vztahy

9.9K 528 23
                                    

Adam
"Jak to že nevím že máš nového spolužáka?" Zeptá se ten Luke.
Nevím co si o něm mám myslet.
Přijde mi docela v pohodě jen mi asi prostě vadí, že se všechno motá kolem něho.
To já jsem tady ten skvělý. No ještě řeknete, že nemám pravdu.
Jo jsem velký egoista, ale při tom jak vypadám...
Kate pokrčí rameny.
"Nestál za řeč" řekne lhostejně. Co?! Já že nestojím za řeč?!
"Jo a proč jsem ho tedy před chvílí zachraňoval před kastrací?" Zeptá se se smíchem Luke.
"Nebylo to tak vážný" odpoví mu Kate.
"Má pravdu Luku." Skočím jim řeči "Nikdy by mě nevykastrovala. Miluje mě a jestli ne tak brzo bude" řeknu sebevědomě.
No aspoň mi musí dát, protože jinak budu chodit s růžovou hlavou. A to bych vážně nerad.
Od uzavření mojí sázky s Tomem uplynuly skoro dva týdny, takže zbývají ještě necelý tři.
"Co si o sobě sakra myslíš ty jedno namyšlený perverzní prase" zakřičí na mě Kate a jde směrem ke mně.
Co ji to zase popadlo?! Vždyť jsem nic zas tak hrozného neřekl.
Mě přeci stejně musí milovat všichni. Ne dělám si prdel až zas takový egoista nejsem.
"No tak klid." Zakročí Luke dřív než stihnu něco říct a stoupne si mezi mě a Kate.
"Nemáš náhodou dneska trénink? Máš, vím že máš. Tak co kdyby jsme teď spolu šli na tvůj trénink a potom někam zašli no?" Zeptá se ji a aniž by čekal na odpověď pokračuje.
"Já vím skvělý nápad. Tak běž támhle mám auto za chvíli přijdu"
Hodí ji klíče od auta a postrčí ji směrem pryč. Kate nestihne ani nijak protestovat.
Luke naznačí rukou Sarah a ta se vydá i s Kate pryč k Lukovýmu autu.
Potom se Luke otočí na mě.
"Mohli bychom si promluvit?" Zeptá se. Opět nečeká na odpověď a odtáhne mě stranou.

"Poslouchej mě, Kate má za sebou dost těžký rozchod. A ty mi nepřipadáš zas až na takového hajzla na jakého si podle všeho hraješ. Víš měla kluka..." odmlčel se a já začal poslouchat.
Možná se teď dozvím proč je vůči klukům tak odtažitá. Luke chce pokračovat.
"Počkej Luku" zastaví ho přibíhající Wendy "Vážně mu to chceš říkat?! Přeci řekla že nechce abychom to někomu říkali. A ty to chceš říct jemu? Nevím jestli to víš, ale ťi dva se neustále dohadují"
Ne. Nepleť se do toho Wendelin. Já se to potřebuji dozvědět.
"Měl by to vědět třeba toho potom nechá"
No to zase nevím Luku, ale stejně se to potřebuji dozvědět.
"No a nebo to použije proti ni a to potom budeme všichni opakuji všichni v prdeli" argumentuje Wendy.
No to by byla taky možnost, ale pokud to chci slyšet, tak jim něco budu muset slíbit.
"Nikomu to neřeknu vážně" ozvu se a přetnu tak jejich hádku.
"Jo ale jak ti to můžeme věřit?" Osočí se na mě Wendy.
"Přísahám, že to nikomu neřeknu" zapřísahám se.
Vendy se na mě podezíravě koukne.
"Já mu věřím. A jestli to někomu vykecá tak mu dám přes držku" pokrčí rameny Luke.
Na jednu stranu jsem mu vděčný aspoň se to dozvím.
Ale zase na druhou je si nějak moc jistý tím, že by mi dal do držky no né?
"Fajn řekni mu to ale až se to posere jde to na tebe ok" vzdá to Vendy.
"Fajn tak poslouchej a opovaž se to někomu říct. Vezmu to ve zkratce" začne. No konečně.
"Kate se zamilovala do jednoho hajzla. Jmenoval se Mike. Znali se asi měsíc a pak spolu začali chodit.
Jenže potom ho viděla jak se libá s nějakou holkou a když se s ním chtěla rozejít řekl, že ji nikdy nemiloval a nikdy nikdo ji milovat nebude. Řekl ji, že s ni byl jen kvůli její dokonalé a po pravdě dost sexy postavě.
Prostě ji měl jen na sex. Myslím, že v tom dokonce byla sázka. Je to ještě trochu složitější ale to tady nebudu teď rozebírat. Ale po tomhle incidentu se rozhodla nikoho si k sobě nepustit. Když ji někdo ublíží, nikdy mu už pak nevěří."

No tohle vysvětluje její postoj ke klukům. Muselo to pro ni být dost zlý. I mě podvedla moje první a zároveň poslední přítelkyně.
Vím jaký to je. Tu holku jsem miloval. Proto je lepší s nikým nechodit.
Každopádně teď když tohle vím budu muset něco udělat s tou sazkou.
Nemůžu se s ní jen tak vyspat. Jsem hajzl ale ne zas tak velkej. Nikdy nespím s holkama, který mají přítele.
"Tak teď už to víš. Řekl jsem ti to abys věděl, že když ji ublížíš ublížím i já tobě. A nikomu to neříkej jasný " ozve se Luke a potom i s Wendy odchází.
Sakra kde je ten Tomáš. Nemůžu ho najít.
Konečně. Stojí tam u schodů.
"Hej Tome" zakřičím na něj. Otočí se na mě.
"Musíme zrušit tu sázku"

Pokračování příště. ..

Po dlouhé době vydávám další kapitolu. Není nic moc, protože mě teď nějak ni nenapadá.
Tak ale aspoň něco.
❤❤❤

Chci tě, Chceš mě.Kde žijí příběhy. Začni objevovat