{30} Žárlení

177 9 0
                                    

  Jsme celkem unavené ze včerejška, takže si ještě chvíli povídáme, ale pak jdeme spát.  

-------

Ráno se všichni v 8 sejdeme před chatkami. Čeká tam s námi i třída pana Deana. Takže to znamená, že uvidím Mikea.

"No tak jak už jsme vám určitě říkali, dneska máme společný program." řekne naše učitelka.

"Půjdeme se projít." řekne pan Dean.

"Nejdříve si něco zahrajeme. Je to jen na vás. Můžeme si zahrát přehazovanou, basketbal, fotbal.......Uděláme si takový turnaj mezi školami. Moje třída, proti třídy tady paní Mary." a ukáže na naší učitelku.

"Potom si uděláme malou procházku a uvidíme, co budeme dělat dál." dodá.

"Takže si vyberte, co si zahrajeme." řekne učitelka.

"Fotbal." ozve se ze skupinky kluků ze třídy pana Deana.

"Tak kdo je pro fotbal?" zeptá se pan Dean.

Přihlásí se všichni kluci a pár holek se taky přidá.

"No tak je vás většina, takže bude turnaj ve fotbale." řekne pan Dean.

--------

"Nahraj mi!" zakřičí na mě Jess, který stojí přímo před bránou.

"Neee, ať jde sama." ozve se zezadu Cameron.

"Jdi na bránu sama!" křičí zase Nash. "Máš tam volno!!!"

Musím říct, že se nám celkem daří. Když jsem se koukla na Mikea a jeho partu, trochu jsem se bála. Jsou to korby jako Lil a myslela jsem si, že proti nim nemáme šanci, ale zatim vyhráváme o dva góly. 

"Běž!" vykřikne Lucy.

Rozeběhnu se k bráně, obehraju jednoho  Mikea a vystřelím na bránu. Naštěstí se trefím.

"Jooo." začnou křičet holky z naší třídy. Některé nechtěly hrát, ale aspoň dobře podporují.

"Písk..." ozve se píšťalka, která ukončuje turnaj. 

"Tak vyhrává tým Mary." řekne a usměje se na paní Deatrovou (naší učitelku).

Mike ke mě přijde.

"Jsem nevěděl, že umíš hrát tak dobře fotbal." usměje se.

"Zas tak dobře ne." úsměv mu opětuju.

"Byla si libová. Se mi začínáš líbit ještě víc." řekne a obejme mě.

Odtáhnu se od něho. Je celej spocenej. Otočím se k našemu týmu, abych si se všema plácla, ale všimnu si zase Cameronova pohledu. Propaluje Mikea pohledem. Nevim, co má pořád za problém. 

"Dnešek teda platí?" zeptá se Mike.

"Jo." řeknu a otočím se na něj.

"Už se na tebe těšim." řekne a dá mi pusu na tvář.

Začervenám se. Pak se otočím a vydám se k našemu týmu. Se všema spoluhráčema si plácnu.

"Jsme lepší." zasměje se Lucy, když k ní dojdu a plácnu si i s ní.

"Joo. To bude muset pana Deana paní Deatrová utěšovat." zasměju se a kouknu se na naší učitelku, která zase balí pana Deana.

"Ty dva se k sobě nějak maj." zasměju se.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat