Sázka

12.7K 620 25
                                    


Adam
S klukama jsme řešili kdy a kde se bude konat párty na moji počest.
"Mohli bychom ji udělat u nás doma" oznámím jim. "Rodiče jedou na víkend někam pryč"
Tom se zasměje. "Tak je to jasný. V pátek od osmi bude párty u tebe."
"Ok tak ale přijdete dřív a pomůžete mi jo" oznámím jim a vzhlédnu. U dveří uvidím stát Kate s tou blondýnou. Mrknu na ni. Protočí očima a jde si sednout.
Pozoruji ji a koutkem oka zahlédnu, jak k ní běží docela pěkná bruneta.
"Jak líbá?" Zeptá se nahlas a zajistí si pozornost celé třídy.
Jakmile si to uvědomí zrudne. Málem vyprsknu smíchy nekecám.
Kačka si dá hlavu do rukou a pak se otočí na mě.
I když vím, že líbám skvěle, zajímá mě, jestli to přizná, a proto se na ni usměju a zvednu obočí.
"Nic moc" řekne nahlas "nejhorší polibek vubec" koukám na ni s otevřenou pusou. To snad nemyslí vážně.
Tom se ke mně nakloní.
"Asi nejsi tak dobrý jak si myslíš" zašeptá a pak vybuchne smíchy.
Zle se na něj podívám. Jestli se bude ještě chvíli smát, zabiju ho. Potom se zvednu. Tohle si s ní musím vyříkat.
Nikdo mě nebude ztrapňovat.
"Já že nelíbám dobře já líbám skvěle"
Stoupne si. "Myslet si to můžeš" odsekne s úsměvem. Jemně se o ni svým tělem otřu. Zachvěje se. Musím se usmát. Líbám skvěle a ona to jen nechce přiznat.
"Tak proč jsi mi ho tak hladově oplácela" zeptám se.
Na tohle mi nemůže nic říct.
"Úkol, to abys neřekl, že jsem ho nesplnila" odsekne. Sakra to nemůže myslet vážně. Copak má na všechno odpověď.
Usměje se, když jsem nic neříkal a chce si sednout.
To mě vážně naštvalo. Chytim ji za ruku a stáhnu na sebe. Políbím ji. Polibek mi opětuje. Musím se usmát. Jasně že líbám skvěle. Jak by taky ne.
Najednou se ode mne odtrhne a vrazí mi facku.
Kurva ta holka snad není normální. Druhá facka za jeden den. To se mi ještě nestalo. Čím víc ji poznávám tím víc ji chci.
Bude něco jako výborná trofej.
Přišel učitel. Sakra. Proč teď?
No nic budeme to muset dořešit o přestávce.
Ach jo. Další nudná hodina. A to jsem tu teprve jeden den. Naštěstí zeměpis s profesorem, jehož jméno už jsem zapomněl, uběhl rychle.
Zvednu se a rozhlédnu se po třídě. Kačka nikde. Kde k sakru je?
"Adame poctíš nás svou přítomností nebo půjdeš za svou vyvolenou?" Zeptá se Tom. Zašklebím se. Debil.
"Vím, že je pro vás čest být v moji přítomnosti, ale budu muset odejít" řeknu hraně a otočím se ke dveřím Tom se zasměje. "Stejně ti nedá" zastavím se.
"Chceš se vsadit?" Zeptám se s povytaženým obočím a otočím se na něj. Dá mi všechny mi daly, když jsem chtěl.
Tom se usmívá. "Jo to si piš že chci"
"Fajn, když mi do měsíce dá, udeláš si kérku."
"Ok ale když ne tak si obarvíš vlasy na růžovo"
"Platí" placli jsme si. Fajn vážně nechci mít růžový vlasy takže budu muset najít naši krásku.
Vyjdu ze třídy.
Uvidím ji, jak si chce sednout na parapetu. Chytnu ji za ruku a primáčknu na zeď.
Vystrašeně se na mě dívá.
"Ale tady má někdo strach" usměju se.
"Nebojím se"řekne rázně ale přitom se ji chvěje hlas. Ušklíbnu se. Ach jo prostě nic nedokáže přiznat.
"Jistě" řeknu ironicky ale jinak to nechám být.
"Něco jsme nedořešili krásko"
"Nemám s tebou co řešit. Takže mě pusť"
"Pustím tě až mi tu přiznáš že líbám skvěle"
"Nemám co přiznávat. Už jsem řekla jak líbáš. Podprůměrně."
Sakra. Jak ta holka může být takhle drzá. Zasloužila by na potrestat. A já to milé rád udělám, až bude vhodná chvíle.

Při tý představě jsem se musel ušklíbnout. Nakloním se nad ní s jasným úmyslem ji políbit.
Poznala co chci udělat, protože se ji zvětšily zorničky a zrychlil tep.
Neodolá. Jako každá.
Chci ji políbit. Hodně.
"Co si jako myslíš, že děláš?"
Nechápavě se otočím. Kdo to kurva řekl. Jasně kdo jiný než naše protivná, blonďatá kamarádka mé oběti.
"Povídám si" řeknu klidně a otočím se na Kate.
"Hned ji pusť" ozve se znovu. Protočím očima.
"Hele bloncko.." začnu a otočím se na ni. Stojí tam ještě s dvěma holkama.
Najednou Kate koleno vystřelí nahoru a kopne mě přímo mezi nohy.
"Au" vykřiknu a sesunu se dolů. Co si sakra myslí. Jau. Sakra.
Tohle ji nedaruju.

Pokračování příště. ..
Omlouvám se že mi tak dlouho trvalo sem přidat kapitolu, ale nebylo moc času.
Jinak všem díky za hlasy a komentáře.
Klidně napište svoje názory.

Chci tě, Chceš mě.Kde žijí příběhy. Začni objevovat