{4} Obě single

271 15 0
                                    

Tak první den nebyl tak hroznej, jak jsem se bála. Kromě toho, že mě skoro srazilo auto, ale nic se nestalo.

----

S Lucy jsme si ještě zajeli do Starbucks a  koupily si kafe. Pak jsme se jen tak procházely po pláži a vyprávěly si o prázdninách. Dlouho jsme se neviděly. Jen jsme skypovaly. Musely jsme si toho tolik povědět. Nakonec jsme šly ještě do cukrárny, kde jsme zůstaly fakt dlouho. Potom jsme se rozloučily. Lucy jela ke svému klukovi Kevinovi a já jela domů, protože nemám žádnýho kluka, ke kterýmu bych mohla jet..........sad story. No jo no. Forever alone :DD

Když jsem přijela domů, šla jsem rovnou do pokoje. Normálně si vařím oběd, ale neměla jsem hlad. Přece jenom jsem snědla dva kusy dortu v cukrárně. A navíc na oběd už bylo pozdě. Vlastně bych si vařila večeři, ale to nevadí. Jídlo je jídlo.....

Vyběhla jsem schody a hodila jsem kabelku na zem. Pak jsem se převlékla do tepláků a tílka. Skočila jsem na postel a vyndala svůj macbook. Zapla jsem ho. Asi se kouknu na nějakej filmík. Nejdřív ale zkouknu sociální sítě. Otevřu facebook a vidím asi šest nových žádostí o přátelství a zprávu. Rozkliknu si žádosti o přátelství. Vypadá to, že si mě někteří moji spolužáci hned přidali. Bohužel jsem z nich pořádně nikoho neznala.

Zamračím se, když uvidím žádost o přátelství od Camerona.

Mám si ho přidat? Nadával mi do kravky. Ale tak já si s nim stejně nebudu psát a to, že mu přijmu žádost mi nic neudělá. Kliknu na jeho profil. Přidám si ho. Hned se mi zobrazí jeho příspěvky. Vypadá to, že je celkem populární....jak se to řekne....egoista. Jo, populární egoista. Taky se tak chová v reálu. Kdo by jezdil do školy v lamborghini? Zazobanej egoista.....ano přesně tak.

"Nyní jste s uživatelem Cameron Dallas přáteli. Můžete si začít psát." zabzučí mi upozornění od facebooku. To tak....psát si....pfffff.......a o čem asi.

Tak a teď si projedu zprávy. Aaaa......kdopak mi to napsal. Lucy....

"Jsem se dívala na internet a první náš trénink fotbalu je prej už v pátek." přečtu si její zprávu.

"Tak tam asi budem muset :D " odepíšu.

Bych se měla kouknout, jestli mi ještě jsou moje kopačky. Ale asi nebudou. Už skoro tři roky jsem fotbal nehrála.

Potom vypnu facebook a jdu si pustit nějakej film nebo seriál. Mohla bych se konečně kouknout na čtvrtou sérii Teen Wolf. Nestihla jsem ji dokoukat o prázdninách celou. A navíc teď mám čas, tak proč ne?

--------

"Debbie večeře!" uslyším hlas vedle sebe.

Otevřu oči. Táta stojí ve dveřích. Asi jsem usla při Teen wolf.

"Už tady na tebe hulákám tak 10 minut." zasměje se táta.

"Ehm....promiň." řeknu rozespale.

Sejdu dolů na večeři. Taťka už nandal jídlo. 

"Mňam...." řeknu jakmile uvidím tátovu specialitu.

"Vždyť si ještě ani neochutnala. Co když ti to nebude chutnat?" zasměje se táta.

"Marinovaný kuře s bramborama mi chutná vždycky prosimtě. Hlavně když je to od tebe. " usměju se a táta mi úsměv oplatí.

"No a jaký byl dnes první den ve tvé nové škole?" zeptá se mě.

"Ta škola je mega luxusní. Hrozně se nám tam líbí. Teda za tim, dokud se nebudeme učit" zasměju se.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat