Párty

12.4K 534 47
                                    

Druhý den ve škole.
Kate
Včera večer jsme se ještě po filmu drž hubu koukaly na vzajetí démonů.
Všechny jsme byly podělaný strachy. Sarah se dokonce jednou tak lekla, že za sebe vyhodila misku s popkornem.
Každopádně jsme toho moc nenaspaly a to i když jsme PC vyply už ve dvanáct. Do tří jsme ani jedna nemohla usnout a v šest nám zvonil budík. Vážně skvělý. Tři hodiny spánku. Zabte mě někdo rovnou.

Teď usínáme ve škole o velké přestávce.
Sedím na židli s hlavou opřenou o lavici se zavřenýma očima. Proč jenom ta škola existuje?!
Na svých bocích ucítím něčí ruce, ale jsem tak unavená, že si toho nevšímám. Třeba když budu dlouho nereagovat zjistí dotyčný člověk, že jsem umřela a nechá mě být.
Někdo mě nadzvedne a pak zase posadí. Na svém krku ucítím lehké šimraní.
Najednou si uvědomím, že to šimrání ale polibky, a tak prudce otevřu oči.
S hrůzou zjistím, že sedím na Adamovi, který se na mě šklebí.
Vyskočím na nohy.
"C-co to d-děláš?" Vykoktám ze sebe.
Začne se smát společně s Tomem a Davem.
To probudí i holky, který se na nás nechápavě podívají.
"Měla by ses vidět krásko" mrkne na mě Adam.
"Copak jste včera dělaly, že tu teď spíte?" Zeptá se s úsměvem Dave dřív než stihnu Adamovi vynadat.
Všimnu si, že Anetta lechce zrudla.
"No.." usměje se Sarah a rukou si prohrábne vlasy.
"To nebudeme rozebírat" dokončím "co potřebujete tak duležitýho, že nás budíte?"
"Chtěli jsme vás pozvat na mojí uvítací párty. Je zitra od 6" Řekne Adam a pozorně mě sleduje.
"A proč myslíš, že bychom tam..."
Nedořeknu to, protože mi Wendy skočí do řeči.
"Jasně že přijdeme. Díky za pozvání. Mohu vzít někoho s sebou? Jednoho člověka?"
"Jasně že můžeš. Teda... pokud tam dostaneš i ji" odpoví ji s úsměvem Adam a na mě.

Wendy se na mě s úsměvem podívá. "Pohoda" prohodí a dřív než se stihnu vzpamatovat, mě odtáhne stranou.
"Co děláš?" Zeptám se ji a probodávám ji pohledem"Já tam nechci"
Vážně nechci jít na nějakou párty. Na žádný jsem po rozchodu s Mikem nebyla a nechci to měnit.
"Musíš tam jít" začne Wendy "chci pozvat Doma a když tam nepůjdeš ty, tak on taky ne a vy ho tím pádem nepoznáte" přesvědčuje "A jestli ti nestačí tohle, tak tam běž kvůli Anett. Slíbila si ji přeci, že ji pomužeš no ne?"
Zamračím se. "To sice jo ale teď ji můžeš pomoct ty nebo Sarah já můžu jindy" argumentuju.
"No jenže já tam budu s Domem a víš, jak je to se Sarah dohazovaním"
Pravda. Jednou mi chtěla dohodit jednoho kluka, který se ji líbil, jenže ho chudáka tak vyděsila, když na něj něco vychrlila, že utekl.
Nad tou vzpomínkou se pousměju.
"Fajn půjdu tam" řeknu rezignovaně a pokrčím rameny.
"Super" zasměje se a obejme mě.
"Hej Adame zařízeno" křikne a já si povzdechnu.
"Vážně?" Diví se Adam "jak to jen děláš?" Kroutí nechápavě hlavou a já protočím očima.
"To je talent" řekne samolibě Wendy.
Zbytek dne se nic zajímavého nedělo.

Před párty
Nebudu popisovat oblečení. Nechám to navaší vlastní fantazií😄😉

Se Sarah a Anett stojíme před obrovským Adamovím domem a čekáme na Wendy.
Domluvily jsme se, že na ni počkáme.
"Kde je? Až přijde zabiju ji. Už jsme se mohly deset minut bavit" bručí Sarah
Pokrčím rameny. Mně osobně to moc nevadí. Já jsem sem stejně nechtěla.
"Ahoj holky" zakřičí přibíhající Wendy
"No kde si byla..." začne Sarah, ale zmlkne, když si všimne vysokého čerrnovlasého kluka, stojícího za Wendy.
"Nojo sorry zdrželi jsme se" mávne rukou Wendy a potutelně mrkne směrem ke klukovi. "Představuji vám Doma mého kluka"
"Zdravím" usměje se.
"Ahoj" mávne mu Sarah. "Jsem Sarah"
"Kate"
"Anett"
"No tak jdeme ne" zavelí Wendy a já se teda neochotně vydám za ní.
Vejdeme do velké bílé vily s obrovskou zahradou.
Jak někdo může mít tak velký barák nechápu.
V domě už je docela dost lidí z toho polovinu neznám, ale předpokládám, že to budou hokejisti.
Všichni dojdeme do takového koutku, kde nikdo není.
"Hele holky mi si půjdeme zatrsat ok? Můžete se zatím postarat o Dava" oznámí Wendy a už Dominika tahne pryč.

Adam
Celý den po škole jsme s klukama připravovali barák na párty.
Už před šestou hodinou k nám začali chodit lidi.
Pozval jsem všechny svý starý spolužáky a kámoše s týmu.
Pořád se bojim, že si to Kate rozmyslela a nepřijde.
Ani nevím proč mi na tom tak záleží.
Konečně zahlídnu Kate, Sarah, Anett a Wendy s nějakým klukem, asi s přítelem.
Tak toho chtěla vzít s sebou napadne mě. Ne Adame chtěla vzít housenku, ale ta nemohla. Bože někdy svý myšlenkový pochody fakt nechápu.
Celou dobu je pozoruji a všimnu si, že Vendy odchází pryč se svým přítelem.
Výborně o jednu starost míň. Teď ještě dostat pryč Anett a Sarah.
"Tome, Johny zabavíte je?" Zeptám se jich. Johny je můj nej kámoš. Známe se už od dětství. Je jako můj brácha.
Johny je vysoký kluk s černými kudrnatými vlasy.
"Sory kámo ale mám tu přítelkyni a jí by se to asi nelíbilo" omluví se Tom "ale Dave by mohl"
"Jasný já můžu jakou?" Zeptá se Dave.
"Beru si tu blondýnu" oznámí Johny a odchází. Tak to si užij kámo. Ta ho sežere.
K mému velkému překvapení se na něj Sarah usmála, kývla na Kate s Anett a s Johnym normálně odešla.
"Co tak čumíš?!" Zasměje se Dave "ne na všechny je hnusná jako na tebe. Naopak většinou je velmi milá. To ty si ten problém" zasměje se a odejde za Anett. Já že jsem ten problém? Tak větší kravinu jsem snad v životě neslyšel. Jak bych já mohl být ten problém kvůli kterému by se se mnou nebavila? No řekněte není to hovadina?
Když vidím, jak Dave odchází s červenající se Anett v duchu jásám a jdu ke Kate.

Pokračování příště...
Tak další kapitola. Doufám, že se vám líbila. Děkuji za hlasy a komentáře, který jste psaly a budu ráda za další

Chci tě, Chceš mě.Kde žijí příběhy. Začni objevovat