Nelíbí se mi

10.9K 536 43
                                    


"Hej Tome musíme zrušit tu sázku"

Adam
"A to jako proč?!" Zeptá se zamračeně Tom.
Zamyslím se. Co mam teď dělat?! Nemůžu mu říct pravdu a jinak ho o zrušení sázky nepřesvědčím.
"Už si zjistil, že máš na 95% jistý, že prohraješ? Bojíš se, že budeš chodit s růžovou hlavou?" Vysměje se mi.
Zatnu pěsti. Nesnáším, když někdo říká, že se něčeho bojím.
Normálně bych se s ním pohádal a potom se ještě víc snažil o to Kate získat, až bych jí dostal. Jenže teď nějak nevím.
Zhluboka se nadechnu.
"Zjistil jsem jednu velmi důležitou věc, kvůli které chci tu sázku zrušit." Oznamím mu a doufám, že to takhle přijme.
"Jo a jakou pak důležitou věc si zjistil?" Ušklíbne se Tom.
"Zjistil si to, že jestli ji využiješ a pak odkopneš, dá ti Luky do držky?"
"Ne Lukyho se nebojím" zavrčím na něj skrz zaťatý zuby. "Jen ji prostě nechci ublížit"
"Oh a co že tak najednou?" Zeptá se ironicky Tom. "Od kdy si takový citlivka"
Zamračím se. Mám co dělat abych mu nedal do držky.
"A od kdy se z tebe stal takový kretén? " opačím mu. "Víš co nemá to cenu. Já teď radši půjdu abych ti nedal do držky" řeknu a odcházím.
Nevnímám jeho kecy, které za mnou křičí.
Vážně jsem si myslel, že se s ním domluvím. Vůbec nechápu jeho změnu chování.

Kate
Naštval mě. Zase. Jo už to není nic nového. Nevím kdyby nebylo Lukyho asi bych udělala něco čeho bych později litovala.
Kde vůbec je?
Čekám v jeho autě. Ano už má řidičák. To auto patří nejspíš jeho prarodičů, který žijí tady.
Konečně Luky nasedne do auta.
"Kde jsi byl takovou dobu?" Zeptám se ho podezíravě.
Lhostejně pokrčí rameny a nastartuje auto.
"Musel jsem si něco vyřešit"
Zamračím se.
"A co bylo tak důležité?"
Koukne na mě s pozvednutým obočím.
"To má být výslech?"
Odvrátím pohled.
"Ne jen mě to zajímá"
Koukne se na cestu a vyjede.
"Co jste si s tím Adamem udělali?"
Převede řeč. Zamyšleně se na něj podívám. Co tam asi tak řešil, že mi to nechce říct.
"Je to idiot" pokrčím rameny.
Zasměje se.
"To říkáš skoro o všech klucích prcku a ani jednoho si takhle ještě nechtěla zabít"
Říká mi prcku. Vždycky. Nejsem vyloženě malá. Jsem průměrně vysoká, jenže on je asi o hlavu vyšší.
"Já nevím prostě mě štve. Pořád se se mnou hádá a neskutečně mě vytáčí. Pořád má nějaké poznámky. A..." odmlčím se.
"A?" Zeptá se Luky.
Povzdechnu si.
"Občas mi v něčem připomíná Mika."
A něco mě na něm přitahuje. Řeknu si v duchu. To mi opravdu říkat nebudu, i když je to můj nejlepší kámoš.
Bylo těžký přiznat to alespoň sobě natož někomu jinému.
"Myslím si, že je jiný než Mike možná bys mu mohla dát alespoň šanci. No ale fajn necháme toho. S Wendy jsme se domluvili, že až ti skončí trénink všichni společně i se Sarah a Anett půjdeme do kina a potom k Sar."
"To by šlo zavolám mamce ale myslím, že by to neměl být problém. A proč bych mu měla dávat šanci. Právě jsem ti řekla, že mě štve" odpovím mu pohotově.
Nechápu ho. Proč mi to říká.
Pozvedne obočí.
"Ještě řekni, že se ti nelíbí" ušklíbne se.
"To teda nelíbí" vykřiknu příliš rychle.
"No jistě. Tak mi řekni do očí, že se ti nelíbí" řekne, zastaví u semafóru na červenou a koukne se na mě.
Kouknu se mu do jeho modrých očí a otevřu pusu. Potom ji ale zase zavřu. Nedokážu moc dobře lhát a obzvlášť ne jemu.
Otočím se zase dopředu a on udělá to samé.
"Myslel jsem si to. Možná bys mu vážně mohla dát šanci. Jen to s ním zkusit jen jednou. Zauvažuj nad tím"
Zbytek cesty jsme jeli v tichosti a já přemýšlela nad tím co mi řekl.
Proč bych mu měla dávat šanci?
Vždyť já kluka ani nechci.
Tak proč mi to říkal?
Proč mě o tom takhle nutí přemýšlet.
Ano možná mě trochu přitahuje ale to nic nemění na věci, že je to arogantní pitomec s egem vysokým až do oblak.
Proč mi Luky vůbec dává takovéhle rady?!
Kdo se ho o to prosil?!
Já přeci ne tak proč to nenechal být.

Adam
Šel jsme domů a celou dobu jsem musel přemýšlet nad Tomovím divným chováním a o tom co mi řekl Luky.
Chtěl jsem se s Kate jen vyspat jenže, co chci teď?
Nechci ji ublížit, ale proč? Dřív mi to nevadilo.
Líbí se mi to ano, ale to taky dalších několik holek.
Tak co mám teď jako dělat?
Mám zrušit sázku, neublížit tak Kate ale poslouchat jistě celý dny Tomovi kecy o tom, že jsem srab.
Nebo tu sázku rušit nemám a udělat něco čeho bych později mohl litovat?
Nepochopte to špatně já s Kate nechci nějak chodit nebo tak něco, jen...nevím jak to říct....prostě...prostě asi jenom nechci aby ji někdo ublížil.
Tak co mám dělat?

Pokračování příště...
Doufám, že se vám tahle kapitola alespoň trochu líbila.
Budu ráda za názory.
Děkuji všem.
💋😉

Chci tě, Chceš mě.Kde žijí příběhy. Začni objevovat