{34} A teď jsme byli spolu

157 7 0
                                    

  No, ale teď už je naše♥.  

-------

"Protože je vás hodně, budete se muset rozdělit do skupinek. Nebo to můžeme udělat po dvojicích. Bude to schovávaná a taková baba dohromady. Jeden pár bude pikat aspoň tak 5 minut a vy budete mít čas na to se schovat. Po 5 minutách zapískám na píšťalku, abyste mě slyšeli. Dvojice, která pikala začne hledat. A nesmí vás chytit. Jakmile vás uvidí, musíte utéct a schovat se jinam. Ale jestli vás chytí, tak jste automaticky prohráli a pomáháte té dvojici hledat dál. Bude to dlouhá hra." řekne učitelka, když přijdeme k lesu.

"Takže to bude normální schovávaná, jen po dvojicích a bude trvat dlouho." shrne to všechno Nash.

"Tak nějak." usměje se na něho učitelka.

"Tak se nějak rozdělte do dvojic." řekne učitelka.

Hned se chytnu Lucy, aby všichni viděli, že my dvě jsme spolu.

"No, ale nevím, jestli to bude fér, když budou dvě holky proti dvěma klukům. Možná bychom to měli vylosovat. Je vás přesně deset kluků a deset holek, takže nám to krásně vychází." řekne učitelka.

"Takže tady počkejte, já doběhnu pro papír a tužku." řekne a odběhne ke své chatce.

"Sakra, já jsem chtěla být s tebou." kouknu se na Lucy.

"Já s tebou taky, ale zase to bude možnost sbalit Justina." usměje se Lucy.

"Pokud s nim budeš." řeknu.

"No a ty zase Camerona." mrkne na mě Lucy.

"Ne, to ne." řeknu rychle.

Od rána jsem si s ním pořádně nepopovídala a celkem mě to děsí. Bojim se, že si nebudeme mít co říct. Je mi takový trapný to, co se ráno stalo.

"Tak, jak to uděláme?" řekne učitelka jakmile se vrátí s papíry a tužkou.

"Mám napsat jména holek a kluci si vyberou, nebo jména kluků a holky si vyberou?" zeptá se nás učitelka.

Všem je to jedno. 

"No tak ať si nás třeba vyberou kluci." zasměje se Sandra a je vidět, že je to myšlený na Nashe nebo Camerona.

"Když chcete..." řekne učitelka a začne psát na papírky jména holek.

Potom co papírky dopíše, nechá kluky losovat. Každý z kluků si vezme jeden papírek. Pak ho rozevře a přidá se k holce, jejíž jméno je na papírku.

Je mi jedno s kym budu, jedinýho koho nechci je Aiden. Nedokážu se mu podívat ani do očí po tom, co se stalo ten večer. 

"Debbie?" uslyším hlas vedle sebe.

"Ehm....no?" otočím se na Jesse.

Jess mi ukáže papírek s mým jménem.

"Jsme spolu." usměje se na mě.

Úsměv mu opětuju.

"No, takže....jaký máš plán? Kam...." začne mluvit Jass, ale přeruší ho Cameron.

"Jessi? Tady." řekne a podá mu svůj papírek. z ruky mu vezme papírek s mým jménem.

"Ehm......" nechápe Jess.

Cameron ho sjede pohledem a Jess evidentně pochopí, co mu Cameron naznačuje, takže se podívá na papírek a vydá se k Betty.

"Tak jsme spolu." usměje se na mě Cameron.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat