polibek?

10.2K 451 101
                                    

Adam
Vzal jsem ji na své místo, kam chodím, když jsem na dně. Ano i někdo tak dokonalý jako jsem já je na tom občas mizerně.
Je to tu vážně překrásný. I na ní bylo vidět, že jí to vyrazilo dech. Je tu malý lesík, rozléhlá louka, kterou půlí říčka. Nikdo o tom místě neví, je schované, daleko od silnice, já sám jsem na něj přišel jen náhodou.

Přestanu ji lechtat, když odvolá, že mám nechutný hlas. Vlastně to neřekla ani na můj pravý hlas, ale na ten, co jsem předváděl, takže mi to nevadilo, ale bavilo mě ji takhle trápit a tohle byla ideální příležitost.
Abych byl upřímný, musím přiznat, že ten hlas, který jsem ze sebe vydal, když jsem ji předváděl, nebyl zrovna dvakrát líbezný, ale i tak.
Skloním se k ni. Tak moc bych ji chtěl políbit a vidím na ni, že ona po tom touží taky. Jenže tak to bylo vždycky. Pokaždý když jsem ji políbil, na očích jsem ji viděl, že to chce a že se jí to líbí a pokaždý mě odstrčila nebo utekla.

A proto to teď musím změnit. Přiblížím se k jejím rtům tak blízko jak jen to jde, ale dávám si pozor, abych se jí nedotkl.
Čekám na její krok.
V očích se ji mihne poznání a hned na to v ní vidím tu nejistotu a dilema.
Zatajím dech. Vidím, jak v ní proti sobě bojuje paličatost s touhou. Abych byl upřímný trochu se obávám odmítnutí  a opravdu moc ji chci políbit. Stojí mě to veškeré mé sebeovládání, abych to neudělal.
Po nějaké době to už vzdávám. Nejspíš jsem se spletl. Netouží po mně tak moc jako já po ní.

Chystám se z ní zvednout, když ucítím její rty na těch mých. Je to jen lehký a nejistý pohyb, ale mně to stačí.
Okamžitě prohloubím náš polibek a svýma rukama ji začnu jezdit po těle.
Můj polibek je tvrdý a plný chtiče. Kate zhluboka dýchá. Jednou rukou mi zamotá do vlasů za které mírně zatáhne, když ji lechce kousnu do rtů. Vzdychne.
Na chvilinku se malinko odtáhnu, načež nespokojeně zamručí. Musím se usmát. Na to jak přesvědčivě mi tvrdila, že mě nechce si to teď, až moc užívá.
Přesunu své rty na její krk. Slastně přivře oči a zavzdychá. Jednou svou rukou mě škrábne na zádech a opět zatahá za vlasy. Spokojeně zamručím.
Po chvíli se přesunu z jejího krku opět na její rty a tvrdě ji polibím. Ještě před tím než to udělám se kouknu na její krk a na chvíli obdivuju svoje dílo. Počítám, že až zjistí, že jsem ji udělal cucflek nejspíš mě zabije.
Rukou ji opatrně vjedu pod lem trika. Chvíli tam ruku nechám, abych se ujistil, že na ni nejsem až moc troufalý. Přeci jenom je to Kate. Nemám tušení, co od ni můžu čekat.
Místo toho aby mi ruku odstrčila, jak jsem od ní očekával, sama svou rukou vklouzla pod mé tričko a škrábla mě do zad. To pro mě byl signál, na to abych přitvrdil a posunul se dál.

Kate
Jeho ruka se mi vsunula pod tričko. Nechal mi ji položenou na boku a stále mě líbal. Díky tomu jako by mi vyplo myšlení. Jak taky člověk může pořádně přemýšlet, když se tohle děje. S myšlenkou, kterou jsem zahnala do pozadí, že toho budu později možná litovat, jsem se svou rukou dostala na holou kůži jeho zad, kde jsem ho škrábla.
To jako by ho rozhoupalo. Jednou rukou mi vzal ruce a položil mi je nad hlavu. Nesouhlasně jsem zavrčela. Jedním rychlým tahem mi tričko, které jsem na sobě měla, přetáhl přes hlavu a ruce mi pořád držel nad hlavou. Teď jsem pod ním ležela jen v podprsence, zatímco on měl na sobě pořád ještě triko. Ani trochu se mi to nelíbilo, ale co jsem mohla dělat když mi držel ruce nad hlavou.
Začne mi dávat polibky přes bradu na krk, potom na klíční kost. Zavzdychám.
Polibky se posouvá níž na můj hrudník a já zakňučím a zavrtím se pod ním.
"Adame" zašeptám prosebně. Přestane mé tělo zahrnovat polibky a koukne se mi do očí. Musí v nich vidět jenom chtíč, protože na nic jiného teď nemyslím.
Stále se mi kouká do očí. Jednou rukou mi stále drží ruce nad hlavou a druhou mi pomalu začne sundavat kalhoty. Zalapám po dechu.
Ležím pod ním jen ve spodním prádle a on je stále ještě oblečený. To je tak nefér.
Rukou, kterou mě zrovna nedrží mě začne hladit po vnitřní straně stehen a znovu po dlouhé době mě políbí.
"Adame" vykřiknu už téměř zoufale, ale jemu to na tváři jen vytvoří arogantní úsměv.
"Copak?" Zeptá se s pozvednutým obočím. Začnu zrychleně dýchat.
"Pusť.mi. ty. Ruce."řeknu každé slovo zvlášť, aby to ten tupec pochopil. Už mě vážně štve, že on mě ovládá a né já jeho.
Usměje se na mě a mučivě pomalu se začne svými rty posouvat po mé bradě k mým rtům.
"Řekni, že jsi moje a já ti ty ruce pustím" řekne arogantně.
Naštvaně zavrčím. To je takový idiot. Jak po mně něco takového může chtít!
Rukou mi projede po těle přesně ví, kde se mě má dotknout. Tímto činem mě opět napadlo, kolik holek přede mnou měl a že jsem nejspíš jen další jeho zářez, ale tuhle myšlenku posunu prozatím do pozadí.

"Řekni to" zašeptá. "Řekni to a já udělám,co budeš chtít."
On dobře ví, že mi tohle bude dělat problém. Já nikomu nepatřím.
Znovu začne posouvat své polibky po mém těle, ale rtům se pokaždé vyhne. Potřebou se klepu po celým těle. Chvíli ještě bojuju sama se sebou, ale pak to nakonec vzdám.
"Jsem tvoje." Zašeptám odevzdaně. "Jsem jenom tvoje a nikoho jiného."
Jakmile mi ta slova vyletí ze rtů stane se několik věcí najednou.
Adam se spokojeně zaculil a pustil moje ruce. Okamžitě jsem se mu snažila sundat jeho triko. Zasmál se.
"Tady je někdo netrpělivý"
"Drž... pusu. Já nejsem ta, co tady toho druhého týrala." Osočím se na něj a s jeho pomocí mu sundám jeho tričko.
"Na to že jsem tě podle tebe týral sis to nějak moc užívala nemyslíš?" Zeptá se mě posměšně mezi polibky.
"Kdyby jsi nebyl takovej blbec užívala bych si to mnohem víc." Odseknu a hned na to hlasitě vzdychnu, po tom co mě tvrdě kousne do krku.
"Kdyby ty jsi nebyla tak paličatá, nemuseli jsme tohle tak dlouho odkládat."
"Kdyby ses ty nechoval jako idiot neodmítala bych tě" Opáčím.
Chvíli se na mě kouká a pak se zasměje.
"Co je zase?!" Křiknu na něj.
"Nic jen...jenom my se můžeme hádat v takovéhle chvíli"
Tak to má teda pravdu.

Pokračování příště...
Chtěli jste něco víc tak to máte mít. Snad to splnilo vaše očekávání.
😗😋

Chci tě, Chceš mě.Kde žijí příběhy. Začni objevovat