Chci jí

17K 687 19
                                    

Adam
Když mi mamka včera oznámila, že půjdu na novou školu a ke všemu ještě na gympl, málem jsem utekl z domova.
Nejenže jsem se musel přestěhovat, ale ještě k tomu měnit školu? To vážně není nic pro mě.
No nic.
Každopádně dnes ráno, už trčím v mé nové skvělé škole. Když mě třídní představil a pak odešel, tak se ke mně seběhla snad půlka třídy. 
Všichni se mi začali představovat, ale já je nevnímal mou pozornost upoutala dívka, která seděla otočená zády ke mně a vypadalo to že ji vůbec nezajímám. Upřímně. Na něco takového já prostě nejsem zvyklý. Nejsem zvyklý nebýt středem pozornosti.
Zaposlouchám se do jejího rozhovoru s kamarádkou a zjistím, že mluví o mně a s údivem poslouchám, jak mě dokonale popsala.
Mám co dělat, abych na ni nečuměl s otevřenou hubou.
Neodolám a třikrát zatleskám, abych si zajistil její pozornost.

Když na ni promluvím rozkošně ztuhne a je na ni vidět, že se nutí ke klidu.
Když se otočí zhluboka se nadechnu.
Tuhle holku musím mít. Je příšerně sexy. Chvíli se spolu bavíme, když se omluví, že si musí něco zařídit.
Vyběhne ze třídy a já se musím zasmát.
Přeci jen je ze mě nervózní. Plus pro mě.
Rozhodl jsem se, že jí získám a abych to zvládl potřebuju se o ní něco dozvědět.
"Adame" přivinula se ke mně nějaká holka. "Nechtěl bys po škole někam zajít" zeptá se a svůdně se usměje. Prohlídku si ji. Vypadá s prominutím jako děvka.
Mně osobně to nevadí, ale z nějakého důvodu jsem si řekl, že první holkou kterou ošukám bude ta krásná neznámá. Já vím jsem hajzl, ale mám k tomu důvod.
"Možná jindy zlato" odpovím ji a jdu za klukama.
"Čau kámo." Zasmějí se a pozdravím se s Thomasem. S černovlásým klukem s hnědýma očima. Klukem, který se mnou hraje hokej.
"No nazdar kámo. Už jsem si říkal kde jsi." Pousmál se.
Pokrčím rameny. "Zdržela mě ředitelka. Můžete mi říct něco o ty holce, co odešla?" Zeptám se a kouknu se i po ostatních vedle kterých tom seděl.
"Takže měla pravdu?" Zasměje se jeden kluk. Má hnědý vlasy a hnědý oči. Asi sportuje podle toho, jak vypadá. Ne že bych si ho nějak zvlášť prohlížel. Usměji se. "Ve všem"
"Hraješ hokej jako Tom, jo?" Zeptá se.
"Jo. Ve stejným týmu"
Pokýve hlavou.
"Na jakým postu hraješ? " zeptá se.
"Útočník" řekneme s Tomem najednou. Jojo s tímhle klukem si fakt rozumím"
"Jak se jmenuješ?"
"Paul"
"A vy?" Zeptám se ostatních.
"David" odpoví špinavý blonďák.
"Peter" brunet.
"Řekněte mi o ni něco " vyzvu je.
Tom se ušklíbne. "Nemáš šanci"
Protočím očima. "Uvidíme"
"Věř mi, zkoušel jsem to. Žádného kluka si nepustí k tělu. Všechny bere nanejvýš jako kámoše" pokračuje Tom. Hmm...takže slečna nedostupná. "A proč?" Tom pokrčí rameny.
"No jinak je chytrá, vtipná, drzá a jak sis asi všiml velmi všímavá. A jmenuje se Kate " Odpoví mi konečně David myslím.
"Fajn kde sedí? " zeptám se. Adam hvízdne. "Ty na to ale jdeš rychle." Pokrčím rameny. Takový já prostě jsem.
"Sedí tamhle, jak je ta blondýna s tou hnědovláskou." Odpoví Tom. "Tak mi držte palce" řeknu a vycházím k těm holkám. "A Adame" slyším za sebou a otočím se "řekni o místo tý hnědovlásce. Ta ti na to kývne" prikývnu a jdu.

Když dojdu k lavici, kde sedí ty holky, usměju se. "Ahoj mohl bych se s nějakou z vás na dnešek vyměnit prosím" řeknu a hraju si na hodného kluka.
"A to jako proč " vyštěkne na mě ta blondýna. Úsměv mi zmizí. Tak fajn chtěl jsem být milý.
"Prostě potřebuju aby se jedna z vás vypakovala."
"Smůla" odpoví ta bloncka. Už mě docela štve.
"Vyměníš se se mnou" otočím se na tu hnědovlásku a vykouzlím svůj nejlepší úsměv. Přikývne a začne si balit věci. Usměju se.
"Díky a jak se jmenuješ?" Zeptám se mile.
Zčervená. "Anett" zašeptá sotva slyšitelně. Přikývnu a sednu si na její místo. Tak to bylo lehký.
Bloncka mě mezi tím propaluje pohledem, ale já ji ignoruju.
Konečně do třídy vejde učitel a za ním i Kate .
Ne že jsem rád, že přišel učitel to né. Jen jsem rád že si konecňe popovídám s tou holčinou.
Vejde do třídy a jde na své místo, když mě tam uvidí, zastaví se a zamračí se.
Potom se rozhlédne po třídě a pohledem se zastaví u tý Anett myslím. Pak už se rozejde ke mně a já nasadím svůj obvyklý úšklebek.
Sedne si vedle mně.
"Co tu děláš?"

Pokračování příště. ..

Chci tě, Chceš mě.Kde žijí příběhy. Začni objevovat