Nejúžasnější kluk

12.7K 582 21
                                    

Adam
Zaraženě stojím a dívám se na Katini odbíhající záda.
Kdo je sakra Luke?
Lehce naštvaně odcházím. Musím najít Toma, aby mi to vysvětlil.
Uvidím ho s nějakou blondýnkou, zřejmě přítelkyní o které mi říkal. Zajímalo by mě, jak dlouho spolu ještě budou. Podle všeho jim to spolu teď zrovna dvakrát neklapalo a tahle párty pro ně měla být jako možnost znovu se sblížit.
Dojdu k němu.
"Hej Tome mužů s tebou na chvíli mluvit"
Zmateně se na mě podívá, pak ale pokrčí rameny, omluví se jí a jde se mnou.
"Tak co zase potřebuješ?" Zeptá se Tom.
"Kdo je Luke?" Vyhrknu na něj.
"Jakej Luke zase?! Vysvětli mi to"
Povzdechnu si.
"Tančil jsem s Kate, šlo to celkem bez problémů. Teda čekal jsem to horší, jenže pak ji začal volat nějaký Luke." Odmlčím se.
"No potom co dovolali, tak Kate začaly téct slzy, potom mě obejmula a když jsem se zeptal, co se děje, usmála se a řekla, že přijede Luke."
Dokončím. Jsem z ní hrozně zmatený. V jednu chvílí na mě řve a v druhou mě objímá.
No kdo se v tom má vyznat?!
K mému údivu se Tom usměje taky.
"Seš si jistý, že říkala, že přijede?" Zeptá se mě.
"Jo jsem si jistý" zamručím.
"To je super" zasměje se.
"Co!?"
"Neboj kámo nemáš se čeho bát. Tedy jak se to vezme. Bude ji chránit, nebo aspoň bude chtít, ale Kate mu to nedovolí.
Vždycky to tak bylo. Ale nic s ni nemá.
Znají se už od mala a jsou nejlepší kámoši. Jednu dobu se Kate bavila jen s ním."
Zamračím se.
"Tak co se stalo?"
"Luke je o dva roky starší než my. Takže skoro o tři od Kate. Taky hraje hokej a to dost dobře. Nějaký čas mě učil."
"Učil?" Skončím mu do řeči. Kdyby ho trénoval, tak jako je to divný, když je jen o dva roky starší, ale učil. Co ho o dva roky starší kluk může naučit.
"Jo učil. Luke byl nebo ještě je to nevím, mistr ve vymýšlení nových kousků. Myslím, že hlavně díky němu se Kate k hokeji dostala.
To ale odbočuju. Před asi půl rokem se odstěhoval do Anglie. Nevím přesně proč."
Aha to by vysvětlovalo ty slzy. Jestli si byli hodně blízký a on měl po dlouhé době přijet, nedivím se, že brečela.

Kate
Odběhla jsem od Adama naprosto šťastná.
"Hej Sarah, Wendy, Anett mám pro vás skvělou novinu."
Křičím a běžím k třem tančícím párům.
Zmateně se na mě otočí. "Co?" Řeknou najednou.
Musím se usmát.
"Luke přijede" oznámím jim a sleduji jejich reakci.
Vsechny ztuhnou a vykulí oči. Nejdříve se vzpamatuje Anetta. Usměje se.
"Luke. Opravdu? A kdy?"
Zeptá se. Slabě se usměji.
Anetta se s Lukem nebavila tolik jako třeba já se Sarah, takže to neprožívá tolik jako já.
Jako další se vzpamatovala Wendy.
Obličej se ji rozzářil do šťastného úsměvu.
"Jestli je to pravda tak to musíme pořádně oslavit a zapít." Zasměje se.
"Souhlasím. Sarah si v poho?"
Podívám se na ni. Ztuhle tam stojí a zírá na mě.
"A j-jak d-dlouho tady b-bude?" Vykoktá.
"No prý přijede za týden a bude tady tak měsíc" říkám jim naprosto šťastná.
"Aha. Jo jasně jdeme to zapít" řekne teď už s úsměvem Sarah.
"Tak jdeme" zavelí Wendy pak se zarazí a otočí se na kluky, kteří dělali holkam pár.
"Chcete jít s námi?" Zeptá se.
"Sice nevím kdo Luke je ale jasně že jo" zasměje se kluk, který se myslím představil jako Johny. Tančil se Sarah.
"Luke je ten nejúžasnější kluk na světě" mrknu na něj.
Sarah se na něj podívá a s úsměvem přikývne.
"Souhlasím" řekne.
"No nejúžasnější není. Protože to je tady Dom. Ale je to druhý nejskvělejší kluk." Pronese Wendy.
Dave s Johnym se zamračí. Jediný Dom se usmívá.
"Ty si taky myslíš, že je tak super?" Zeptá se Dave Anetta.
Pokrčí rameny.
"Je skvělí to jo, nejsuprovější kluk jakého jsem poznala. Ale nejúžasnější na světě asi není"
Odpoví mu Anett a já si odfrknu.
Potom se zasměju.
"Tak jdeme ne?"

Adam
"Nevíš kde je Dave?" Zeptá se mě Tom. Pokrčím rameny. Nemám zájem hledat tady určitě už ožralýho Dava.
"No ty vole našel jsem ho" zakřičí na mě Tom "Tomu neuvěříš. Dává si panáka ještě s Johnym, Wendy a tím jejím klukem, Sarah, Anett a Kate"
Co? Kde jsou? Otočím se směrem, kterým Tom ukazuje.
Má pravdu. Všichni se tam ožíraj a mě ani nepozvou.
"Jdeme tam" oznámím Tomovi, nečekám na odpověď a jdu.
"Jak to že tu chlastáte bez nás?" Zeptám se jich.
Johny se na mě zamračeně podívá. "Připíjíme na zdraví klukovi, který je podle tady holek nejúžasnější na světě"
"Co?!" Vyletí mi z pusy dřív než to stihnu zarazit.
Kate se na mě zářivě usměje.
"Připíjíme na toho nejúžasnějšího, nejskvělejšího, nejsuprovějšího, nejvtipnějšího..."
"No dobrý to nemusím poslouchat" zastavím ji. Vážně mi není příjemný, když nějaká holka básní takhle o někom jiným. Zvlášť tahle holka.

"A sním se zeptat kdo je ten pán úžasný?" Zeptám se zamračeně.
"Luke. Luke Kingsley" řekne s úsměvem Sarah.
Luke. Ten její kámoš. Trochu se uklidním, že tí není nějaký její 'idol'.
"No tak to jsi připíjím s váma, protože mi Luke už docela chyběl" zasměje se Tom.
"Co? Už i ty?" Podívá se na něj zoufale Johny.
Tom se zasměje.
"No jasný. Kdyby si ho znal těšil by ses taky. Kdyby si ho viděl, jak hrál hokej. A vymýšlel suprový trýčky..."
Kate si odfrkne. Tom se na ní zamračí.
"Něco proti?" Zeptá se  závěsné obočí.
"Ne já jen že říkáš jeho trýčky. Beze mě by to nevymyslel"
"Co?" Zeptáme se s Johnym a Tomem najednou.
Protočí očima.
"Jeden z nás vždycky něco vymyslel a ten druhej to dolaďoval. Ani jeden bychom to nevymysleli sami."
"Nevěřím" řekne Tom "tak něco ukaž"
"Fajn. Tohle tě myslím i učil. Kde máš hokejku?" Zeptá se mě.
"Támhle je opřená" normálně bych ji nepučil, zvlášť ne holce, ale zajímá mě co předvede.
Vezme hokejku do ruky.
Stoupne si tak abychom na ni viděli.
"Představte si tady puk jo"
Řekne, pak se jakože s 'pukem' otočí dokolečka, pak si 'puk' prohodí mezi nohama vzadu ho chytne a vystřelí.
Koukám na ní s otevřenou pusou.
"No ty vole" dostane ze sebe Johny.
Kačka odloží mojí hokejku a povýšeně se na nás podívá.
"Už mi věříte?"
Všichni tři vážné přikývnem.
"Flaška" zařve někdo. Tázavě se podívám na ostatní.
"Jdeme?"
"Jasně"

Pokračování příště...
Další kapitola je na světě. Děkuji všem za hlasy a za to te si můj příběh vůbec čtete.

Pokusím se další kapitolu přidat co nejdříve.
Budu ráda za hlasy👍

Děkuji všem ❤❤😙

Ještě nahoře na obrázku je Luke

Chci tě, Chceš mě.Kde žijí příběhy. Začni objevovat