Ruce pryč!!

13.6K 583 17
                                    

Kate
Sakra já ho kopla. To jsem nechtěla. Jednala jsem v sebeobraně. Vlastně se mi nemůžete divit po zkušenosti s Mikem.
Ach jo teď mě bude Adam nenávidět. Sakra vždyť mně by to mělo být jedno. Ano. Je mi to jedno.
Povzdechnu si. No nic co se stalo, stalo se. Sehnu se k němu. "Promiň Adame" zašeptám lítostivě. "To jsem nechtěla. Aspoň ne tolik" zvednu se a jdu za holkama.
"Díky kočky" usměju se na ně.
"Není zač. Páni tebe bych teda nechtěla naštvat" mrkne na mě Wendy. "A promiň za to, jak jsem se ve třídě zeptala tak nahlas."
"To je v pohodě Wendy"
Kývne a společně s ostatními odcházíme dál od Adama.
"Tak" začne Sarah a vysedne si na parapet. "Teď ale pravdu. Líbilo se ti, jak tě líbal že jo?"
Protočím očima. Mám se jim přiznat nebo ne. No co.
"Po pravdě líbá dobře. Dost dobře. Vlastně výborně." Přiznám se po chvíli.
Reakce holek je každá jiná.
Sarah na mě kouká s podzvednutým obočím s s lehkým úsměvem na tváři.
Vendy vykřikne: já to věděla.
A Anett si povzdechne.
Zamračím se. "Co se děje Anett?"
Povzdechne si.
"Ale nic. Ja jen. Já jen že je vážně úžasný. Ale..."
"Co ale?" Doražím na ni.
"Ale všímá si jenom tebe. Vždycky si všichni všímají jenom tebe." vykřikne na mě. A s lesknoucíma očima odběhne na záchod.
Co se to teď stalo?  Zmateně se podívám na holky.
"Co s ni je?" Zeptám se.
Wendy si povzdechne. "Už od ty doby co se zjistilo, že sem má Adam přijít o něm básní. A i když vám to neřekla, tak tajně doufala, že si ji všimne. A on když už je konečně tady, tak si všímá jenom tebe" dokončí Wendy.
Koukám na ni s otevřenou pusou.
"To snad není možný" řeknu rozhozeně. "To přeci nemůže myslet vážně?!"
Wendy se na mě smutně usměje.
"Zkus se vžít do její situace. Nikdy neměla kluka a i přesto co si ty o klucích myslíš, ona kluka vždycky chtěla. A když už o tom mluvíme Katie ne všichni kluci jsou jako Mike."
Protočím očima. Tohle téma jsme už probíraly mnohokrát.
Ano já vím, že všichni kluci nemusí být takoví, ale prostě už nemám takovou jistotu.
"No ale vrátíme se zpátky k tématu. Jak jsem řekla vždy kluka chtěla a teď ti nejspíš vyčítá Adama a i Mika."
Nevěřícně na ni koukám.
"Nemůže mi přeci vyčítat Mika. Vždyť je to hajzl a největší chyba mého života." Rozkřiknu se.
"Ano Kate my víme, že je to hajzl, ale ona to prostě bere tak, že na sebe stahuješ pozornost."
Domlouvá mi Wendy. Sakra začínám být naštvaná.
"A teď mi jako vyčítá to, že za mnou dolejzá a otravuje Adam. To mi chceš říct jo?" Zeptám se ji naštvaně. Opatrně kývne.
"Copak nechápe, že za to nemůžu? Copak nechápe, že jsem nic takového nechtěla a nechci? Copak nechápe, že kdyby chtěla s radostí bych si to s ní vyměnila?"
Vyjedu na ně zpočátku naštvaně ale potom už spíš zoufale.
Copak za to můžu? Proč to nechápe.
Zoufale se sesunu po zdi až na zadek. Proč? Proč se mi tohle všechno děje? Sakra Kate vzpamatuj se. Nejsi na tom tak zle. Jsou i mnohem horší věci. Buď ráda za to co máš. Uklidňuju se.
"Neboj ono ji to za chvíli dojde" uklidňuje mě Sarah. Zoufale si dám hlavu do dlaní. Dělám to často. Pomáhá mi to.
"Jak může někdo tak senzační dolejzat za takovou nánou jako je ona?"
Co? Kdo to řekl? Zvednu hlavu. No to mě poser. Přede mnou stojí Nikol a její parta a opovržlivě se na mě koukají.
"Co chceš?" Vyštěknu na ní a postavím se.
Ta mi tu teda scházela.
"Fajn. Vezmeme to stručně. Dej od Adama ruce pryč!!" Zavrčí na mě Nikol.
Nevěřícně se na ni dívám.
"Takže jednoduše budeš se Aidimu vyhýbat a...." pokračuje , ale já ji stihnu zarazit než se stihne rozvášnit.
"Počkej ty mi tu vážně právě říkáš ať se nepřibližuju k Adamovi?" Ptám se nevěřícně.
Zmateně kývne.
V tu chvíli už to nemůžu vydržet a vypraknu smíchy.
Nejen že si myslí, že s ním něco chci mít, ale asi si i namlouvá, že bych ji v čemkoli poslechla a nejvtipnějšína tom je, že mu řekla Aidimi.
To jako vážně?! Co to vůbec je?
Mám záchvat smíchu.
Jojo jde to se mnou z kopce, když se směju už i takovéhle kravině.
Koutkem oka zahlídnu, jak na mě holky nechápavě koukají.
Přestávám se smát, ale pořád ztěžka oddechuji.
Všimnu si, že kromě holek mě sleduje i Adam s Tomem.
Náhle mě napadne bláznivý plán.
"Hej Adame pojď sem prosím" mrknu na něj.
Zmateně se podívá na Toma a pak se svoji frajerskou chůzí rozejde ke mně.
Ach jo doufám, že toho nebudu litovat.
 

Pokračování příště. ..
Tak další kapitola. Doufám, že se vám líbí

Jinak vám všem přeji krásný nový rok. (I Nový rok)😘
Zase budu moc ráda za hlasy a vaše názory.
Děkuji😀

Chci tě, Chceš mě.Kde žijí příběhy. Začni objevovat