Adam
Kopla mě. Kurva to je kráva. Cítím, jak se ke mně skalní.
"Promiň Adame. To jsem nechtěla. Aspoň ne tolik" zašeptá a pak se zvedne a odejde.
Co to kurva bylo? Ona mě kopne a pak se mi omlouvá? Já tu holku nechápu. Myslela to vůbec vážně?
Když to říkala znělo to, že toho vážně lituje, ale co já vím, co jí probíhá v hlavě.
No nic. Pomalu se zvednu. Koutkem oka zahlédnu Kate, jak odchází se svými kamoškami.
Otočím se a u dveří vidím šklebícího se Toma.
Pomalu dojdu k němu. "Ani slovo jasný" zavrčím na něj. Tom se zasměje a zvedne ruce nad hlavu v obranném gestu.
"Nic neříkám" šklebí se na mě a já protočím očima.
Zakoukám se na Kate, která právě teď vášnivě rozhazuje rukama.
Zaposlouchám se. "...Mika. vždyť je to hajzl, největší chyba mého života." Křikne, ale pak se zase ztiší tak, že už neslyším, co říká.Zamračím se. Kdo je Mike? Otočím se na Toma. Na tváři má taky zamračený výraz.
"Slyšel si to?" Zeptám se. Přikývne. "A..." začnu ale zastaví mě.
"Ne Adame nevím, kdo je Mike." Řekne a zahledí se na Kate a její partu.
"Jako byl tu jeden kluk, který se tak jmenoval, ale odstěhoval se a nemyslím si, že by s ním něco měla." Pokrčí rameny.
"Hej Adame" zakřičí na mě někdo. Pohlédnu za hlasem. K mému překvapení na mě mluví Kate. "Pojď sem prosím" mrkne na mě.
Zmateně se podívám Toma. Ten jen pokrčí rameny, a tak se rozejdu svou typickou chůzí ke Kate. Vážně mě teď zajímá, co po mně chce.Dojdu k ní.
"Copak kočko nemůžeš beze mě vydržet ani tu chvilinku?" Zeptám se se svým úšklebkem. Protočí očima, ale potom se usměje.
"To víš nemůžu se stále nabažit tvé přítomnosti" řekne s úsměvem a jde ke mně. Koukám se na ní s pootevřenými ústy.
Co se to s ní stalo? Ona to neřekla ironicky?!
Než se stihnu vzpamatovat dojde ke mně, mrkne na Nikol nebo jak se jmenuje ta zmalovaná holka a pak, světe div se, mě polibí.
Co to s ní je? Nejdřív mi dá facku, když ji políbím já a pak mě začne libat sama?
No řekněte je normální? Samozřejmě jsem se nebránil a polibek jí oplácel.Kate
Sakra. Ta Nikol mě vážně vytáčí. Kdyby nebylo jí, nemusela bych se právě teď líbat s Adamem.
Ano, čtěte dobře, právě teď se já Katerina Davidson dobrovolně líbám s Adamem Drakem.
Když jsem Adama políbila, prvně ztuhnul.
Teď, asi po 5 sekundách mi polibky vášnivě oplácí.
Cítím, jak mi jeho ruka sjede po zádech až na zadek.
Tak to ne chlapečku. Řeknu si pro sebe a zvednu jeho ruku.
Konečně koutkem oka vidím, jak Nikola rozzuřeně odchází do třídy.
Odtáhnu se od něj a spokojeně se culím.
Pokavaď nechápete proč jsem tohle všechno udělala, tak vám to jednoduše vysvětlím.
Je to prosté.
Nikol vždycky už od malá dostane co chce. No a mě celkově neskutečně vytáčí, nehledě na to, že Sarah jednou přebrala kluka. Nebo spíš se vyspala s jejím klukem a jelikož právě teď chtěla Adama, tak jsem ho políbila.
No jo moje logika, já vím. Berte to jako takovou malou pomstu.Adam
Odtáhne se ode mně a spokojeně se usmívá.
"Změnila jsi na mě názor? Nebo jak?" Zeptám se ji s úsměvem.
"Co?" Zmateně se na mě podívá, pak jako by jí něco došlo, si povzdechne.
"Ne nezměnila. A jen aby sis nemyslel nějaký nesmysl, tak ti to vysvětlím. Tu holku, co před chvílí odešla, jsi, jak bych to řekla, okouzlil." Vysvětluje a já se musím usmát. Jasně že jsem ji okouzlil. Koho taky ne.
"Moc se tak blbě necul. Nikol 'okouzlil' snad každej, kdo má něco mezi nohama" oznámí a mně zmizí úsměv ze rtů. Dřív než stihnu něco namítnout, pokračuje.
"Nemám jí ráda"
"Slabý slovo" ozve se z rohu. Zamračeně se kouknu za hlasem. Stojí tam ta bloncka s tou brunetou.
Když si bloncka všimne, že koukám jejím směrem, zašklebí se.
Protočím očima.
"Fajn nesnáším ji" opraví se Kate "každopádně za mnou přišla a měla blbý kecy. Chtěla jsem ji naštvat a povedlo se mi to" dořekne a zase se začne spokojeně uculovat.
Musím přiznat že ji to takhle vážně sluší.
Ale počkat. Vážně mě teď využila k nasrání nějaký nany?
"Takže jsi mě využila?" Zeptám se opatrně.
"Chytrý kluk" zasměje se. To jako vážně?!
"Hmm tak to teď asi půjdu za tou holkou, Nikol že jo, a trošku ji uklidním. Nakonec je docela hezká, tak bych s ní nemohl strávit i hezký zbytek dne" řeknu lehce naštvaně.
Nemyslím to vážně. Jako neříkám, že ta holka nebyla hezká, ale na můj vkus byla moc umělá.
Jenže Kate tohle neví, takže nemůže vědět, že to nemyslím vážně.
Kačka se přestane usmívat a vražedně se na mě podívá. Musím se usmát.
"To nemyslíš vážně?!" Křikne. Spokojeně kývnu hlavou. "Myslím" řeknu a otočím se k odchodu.
"Počkej" křikne za mnou zase. Super. Všechno mi jde podle plánu.
Otočím se a pozvednu obočí.
"Nemůžeš za ni jít" špitne a dojde ke mně.
Dám jí ruku na tvář a pohladím ji jako malé dítě.
"Ale jo můžu" usměju se a zase odcházím. Chci aby mě prosila o to, abych tam nechodil.
"Počkej" křikne znova a doběhne mě.
Otočím se. "Pokud to myslíš vážně, tak ti dávám za úkol, který mi ještě dlužíš, aby ses k ní týden ani nepřibližoval" oznámí mi.
Sakra ten úkol. Na to jsem nepomyslel. No nic.Pokračování příště. ..
Doufám, že se vám tato kapitola líbila a že jste si užili silvestra.😉Stále platí, že budu ráda za hlasy a vaše názory.
ČTEŠ
Chci tě, Chceš mě.
AcakJednoho dne do třídy, kam chodí i Kate Davidson, přijde nový kluk jménem Adam Drake. Adam je namakaný frajírek, hokejista a děvkař. Ona je drzá, chytrá a usměvavá a ráda tancuje. Měla jen jednoho přítele a ten ji zlomil srdce. Rozhodla se nepustit...