{28} Mike

155 6 0
                                    

"Tak to bude sranda až se nás bude snažit všechny Deatrová (učitelka) vzbudit. Polovina lidí nebude schopna vstát z postele a druhý polovině bude hrozně špatně........" 

---------------

Pohled Debbie:

"Dámy! Vstávat. Za 10 minut pod chatkami." uslyším hlas učitelky.

Pomalu pootevřu oči. Nic si ze včerejška nepamatuju. Ani nevim, jak jsem se dostala do postele. Vlastně si jen pamatuju to, jak jsme hráli flašku a já se......já se líbala s Aidnem!!!! Sakra....   

Kouknu se po pokoji. Jsem tu jen já, Lucy a Kim. Tara a Linn tu nejsou. Pomalu se zvednu, ale hned si musím zase sednout. Mám pocit, že mi vybuchne hlava. Asi jsem toho včera vypila trochu víc.

Zkusím se znovu zvednout. Tentokrát se mi to povede. Jdu se převléknout do koupelny. Vyčistim si zuby a sepnu si vlasy do culíku. Holky udělají to samé. Potom už jenom zamkneme chatku a jdeme pod chatky, jak nám řekla učitelka. Jsou tu všichni. Dokonce i Linn a Tara. Všichni vypadaj hrozně unaveně a zeleně. 

"Tak pojďte. Máte tu snídani." učitelka vyjde z velké budovy, která slouží jako jídelna.

Nemám hlad, tak si vezmu jen čaj. Spousta lidí udělá to samé. Sednu si s holkama ke stolu. 

"Tak. Po dnešním večeru bychom si měli ujasnit pár věcí." řekne učitelka a všichni se na ní otočí.

"Nevím jak dlouho jste včera ponocovali ani co se dělo, ale vypadáte, že jste nespali celou noc. Takže první pravidlo je, že do půlnoci musí být všichni v chatkách. Nikdo se nesmí pohybovat po areálu po půlnoci. A druhé pravidlo je, že všichni budou spát ve svých chatkách. Takže po půlnoci budou všichni ve svých chatkách..." při těchto slovech se kouká hlavně na Taru a Linn, takže je mi jasný, že je dneska nachytala u kluků v chatce jak spaly.

"Vidim, že dnes nebudete moc aktivní, tak si dáme takový odpočinkový den. Poblíž je jezero, tak kdo bude chtít, může si jít zaplavat nebo někam na procházku. Jen mi prosím vždy ohlaste kam jdete. Ať vás pak všude nehledám." učitelka skončí svojí řeč a nechá nás se nasnídat. Nebo spíš vypít čaj.

Jsem ráda, že ty pravidla nejsou tak moc přísný. Na základce, když jsme jeli na nějaký výlet, tak si pamatuju, že nás učitelé chodili každou hodinu kontrolovat jestli spíme, jsme na svých chatkách  nebo jestli nezlobíme. Všude museli být s námi. Takže se mi líbí, že je to tady volnější. Ale to je asi tim, že jsme starší.

-----

"Tak kam máme namířeno?" zeptá se Tara.

"Do postele!" řekne unaveně Lucy a skočí do postele.

"Pojďte něco dělat." prudí Tara.

"Hele. Ty si z nás spala nejdýl a nejlíp." řekne Kim a lehne si do postele.

Taky si lehnu do postele a poslouchám jejich hádku. 

"Tak mi se zabavíme s Linn sami." řekne Tara a luskne.

Lusknutí znamená, že volá svého poskoka Linn. Vážně se k ní chová jako k psovi.

"Budeme u jezera." řekne po chvíli a s Linn vyjdou z chatky.

My se s holkama mezitím trochu prospíme.

----

"Já mám takovej pocit, že se ty plavky zmenšily." řekne naštvaně Kim.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat