Epilog

9.9K 420 108
                                    

Kate
Takže ráda bych vás obeznámila s událostmi poslední doby.
Od té nepříliš šťastné události s Mikem uběhly skoro tři měsíce.

Každopádně s Adamem nám to zatím vydrželo a docela nám to spolu klape. No abych byla upřímná, je to čím dál tím lepší. Nikdy bych neřekla, že Adam dokáže být tak pozorný přítel. Dokáže ve mně dokonale číst a pozná, co potřebuju a zařídí to. Jak říkám lepšího kluka bych nenašla.

Na druhou stranu ale musím přiznat, že je stále stejně nesnesitelně arogantní a svýma kecama typu: "Jsem tak neskutečně sexy až tě z pohledu na mou dokonalost musí bolet oči" někdy vážně štve.
Občas ze sebe vydá větu, která by sama o sobě byla vážně sladká, jenže pak to vždycky zkazí.
Zrovna včera mi řekl, cituji:"Miluju tě. Sakra já tě tak moc miluju. Ty máš takový štěstí, víš co by za to daly ostatní holky? Třeba támhle ta blondýna. Všimla sis..." A začal vyjmenovávat její přednosti.
No řekněte není on divnej? Chvíli mi trvalo než mi došlo, že mě zkouší a provokuje. Jo a taky to nejspíš byl začátek odplaty za to, že jsem před ním tak okatě flirtovala s tím klukem.
To bylo tak, asi před týdnem jsme šli do jednoho baru i s ostatníma. V tu dobu jsem na něj byla naštvaná, protože si ze mně zase vystřelil. Chtěla jsem mu to oplatit a nenapadlo mě nic jiného než začít flirtovat s tím klukem, jehož jméno jsem neznala. Co vám budu povídat? Adam byl rozzuřený do běla a slíbil, že mi to vrátí po kouskách a s úroky.

No musím říct, že ostatním z nás trochu hrabe, protože jsou svědky našeho neustálého pošťuchování, různých narážek a provokovaní.
Musim přiznat,že to že s Adamem trávím veškerý svůj volný čas mi moc neprospívá, protože jsem zjistila, že i já začínám mít podobný arogantní hlášky jako on.

No abychom se přesunuli taky k někomu jinému, nemůžeme přeci zůstat u toho, jak říká Adam, nejdokonalejšího páru na světě. Já osobně se trochu divím, že se dokázal naučit tak dlouhý slovo jako je nejdokonalejší, všichni přeci víme, jak je na tom s mozkovymi závity. Nejspíš to bude tím, že večery tráví čas koukáním do zrcadla a obdivováním sama sebe a u toho si nejspíš říká, že je nejdokonalejší člověk na světě. Pro upřesnění, netuším jestli to vážně dělá, ale nedivila bych se. On je schopný všeho.

Ale teď už k dalšímu páru. Možná vás zajímá, jak to teď mají Tom a Sarah. Dali si pauzu. Což vlastně znamená,že se spolu normálně baví, ale ani se nepolíbí. No jak to můžou vydržet? Buďme upřímní já bych to nezvládla a Adam už vůbec ne. Jednou jsme to zkoušeli, jen tak pro zajímavost, tedy abych byla přesnější spíš jsme to chtěli zkusit, ale Adam mě políbil po asi pěti minutách se slovy, že už to nemohl vydržet. Blbeček.
Ale zpátky k Sarah a Tomovi. Abych byla upřímná nikdo, snad kromě nich samých, si nemyslí, že jim ta pauza dlouho vydrží. S Adamem jsme se vsadili, radši ani nechtějte vědět o co, za jak dlouho se k sobě zase vrátí. Já typuju týden a Adam jim dává max. tři dny. No uvidíme.

Další hvězdný pár v pořadí. Dave a Anett. Tak ty jsou podle mě ten nejdivnější pár na světě a Adam se mnou souhlasí, i když nikdo jiný ne. Proč si to myslím? Nic nedělají. Jenom si povídají. Žádná provokace. Žádný líbání na veřejnosti. Žádné sázky. Žádný projížďky. Žádné lezení po skalách. Žádný adrenalinový zážitky. Žádná motorka. Nic. Prostě nic.
Já nevím, Wendy říká, že to my jsme tady ti divný, podle ní moc střelený pár bez pudu sebezáchovy.
Aby věděla já ten pud mám.

Když už jsme u Wendy mohl by tady být čtvrtý hvězdný pár, ale bohužel. Asi před měsícem se s Dominikem rozešli. Nikdo, snad až na Anett, která možná něco tuší, neví proč. Ale když nám to Wendy řekla, nebrečela, ani nebyla naštvaná, spíš jen smutná a vypadalo to, že jí to mrzí.
Ovšem teď se docela hodně baví s Johnym. Tím Adamovým kámošem. Musím říct, že když jsou spolu Adam s Jonym, musíte odejít z místnosti, protože vás vytlačí jejich ego.

Tak teď už zbývá jen pár záležitostí. Možná vás zajímá, co se vlastně stalo s Mikem. Adam mě nakonec přinutil to řešit a říct to policii. Všechno to jednání a slyšení bylo ohromně nudné a zdlouhavé, ale nakonec to stálo za to. Lidé co to řešili se usnesli na tom, že vážně není normální, když své ex posíláte skoro každý měsíc dárky s divnými vzkazy a tak se usnesli na verdiktu, že se Mike buďto zase hezký odstěhuje a nebo se bude muset jít léčit s tim,že se se mnou vůbec nebude výdat.
Nebo tak nějak to bylo. Moc dobře nevím. Jediný co pro mne bylo důležitý bylo to, že už mě nebude otravovat.

A to nejlepší na konec, jak se říká. Vrátil se Luky i s Lucy. Všechno mi vysvětlil, ale abych byla vám řekla pravdu, moc jsem ho nepochopila. Říkal něco s Lucynou babičkou. Že byla nějak vážně nemocná nebo tak něco a že tam, kde ji léčili nemohli mít mobili.... No pořádně nevím. Moc to nechápu, ale hlavně že už je tady no ne?

Musím taky říct, že Luky a Adam si spolu dost rozumí za což jsem neskutečně vděčná, nesnesla bych totiž, kdybych si mezi nimi musela vybírat.
Po pravdu chvilku jim to trvalo, protože Luky si hrál na staršího bratříčka a používal metodu ublížíš ji a zabiju tě. A to by nebyl Adam kdyby si to nechal líbit.

Jo a abych nezapomněla na té taneční soutěži jsme byli druhý. Chyběli nám dva body k prvnímu místu. To naštve. Ale jsme spokojený. Na to abych mohla na MS to stačí.

Abych to nějak shrnula, tohle je snad nejšťastnější období mého dosavadního života a já doufám, že mi to vydrží ještě dost dlouho.

Za týden o víkendu jedeme s celou partou na chatu Adamových rodičů. Myslím, že jeho rodiče netuší koho si pozvali do chaty, protože kdyby to věděli, nejspíš by h toho okamžitě vycouvali.
Moc se tam těším, už jen proto že mi Adam slíbil, že mi tam něco ukáže...uvidíme.

Naprosto jistě ale vím, že Adama miluju. Miluju ho celým svým srdcem. A taky vím, že i on miluje mě. A to mi stačí.

Tak je tady KONEC.
Po dlouhé pauze a přemýšlení jsem se nakonec rozhodla, že tento příběh ukončím.
Myslím, že by to ani nemělo cenu, protože mi už u tohohle příběhu došly nápady.
Takže doufám, že jsem vás moc nezklamala a že se vám celý tenhle příběh alespoň trochu líbil.

Kdybyste měli někdo nějaký otázky klidně se ptejte.

Možná pokud budu mít nějaký nápad, pak bych možná napsala nový příběh.

Uvidíme ...

Děkuju všem za podporu.

Chci tě, Chceš mě.Kde žijí příběhy. Začni objevovat