi.
- Rozwiąż mnie. - powiedziałam nie zważając na to co wcześniej powiedział.
- Nie przesadzaj, zabawimy się trochę, Cukiereczku. - mruknął i ponownie połączył nasze usta.
Chciałabym się od niego odsunąć, ale jego pocałunki skutecznie odgoniły tą chęć. Oplotłam jego biodra nogami i przyciągnęłam jak najbliżej siebie. Zaczęłam ocierać się o jego krocze, by jak najszybciej przejść do konkretów. Jednak mimo tego, że czułam jak jego członek twardnieje, on dalej całował mnie i głaskał moje ciało przez ręcznik. W pewnym momencie usiadł i szybko zerwał z siebie koszulkę i spodnie, przez co został w samych bokserkach. Musnął moje usta i zdjął ze mnie ręcznik, który wylądował zaraz na podłodze. Suga obdarował moje ciało krótkim spojrzeniem i ponownie mnie pocałował. Schodził pocałunkami coraz niżej i niżej, aż dotarł do mojego podbrzusza. Tam zatrzymał się na dłuższą chwilę, by podroczyć się ze mną. Całował i przygryzał na zmianę wrażliwą skórę, powodując totalną burze w moim organizmie.
CZYTASZ
"Zawróciłaś mi w głowie!" kth
Fanfic[Zakończone] W TRAKCIE POPRAWY Dziewczyna, która straciła matkę bardzo cierpi... Kto by nie cierpiał? Trzy przyjaciółki, które zawsze przy niej są. Ojciec pracoholik... Nigdy nie znajduje dla niej czasu. Wakacje i nie ma co robić. Telewizor, kompu...