Vzpomínky

14.3K 684 25
                                    


Kate
Políbil mě. On mě políbil. Byl to můj první polibek od doby, kdy jsem se rozešla s Mikem. To znamená rok zpátky. Když jsem vyběhla ze třídy musela jsem nad tím pořád přemýšlet. Líbal vážně úžasně to jo. Ne že bych se mu s tím někdy chtěla svěřit.
Sedla jsem si na parapet a koukala z okna. Zamyslela jsem se.
Flashback
Sedím u baru na nějaké párty. Sára nám odešla pro něco k pití a tak tu zatím čekám sama. Někdo mi poklepe na rameno. Otočím se.
Za mnou stojí příšerně sexy kluk s vypracovanou postavou. Jeho černé vlasy mu lítají všude možně. Propaluje mě svýma tmavě hnědýma očima s polovičatým úsměvem.
"Mohu tě pozvat na drink?" Zeptá se mě a ještě víc se usměje. Taky se usměju.
"Jestli chceš?" Pokrčím rameny a stále se usmívám. Kývne a něco objedná.
"Jak se jmenuješ? Kolik ti je krásko?" Zeptá se a já mírně zčervenám nad tou přezdívkou.
"Jsem Kate a je mi 15. Ty?"
"Jsem Mike je mi 16"
End flashback

Tak takhle jsme se poznali. Mike byl můj první kluk. Po te párty jsme se začali scházet a asi po měsíci jsme spolu začali hodit.
Hrozně jsem ho milovala.
Po asi dvou týdnech chození jsme se spolu vyspali a pak ještě asi 6×.
Milovala jsem ho a byla jsem šťastná jenže jednou jsem ho viděla, jak se líbá s nějakou holkou.

Flashback
Jdu po ulici směrem na fotbalový hřiště. Jdu za Mikem, hraje fotbal. Teď už by měli mít po tréninku. Chci ho překvapit.
Dojdu až k hřišti když tam uvidím libat se nějakou dvojci.
Usměju se.
Prohlídnu si dvojci pozorněji.
Úsměv mi zmrzne na rtech. V klukovi co zuřivě líbá nějakou blondýnu poznám Mika. Mého Mika.
"Miku?" Zeptám se nejistě, protože nevěřím, že by mi něco takového udělal. Jak by taky mohl?! Miloval mě?!
Odtrhne se od bloncky a zmateně se na mě podívá.
"Katie co tu děláš?" Zeptá se zmateně. Zadržuju slzy.
"Co tu děláš? Víc mi k tomu neřekneš? Jen co tu děláš. Chtěla jsem tě překvapit a jak vidím tak se mi to i povedlo."
Už jsem to nedokázala. Rozbrečela jsem se. Mike se otočil na tu bloncku a něco ji řekl. Ona se usmála a odběhla.
Mike šel ke mně a pokusil se mě obejmout.
"Nešahej na mě ty hajzle" křiknu na něho ale stále brečím. Zarazí se.
"Teď mě poslouchej ty špinavá děvko" zasyčí a já zalapám po dechu. "Myslela sis, že bych tě mohl milovat" zasmál se. "Ne jediný co na tobě může někdo kdy milovat je to tvoje zatraceně sexy tělo, které se tak úžasně šuká."
Zaraženě se na něj dívám a po tváři mi tečou slzy.
"Proč?" Zeptám se chvějícím se hlasem. "Proč mě takhle zraňuješ?"
Zasměje se. "Nemůžu za to že jsi tak naivní. Hned jak jsem tě na tý párty uviděl, věděl jsem, že tě musím mít. Trvalo to sice dlouho, ale po měsíci přetvářet jsi mi konečně dala. A jelikož jsi mi neustále opakovala jak mě miluješ, rozhodl jsem se nechat si to tvoje úžasné tělo co nejdéle. Tak a teď když jsme si to vyříkali, bys konečně mohla přestat brečet a sundat ze sebe to tvoje oblečení, ať tě můžu konečně pořádně ošukat. Co ty na to? A nebo ho z tebe mám servat?"
Nechápavě jsem se na něj koukala. Jak je možné, že jsem si nevšimla jeho pravé podoby.
Najednou jako by mi z očí spadly růžové brýle.
Najednou jsem si uvědomila, že náš vztah nebyl tak pěkný, jak jsem si myslela.
Jde ke mně.
Na nic nečekám, otočím se a utíkám pryč.
Za sebou slyším ještě jeho smích. "Já si tě stejně najdu zlato"
End flashback

Po tváři mi znovu tekla slza. Po tom co mi tohle řekl jsem tři dny nevylezla z pokoje. Neskutečně zamrzí, když vám člověk, kterého milujete řekne zrovna tohle.
Mike se naštěstí asi dva týdny po tomhle incidentu odstěhoval někam do Anglie. Ani nevím proč.
"Kay? Jsi v poho?" Zeptá se mě podle hlasů myslím, že Sarah. Otřu si slzy.
"Jo jsem v pohodě. Jen jsem si vzpomněla na Mika" řekla jsem ji po pravdě. Nikdo kromě Sarah, Anett, Vendy a mého nejlepšího přítele Lukyho o Mikovi nevěděl.
Sarah mě objala. "No tak ten je pryč tak nebuď smutná" šeptá.
"Jo já vím. Už je to dobrý. Díky Sar."
"Není zač" usměje se. "Co se vlastně stálo na konci hodiny? Viděla jsem jenom, jak ho dravě líbáš a pak tu facku..."
Vyprávím ji co se dělo o hodině a po ní. Zamyslí se.
"Takže jestli se nepletu má u tebe úkol" zasměje se Sarah a v očích ji nebezpečně zajiskří.

Pokračování příště...
Doufám, že se vám tahle kapitola líbila a samozřejmě budu moc ráda za hlasy.

Chci tě, Chceš mě.Kde žijí příběhy. Začni objevovat