Kate
Ten mě vytočil, když za ni chtěl jít. Kvůli tomu jsem si musela vyplýtvat svůj úkol.
Zbytek dne uběhl už docela v pohodě.
Právě teď stojím před školou a domlouvám se s holkama na přepsání.
Ještě vás možná zajímá, jak se vyřešilo to s Anett.
Tak to vám můžu oznámit, že nevyřešilo.
Chvilku po tom incidentu s Adamem vyšla ze záchodu s lechce načervenalýma očima a s tím, že teď se o tom bavit nechce, odešla.
Každopádně s holkama doufáme, že přijde na ten náš dívčí, jak bych to řekla, 'mejdan'.
"No tak přijďte v pět k nám" řekne Wendy. "Ještě zkusím překecat Anett."
Kývnu. "Tak jo. Uvidíme se v pět kočky. Já už musím jít. Pá" zamávám jim.
"Čusík" uculí se na stejno Sarah a V
Wendy.
Zasměju se a odcházím. Dám si sluchátka do uší a poslouchám písničky.
Dneska byl bláznivý den. Dneska jsem se třikrát líbala zrovna s klukem, kterého ani neznám.
Kdybych tohle řekla Lukovi nevěřil by mi to.
Vy vlastně nevíte, kdo Luke je co?
Luke Kingsley je můj nejlepší kámoš. Známe se už od mala. Hodně jsme toho spolu zažili a víme o sobě snad všechno.
Měli jsme dokonalý přátelský vztah, jenže před necelým rokem se Luke musel odstěhovat do Anglie.
Od té doby jsem se s ním neviděla. Samozřejmě si pořád píšeme a tak, ale to není ono.
Každopádně říkal, že brzy přijede.
Opravdu se na něj těším. Ach jo teď jak náš tím přemýšlím,chybí mi čím dál víc.
Mezitím co se utápím
ve svých myšlenkách dojdu domu.
Dneska má přijet moje starší sestra.
Má ségra Natalie studuje na vysoký škole v Pardubicích.
"Ahoj. Jsem doma" křiknu do baráku.
"Sestři! Tady je má malá zlatá sestřička" jde ke mně s úsměvem ségra. "Jakpak ses měla?"
Usměju se a obejmu ji. "Suprově. Jen ty školy by mohlo byt míň. Co ty?"
Zasměje se. Máme se ségrou skvělí vztah.
"Taky se mám skvěle. Koukni se co mi Mates koupil" řekne a ukazuje si na krk na stříbrný náhrdelník.Ještě by jste asi měli vědět, že Mates je její přítel. Je fajn už u nás byl u na návštěvě.
"To je skvělí. Je moc krásnej" směji se.
"A co ty? Nějaký nový objev?"
Protočím očima. "Nat přeci víš, že žádného kluka nechci"
"Ale no tak. Měla bys na Mika zapomenout, říkám ti to furt. Co ten novej kluk, co k vám měl přijít."
"No" protáhnu. Pozvedne obočí.
"Je to hokejista, příšerný egoista a děvkař, ale je sexy aa..."
"No?"
"No... jak to říct...třikrát jsme se políbili" vychlím ze sebe.
"Co?"
Povzdechnu si s začnu ji vyprávět, co se dneska stalo. Když skončím se svým vyprávěním, zjistím, že už musím jít k Vendy.U Wendy
"Ahoj. Jsem poslední?" Zeptám se u dveří.
"Jako vždycky" zasměje se. "Je tady i Anett"
Povzdechnu si a vejdu dovnitř. "Ahoj kočky" pozdravím je. Pozdrav mi opětují.
"Anett mrzí mě to. Nevěděla jsem, že to takhle bereš"
"Už je to v poho Katie. Jen mě to trochu vzalo."
"No ale stejně kdybys chtěla třeba s něčím pomoct... nebo líbí se ti teď někdo?"
"Holky. Mám tu ten popkorn" zakřičela Sarah. Potom ztuhla. "Co se řeší?"
"Řešíme, kdo se komu líbí. Na řadě je Anett" oznámí Wendy.
Anetta zrudne. "No už docela dlouho se mi líbí Dave, ale u něj nemám šanci"
Dave. To je kámoš Toma a teď teda i Adama. Dave je špinavý blonďák se zelenýmá očima. Hubený, docela dobře stavěná postava. Myslím, že hraje tenis.
"Pokud vím tak nikoho nemá nebo jo?" Zeptám se a posadím se vedle Sarah, která v ruce drží mísu s popkornem.
Ano sedla jsem si hlavně k popkornu.
"Ne nikoho nemá" oznámí Sarah.
"No tak ti s ním pomůžeme. Věř mi, zamiluje se do tebe. Začneme hned zítra" oznamím.
"Tak Anet máme vyřešenou, kdo je dál?" Zeptá se Sarah mezitím, co se nacpává popkornem.
Všichni tři se na ní kouknem.
"Co? Já?" Zeptá se s plnou pusou.
Všechny s úsměvem rázně kývnem.
"Hmm já nevím zatím asi nikdo"
Pozvednu obočí. "Vážně Sar? Nekecáš?"
"No...fajn líbil se mi Luke" vydechne. Zmateně se na ni podívám.
"Luke? Ten Luke? Můj Luke? Luke z Anglie? Luke kterého znám od dětství?"
"Ano Katie ten Luke" povzdechne si.
"Ale..."
"Já vím je v Anglii, proto jsem vám to nechtěla říkat."
"Sarí to mě mrzí. Pomohla bych ti ale....bo on....má přítelkyni" vykoktám ze sebe.
Sarah si povzdechne. "Počítala jsem s tím. Už jsem se ho vzdala. Si na řadě Wendy"
"No víte já...no já...já...jáužsněkýmchodím"
Vyhrke Wendy.
"Co?" Zeptáme se najednou.
"No že už s někým chodím"
"Co? To je skvělí" usměje se Sarah "počkat jakto že o tom nevíme?"
"Jak dlouho spolu jste a kdo to je?" Přidá se Anett.
"No nevíte to, protože spolu jsme zatím jen týden. A jmenuje se Dominik Morgan ."
"Dominik? To je ten vysokej černovlasej kluk ze sportovky?" Zeptám se.
"Jo to je on. Je sladkej. Vážně užasnej."
"A kdy nás představíš?" Zeptá se Sarah.
"Někdy určitě jo. Jseš na řadě kočko" mrkne na mě Wendy.
"Moc dobře víte, jak to já mám s klukama." Protočím očima.
"No a co Adam?" Pozvedne Sarah obočí.
"Co by " pokrčím rameny.
"No pokud dobře počítám, tak jste se líbali už třikrát" usmívá se Wendy.
"To bylo nedobrovolně" protestuju.
"No nevím ten poslední nevypadal zrovna nedobrovolně, co myslíte?" Zeptá se Wendy. A holky přikyvují.
"No dobře no. Je sexy, líbí se mi taky komu ne? Ale nic s ním mít nechci a ani nebudu." Řeknu protože vím, že by mě jinak nenechaly.
"No tak"
"Nebudu opakovat stejnou chybu. A nechcete se jít už kouknout na ten film?"
"Ok"
"Co jste vůbec vybrali?" Zeptá se Wendy.
"Drž hubu" řekne Anetta a pak se na nás koukne a zasměje se. "Teda ten film se jmenuje drž hubu"Pokračování příště...
Taaak další kapitola. Je taková nic moc ale za to je delší.
Doufám, že se vám líbila.Jinak bych ráda poděkovala všem co hlasují a vůbec vám všem, že to vůbec čtete 😁😂
ČTEŠ
Chci tě, Chceš mě.
RandomJednoho dne do třídy, kam chodí i Kate Davidson, přijde nový kluk jménem Adam Drake. Adam je namakaný frajírek, hokejista a děvkař. Ona je drzá, chytrá a usměvavá a ráda tancuje. Měla jen jednoho přítele a ten ji zlomil srdce. Rozhodla se nepustit...