{26} NIKDY JSEM...

155 9 2
                                    

Celej další den jsem přemejšlela co se stalo mezi mnou a Cameronem předešlou noc. Vlastně jsem nevnímala nic a nikoho. S Cameronem jsme sice dělali, že se nic nestalo, ale oba dva jsme byli myšlenkama jinde. Vlastně ani nevím co jsme dělali se třídou. Byli jsme někde na celodenní túře. Ale jak říkám. Celou dobu jsem byla mimo. Vnímala jsem jenom to, že dneska večer bude párty. Všichni o tom neustále mluvili a všichni se nehorázně těšili.

------

"Tak pojď." řekne Lucy.

"A co tam jako budu dělat?" zeptám se jí.

"Povídat si. Když tě to nebude bavit, tak můžeš klidně odejít." řekne Linn.

Tara naštvaně stojí mezi dveřmi a čeká na mě. Je jí jedno jestli půjdu nebo ne, hlavně ať už se rozhodnu.

"Tak já tam zachvíli přijdu. Jen se obleču. Vy ale už běžtě." usměju se na ně.

"Ale slibuješ, že přijdeš?" zeptá se mě Kim.

"Jo...slibuju." ujistim jí.

Holky odejdou a já si vyberu oblečení. Vezmu si jen černé legíny a tílko. Nijak to nehrotim. Aby mi nebyla zima, vezmu si ještě mikinu. Pak už jen zamknu chatku a vezmu klíče. Vůbec se mi na tu párty nechce. Nikdy jsem na žádný nebyla, pokud se teda nepočítá oslava mých narozenin, ale jinak ne. Nevim co tam budu dělat, s kym se tam budu bavit.

Než zaklepu na dveře chatky kluků, dlouho se rozmýšlím. Nakonec se odhodlám a zaklepu. Dveře se otevřou.

"A jsme tu všichni." zakřičí Lucy a začne tleskat.

Rozhlédnu se po chatce. Jsou tu fakt všichni. I Derek, Sam a Aiden, do kterejch bych to fakt neřekla. Všichni si sedli na zem a udělali velkej kruch. Já se jdu připojit a sednu si mezi Lucy a Aidena. 

"No tak pokračujem." řekne Cameron.

"A v čem?" snažim se dohonit to, co mi uteklo.

"Hrajeme NIKDY JSEM. Každej se na něco zeptá. Příklad: Lucy je teď na řadě, takže se zeptá třeba na to, jestli si někomu dala pusu. A pokud si to udělala, tak se napiješ. Pokud ne, tak nepiješ." snaží se mi vysvětlit Jack.

"Tak to chci vědět, kdo bude jako první ožralej." zasměje se Lissa.

"Teď jsem na řadě já." usměje se Sandra. "Tak.....nikdy se mi nelíbil někdo, kdo chodí se mnou do třídy." 

Je mi jasný, že se zeptala jen proto, aby viděla, jestli se líbí klukům. Je z nás nejhezčí a dost jede po Nashovi a Cameronovi. Takže tahle otázka je asi směřovaná na ně.

Sandra popadne flašku a napije se. Je mi to jasný, protože jak jsem si myslela, má zálusk na Nashe a Camerona. Z flašky se taky napije Tara, Betty, Kira, Lissa a Claire. Lucy se taky napije, protože ta chce Justina. Z kluků se napijou všichni kromě Jesse. To by mě zajímalo komu se kdo líbí.

Já jen sedim a nic nedělám, protože mě se nikdo nelíbí. A ze třídy už vůbec ne.

Další je na řadě Tara. 

"Nikdy jsem se s nikym nevyspal/a." zasměje se a napije se.. Flaška putuje po kroužku a všichni se z ní napijou. Zastaví se až u Jesse (šprta), kterej se jako jedinej nenapije. Pak dojde flaška ke mě. A já protože nelžu, tak se taky nenapiju. Jakmile pošlu flašku dál, tak všichni kluci začnou řvát.

Hrajeme celkem dlouho. Hodně lidí už v sobě má celkem dost alkoholu. Už se otvírá třetí flaška. 

"Debbie. Ty slušňáku. Ty ses ještě nenapila. To musíš napravit." řekne Cameron, když přijde na řadu s otázkou.

"Tak aby se Debbie konečně napila, tak otázka hlavně pro ní je: Nikdy jsem se s nikym nelíbal/a." řekne a napije se. 

Pošle flašku dál a zase se všichni napijou. Flaška dojde ke mně. A je to tady. Konečně se poprvé napiju vodky. Teda vlastně se konečně napiju za celej svůj život alkoholu. Jo je to tak. Nikdy jsem nepila alkohol. Jen jednou a to když jsem byla malá a napila jsem se piva, které měl táta na stole. Ale to bylo všechno.

Všichni se na mě koukají a čekají jestli se napiju, když Cameron řekl, že to je otázka pro mě. Nejdřív se kouknu na Camerona, kterej na mě mrkne. Potom přesunu svůj zrak na průzračnou tekutinu ve flašce a odhodlám se. Někdy to stejně budu muset zkusit ochutnat. Protože nevim, jak vodka chutná, napiju se hodně. Třikrát si loknu a pak to ucítím. Ta vodka, kterou jsem právě spolkla mi vůbec nechutná. Vlastně když piju poprvý alkohol, tak mi to ze začátku asi moc chutnat nebude. V hrdle mě začne pálit, ale nic nedám najevo a flašku pošlu dál.

"Debbie......?" kouká na mě nevěřícně Lucy.

"Si vypila skoro čtvrt flašky." zasměje se Justin.

"Tak asi to muselo bejt žhavý líbání." řekne Claire.

Cameron se usměje.

"Tak teď je moje kolo. Bude to podobná otázka, ale trochu jí předělám, aby byla zajímavější. Nikdy jsem se nelíbal s osobou, která je právě v téhle místnosti." řekne Derek.

Z flašky se nenapije a podá jí dál. Flaška koluje kruhem a nikdo nepije. Zastaví se až u mě. Chtěla bych jí jen tak poslat dál, ale to bych lhala. Takže se musím zase napít. Z flašky se zase napiju, ale tentokrát mnohem míň. 

Všichni začnou řvát a šílet.

"Debbie Houstenová!!!!" zařve Lucy. "O tom si mi nic neřekla?" řekne a zasměje se.

"Wau......!!!!" šílí Jack.

"Stejně se musí napít ten, kdo se líbal s Debbie, takže uvidíme s kym to bylo." zasměje se Linn.

Flašku podám Aidnovi. Chvíli na flašku kouká.  Flašku položí vedle sebe a koukne se na mě. Potom se ke mě natáhne. Přitiskne svoje rty na ty moje a začne se se mnou líbat. Aiden je dost hezkej, tak proč by si vybíral mě?

Potom se ode mě odtáhne a já se začnu červenat. Všichni nadšeně křičí. Aiden se usměje a napije se z flašky. 

"Měl jsem žízeň..." řekne a zasměje se.

Nevim co mě to popadne, ale vytrhnu mu flašku z rukou a pořádně se napiju. Asi ty první loky vodky už začaly působit. Nebo si potřebuju nějak smýt Aidnovi sliny z mých rtů. Potom flašku podám Aidnovi a ten jí podá dál. Flaška doputuje až k poslednímu a tim je Cameron. Ten se taky napije a mezitim celou dobu vraždí pohledem Aidna.

"Počkat, počkat." řekne Claire a všichni stichnou.

"S kym se tady líbal Cameron?" zeptá se. "Protože se napil jen on, Aiden a Debbie."

"Tak buď se líbal s Aidnem nebo s Debbie." řekne Linn.

Všichni se na mě kouknou.

Začnu se hrozně smát. Ani nevim proč. Tohle bych za střízliva nikdy neudělala.

"Vy ste fakt chytrý." řeknu a znova se napiju z flašky. Už mi začíná bejt trochu špatně, ale tak co. 

"Takže oba jo?!" zasměje se Tara.

"Cooo?!" řekne nevěřícně Sandra.

Vim, že se Sandře Cameron líbí. A celá její parta je do něj zabouchlá taky. Takže pro ně je asi překvapení, že jsem se s nim líbala. Všechny mě vražděj pohledem.

"Pusťte někdo písničky."  řeknu Lucy, protože jí dojde, že by nás měla zastavit než mě zavražděj.

"Jooo a jde se trsat!!!!!" zakřičí Luke, kterej vypadá, že už toho v sobě má taky dost.

Vezme reprák a začne pouštět nahlas písničky. Někdo zhasne a teprve teď začne pravá párty. 

Všichni se zvednou a tancujou. Mně se trochu motaj nohy, ale i tak si dokážu dojít pro další láhev vodky, kterou otevřu a pořádně se z ní napiju. Už mi to i docela chutná. 

Chci vám neskutečně poděkovat za 700 přečtení♥♥♥doufám, že se vám tahle kapitola líbila






SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat