{35}Justin a Lucy

164 4 0
                                    

A teď jsme byli spolu. 

----

Stiskne mi ruku a dá si ukazováček před pusu, aby mi naznačil, že mám být potichu. Potom ukáže na dvě postavy, které prohledávají les. Je to Jack s Kirou a mně hned dojde, že oni jsou ta dvojice, která pikala a která se snaží najít ostatní.

Usměju se a taky si dám ukazováček před pusu, abych napodobila Camerona.

Chvilku takhle potichu sedíme. Pak se ale Jack s Kirou vydají na druhou stranu než je strom, u kterého se schováváme my. Takže už potichu být nemusíme.

"A co když to nevyjde." řeknu pomalu Cameronovi.

"Co nevyjde?" nechápe Cameron.

"Co když to mezi náma nevyjde." objasním.

"Zkusíme to." usměje se na mě.

Stejně mi to přijde divný. Ještě před pár týdny jsme se nesnášeli. Nebo aspoň jsem si myslela, že nesnášim Camerona. A mám pocit, že on mě v oblibě taky moc neměl. Už jen podle toho, jak se ke mně choval. Třeba ta ruka. 

"Copak?" zeptá se mě Cameron, když jsem dlouho zamlklá.

"Jen jsem tak přemýšlela." řeknu.

"A nad čim?" zeptá se Cam a rozhlídne se po lese, jestli není v blízkosti Jack s Kirou.

"Jen jsem přemýšlela....no.......Je mi prostě divný, že jsme spolu. Ještě před pár týdny si mě nesnášel.." odmlčím se.

"Myslel jsem si, že tě nesnášim." řekne Cam.

"Ale pořád jsem tě chtěl chránit. Já vim, že to tak nevypadalo. A ta ruka? Ani nevíš, jak jsem na sebe za to naštvanej. Fakt bych si za to nafackoval." doplní.

"Asi nám nedocházelo, že se máme rádi. Snažili jsme se to zakrýt tim, že se nesnášíme." řeknu. 

Hned na to si vzpomenu na první den školy. První moment, co jsem Camerona uviděla a začala se ztrácet v jeho očích. A já byla jediná holka, se kterou se bavil a chtěl znát její jméno.

"Přesně." usměje se na mě Cam.

Potom se ke mně natáhne a přitiskne svoje rty na ty mé. Tak krásný a nepopsatelný pocit. Chtěla bych tu takhle sedět věčnost. Ale někdo nám to asi nepřál, protože v tu chvíli se nad námi ozve Jackův hlas.

"Tak hele děcka. Co to tady provádíte?" zasměje se Jack.

Hrozně se leknu. Kouknu se na Jacka a s rozbušeným srdcem rychle oddechuju.

"Debile." zasměje se Cam.

Jack podá Cameronovi ruku, Cam se jí chytne a stoupne si.

"Dobrá práce." bouchne Jack Camerona do ramene.

Potom se Cameron otočí na mě a pomůže mi se zvednout.

Ještě pořád jsem trochu červená a vystrašená.

"Tak jdeme hledat." zasměje se Cam.

Nastaví mi ruku. Já se jí chytnu a stisknu mu ji. 

----------

"No tak vidíte, že se vám ty hry líbily." řekne učitelka na konci dne.

"Zítra si dáme něco podobného a ujišťuju vás, že se vám to bude líbit." dodá ještě.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat