Adam
Přes hodinu jsme si pokládali otázky. Celou dobu vypadala v pohodě. Potřeboval jsem toho o ní co nejvíc zjistit.
Když jsem se ale zeptal na otázku, která mě zajímala nejvíc neodpověděla.
No co aspoň u ni mám ten úkol.
Zazvonilo na přestávku a ona se zvedla a chtěla odejít.
Z nějakého důvodu mě to docela naštvalo.
Chytil jsem ji za ruku a otočil si ji k sobě.
"Mám u tebe úkol zlato" řeknu a přitáhnu si ji k sobě. Zalapá po dechu a já se musím usmát. Líbí se mi co s ní dělá moje přítomnost.
Ruce mi dá na hruď a snaží se odtahnout. Nedovolím ji to.
"Nepustím tě dokud nesplníš můj úkol." Zavrčím ji do ucha a ona se mírně zachvěje.
Jak jsem říkal, dělá mi dobře, vědět, co s ní dělám.
Přestane mi tlačit do hrudi a koukne se mi do očí.
"Tak co mám udělat?" Zeptá se otráveně.
"Polib mě" odpovím bez váhání. Ztuhne a na rukou ji vyběhne husí kůže.
"Co?" Vypadne z ni nakonec.
Usměju se.
"Slyšela si" zašeptám ji do ucha. Potřebuju prolomit její bariéry a tím polibkem to půjde nejlíp.
Potřebuju, aby mě chtěla.
Nejistě se na mě koukne. Stoupne si na špičky a dá mi letnou pusu na pusu.
Usměje se a chce se mi vyvlíknout.
"Tak to ne kočičko. Řekl jsem polibek." Odsekl jsem a políbil ji. Rychle a nečekaně.
Překvapeně vyjekla. Využil jsem toho a strčil ji jazyk do pusy. Začala spolupracovat a já se musel ušklíbnout.
Líbá opravdu skvěle. Ještě ji skousnu dolní ret a odtáhnu se od ní.
Kouknu se na ní. Musím se zasmát, hledí na mě s otevřenou pusou a zrychleně dýchá.
"Copak krásko došly ti slova?" Zeptal jsem se s úsměvem. Zaraženě se na mě podívala.
Ušklíbl jsem se. To jsem ale asi neměl dělat, protože mi dala takovou facku, že jsem otočil hlavu o 180 stupňů. Nekecám. Ta holka má prostě páru.
Teď jsem na ni vyplašeně díval já.
"Za co?" Zeptal jsem se s ona se usmála. "Nevím ale měla jsem strašnou chuť to udělat" řekla a odešla.
Koukal jsem na její odcházející záda.
"Co tě to sakra napadlo? Hned ji libat." Přišel za mnou Thomas. "Divím se že tě nenakopala"
"Byl to její úkol" řeknu nezaujatě.
"Co úkol?" Diví se Dave. Otočím se na ně.
"Celou hodinu jsme si dávali otázky. Ona na jednu neodpověděla takže u mě měla úkol." Řekl jsem a rychle jsem jim dovysvětlil, co se stalo o hodině.
"No takže pokud se nepletu tak i ty ji dlužíš úkol ne?" Zeptá se Tom. Nepatrně přikývnu.
"Hele nechme toho a pojďme se bavit o něčem jiném. Třeba kde uděláme nějakou párty"Pokračování příště
ČTEŠ
Chci tě, Chceš mě.
RandomJednoho dne do třídy, kam chodí i Kate Davidson, přijde nový kluk jménem Adam Drake. Adam je namakaný frajírek, hokejista a děvkař. Ona je drzá, chytrá a usměvavá a ráda tancuje. Měla jen jednoho přítele a ten ji zlomil srdce. Rozhodla se nepustit...