Still Chanyeol pov
Aku menyorong pintu kelas ke tepi. "Selamat pagi semua." ucapku dengan senyuman.
Pelajar yang berada di dalam kelas memandangku pelik. Aku dengan tak ada perasaannya terus berjalan ke tempat dudukku yang berada di bahagian belakang.
"Yo, man." Xiumin hyung berdiri dan kami berdua bersalam dengan cara kami.
Aku pun duduk di tempatku di sebelah Suho hyung. "Berseri-seri muka." Baekhyun menaikkan keningnya dengan senyuman senget.
"Mestilah berseri, peringkat pertama dia dah lepas." Suho hyung menolak lenganku dengan sikunya.
"Well." aku tersenyum senget dengan muka berlagak.
"Baru peringkat pertama. Ada 3 peringkat lagi." sengaja D.O berkata. Aku mencebik.
"Tak thabar Hun nak tengok hyung buat peringkat kedua nanti." Sehun a.k.a budak pelat menyampuk. (S+E=?) ellyannarshid
"Kau kecik lagi dah byuntae." Kai memukul lengan Sehun.
"Ala, kau pun thama. Kau ingat aku ni kecik lagi ke? Umur kita beza 3 bulan je." Sehun menjeling Kai.
"Sama je korang berdua ni." balasku pada mereka berdua.
"Haah." sokong D.O.
"Kau kata nak bawa aku pergi makan semalam. Bila?" muka D.O aku pandang.
"Boleh je. Tapi hyung bayar." D.O memandang Suho hyung.
"Amboi, banyak cantik muka kau. Kau ingat aku ni cop duit?"
"Aku memang cantik." D.O memegang pipinya dan membuat muka comel.
"Baldi ada tak baldi?" Lay hyung buat-buat mencari-cari baldi.
"Kenapa? Nak muntah?" tanya Chen.
"Taklah. Aku nak balik dekat muka dia." Lay hyung membuat muka menyampah dekat D.O.
"Habis muka feloles aku nanti." D.O memandang dengan muka marah.
"Kisah?"
"Kita tak payah suruh Suho hyung belanja. Suruh je budak perasan feloles ni masak." Baekhyun memandang muka D.O.
"Boleh je. Tapi bahan memasak hyung beli." D.O sekali lagi menyuruh Suho hyung.
"Aku jugak?" Suho hyung menunjukkan jari telunjuk ke mukanya.
"Siapa lagi yang kaya dekat sini. Hyung sorang je." balas D.O
"Yaishh..."
Kami semua tergelak.
Pintu yang dibuka dengan kuat membuatkan kami semua memandang ke arah pintu itu.
Masuk seorang yeoja dan aku sememangnya kenal dengannya.
Dia mencari-cari seseorang. Mungkin tengah cari aku. Tiba-tiba dia ternampak aku. "Oppa." dia terus berjalan ke arahku.
Kami bersembilan memandangnya dengan muka pelik. Aku terkejut apabila dia tiba-tiba memelukku.
"Eh. Jangan peluk." aku menolak badannya ke tepi. Mukanya kelihatan kecewa apabila ditolak.
"Kau nak apa lagi?" tanyaku dengan muka malas hendak melayan."Kenapa oppa tak datang semalam? Oppa sakit ke?" dia meletakkan tapk tangannya pada dahiku. Aku terus menepis tangannya.
"Jangan sentuh aku."
"Wae oppa jadi macam ni? Sebelum ni Eunji sentuh okay je." balasan Eunji membuat aku menggigit bibir.
"Sebelum ni je. Sekarang kau dah tak boleh sentuh aku." jawabku dan dia terdiam.
YOU ARE READING
[C] Fanfic || Yeojachingu Palsu ↭ P.cy [박찬열], K.mg [김민규] & K.th [김태형]
Fanfiction" 너는 내 모든 것 " - you're my everything - • P.cy, K.mg & K.th • Hiatus ( ) Slow update ( ) On-going ( ) Complete ( ✔ ) Start : 26 Julai 2016 Complete : 15 Oktober 2016