{31} Les

151 9 3
                                    

Vlezu do chatky. Ještě máme hodinu, ale všechny se už upravujeme. Obléknu se do hezčího oblečení a namaluju se.

"Co myslíte. Budou hezčí než kluci u nás ve třídě?" zeptá se všech Kim.

"No jako viděla sem zatim jen Mika, ale jestli budou hezký jako on, tak jednoho z nich rozhodně beru." zasměje se Tara a dál si vybírá šaty z kufru.

Přijde mi, že si vzala těch šatů tak 20. Vždycky nějaké vytáhne a zase zahodí. A takhle nad kufrem sedí už nejmíň půl hodiny. Já tu mám sotva jedny. A stejně jsem si oblékla džíny, tílko a košily, kterou jsem si nechala rozepnutou.

Když je těsně před desátou, vydáme se s holkama do chatky Mika. Mike nám otevře hned, jak zaťukáme na dveře jejich chatky.

"Jsou tady." řekne Mike.

Nechá nás vejít do jeho chatky. Na postelích leží další čtyři kluci. Všichni vypadají mile. Tři si stoupnou, ale jeden si nás jen prohlédne a pak se zase věnuje svému mobilu.

"Máme tady pro vás něco speciálního." zasměje se jeden.

Vytáhne flašku vodky. Hned si vzpomenu, jak mi bylo špatně a řeknu si, že si dneska ani neloknu. Ale znáte to. Něco si řeknete a pak to neuděláte. 

Všichni si sedneme na zem, Mike otevře flašku a začneme si povídat a přitom pijeme. Kluci jsou hrozně milí. Představí se nám. Jmenují se George, Bill, Luis a Charlie. No a Mikea už známe. Povídáme si, poznáváme se a po hodině o sobě víme skoro všechno. 

"Debbie, ty vůbec nepiješ." přisune se ke mě Mike.

"Na, vezmi si." řekne Mike a podá mi flašku, abych se napila.

"Ne to je dobrý." řeknu a usměju se.

"Nebuď trapná." ozve se Lucy.

Nejdřív jsem nechtěla a bylo mi jedno, že jsem jediná, ale teď mi to přijde divný. Musim být před klukama přece drsná. proto si vezmu flašku a pořádně se napiju. A pokračuje to stejně jako včera. Piju a piju. Nepřehánim to jako včera, ale i tak toho v sobě mám dost.

Tak trochu se s Mikem od ostatních odtrhneme a povídáme si spolu.

"No a máš kluka?" zeptá se mě.

"Neeeee...." řeknu a zasměju se.

"Dneska se mi ta pusa líbila." řekne mi a dá mi vlas za ucho.

"Chceš něco říct? Mně taky...." žačnu se zase smát.

Jo, když jsem opilá, tak se chovám hrozně trapně. A neumim mluvit. A pořád se směju. Takže trapně....

"Tak byla ode mě. Komu by se to nelíbilo." řekne a pohladí mě po tváři.

"Tak dobrej si zase nebyl." řeknu.

Co to zase řikám?! Bože.....normálně bych tohle nikdy neřekla. Zase dřív mluvim, než abych přemýšlela nad tím, co řeknu.

"Nebyl jo?" usměje se Mike.

"Jo. Dostala jsem i lepší pusu než tuhle." usměju se.

"Jen si počkej." řekne Mike a spiklenecky se usměje. Potom mi podá rum, abych se zase napila. 

Moc nad tím co řekl nepřemýšlím a zase se napiju.

-----

  Dlouho jsme si ještě povídali a já pila. Pak Mike dostal nápad, že bychom se mohli jít spolu projít. Řekla jsem to holkám. Ty ale zůstaly v chatce s klukama. Takže se teď motám po areálu, opilá, nemůžu pořádně mluvit ani chodit. Ale čerstvý vzduch mi udělá líp.  

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat